Het had zomaar satire kunnen zijnquote:Op sociale media circuleren video's waarop te zien is hoe kraaien worden getraind om specifiek rode MAGA-petten aan te vallen. Een Amerikaanse man gebruikt dit experiment om zijn anti-Trump-standpunt uit te dragen.
Een ongebruikelijke video zorgt momenteel voor ophef online. Threads-gebruiker biz_daves laat zien hoe hij kraaien heeft getraind om specifiek rode MAGA-petten aan te vallen – misschien wel het meest herkenbare symbool van Trump-aanhangers .
De gebruiker trainde de vogels maandenlang met voedsel dat hij onder rode petten verstopte. Hij verborg onder andere meelwormen, pinda's en kippenresten. Na ongeveer zeven maanden hadden de kraaien aangeleerd om de rode petten eraf te trekken om de beloning te krijgen. De video's laten zien hoe de vogels naar de hoeden vliegen en behendig het voedsel eruit halen.
De man omschrijft zijn project als een "artistiek experiment" en een uiting van zijn duidelijke anti-MAGA-standpunt. Of kraaien daadwerkelijk MAGA-petten van mensen hebben gestolen, is onduidelijk – desalniettemin heeft het experiment online talloze reacties uitgelokt.
Kraaien worden beschouwd als bijzonder intelligente dieren. Ze kunnen specifieke gereedschappen gebruiken, gezichten herkennen, problemen langdurig onthouden en zelfs abstracte concepten zoals recursie begrijpen.
Bron
[x]https://x.com/i/status/2011578575040774377[/x]
Laat maar komen, ik weet hoe ik ze klaar moet makenquote:Op maandag 19 januari 2026 16:46 schreef Elan het volgende:
Ik train mijn konijnen momenteel ook om mods aan te vallen. Voor een FA krijgen ze een hele wortel.
Een FA? Lekker met wat uitjes en mayonaise.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik weet hoe ik ze klaar moet maken
Konijnquote:Op maandag 19 januari 2026 18:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een FA? Lekker met wat uitjes en mayonaise.
@Homijnquote:Op maandag 19 januari 2026 16:46 schreef Elan het volgende:
Ik train mijn konijnen momenteel ook om mods aan te vallen. Voor een FA krijgen ze een hele wortel.
Zuur.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amerikaanse man doet dingen in Amerika die op geen enkele manier invloed hebben op ons leven hier. Ge-weldig.
Iedereen die niet hele dagen op FOK! over de VS aan het lullen is, is zuur. Genoteerd.quote:
Je ziet soms filmpjes voorbij komen waar zo'n linkse superkaren helemaal los gaat als ze iemand met een rode pet ziet lopen.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:59 schreef incel het volgende:
Bizar dat linkse gekken zo gestoord zijn dat zelfs een rode pet ze helemaal gek maakt.
"We zijn zo tolerant en progressief, daarom vallen we mensen aan voor hun politieke overtuigingen!"
En zelf niet doorhebenne wat er niet klopt
Ja precies....quote:
Waar zie jij rechtste mensen buitenlanders zomaar aanvallen?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ja precies....
Want rechts is top omdat ze buitenlanders graag aanvallen en omdat rechtse gekken als president boos mogen doen tegen de hele wereld omdat ze grote boos zijn![]()
Maar is dat gek?quote:
Grapje toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:07 schreef incel het volgende:
[..]
Waar zie jij rechtste mensen buitenlanders zomaar aanvallen?
@Littlerabbitquote:Op maandag 19 januari 2026 16:46 schreef Elan het volgende:
Dat van jou was een grapje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |