Topkok die vrouw!quote:Op maandag 19 januari 2026 13:43 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Wel een geweldige kok ook is AM, ik zie al een hele week de soeppakketten die bij de Appie in de bonus waren ( heeft ze voor de verandering eens een keer wel echt dingen in de aanbieding gekocht) voorbijkomen. Wel netjes de losse ingrediënten zonder de verpakkingen, dan lijkt het toch een stuk culinairder ofzo.
Haha echt! Kennen jullie Vilna van Betten? Zoals Ellen het zei van je hebt geen .. maar je doet aan ... dat is precies wat die Vilna ook zegt en beweerd. Slechte imitatiequote:Op maandag 19 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen heeft de stories verwijderd 🫣
Zegt genoegquote:Op maandag 19 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2026 14:50 schreef Paardrijden123 het volgende:
Elisejoanne heeft de ovulatietesten nog in de kast staan. Vraag me altijd af of dit soort foto’s bewust geplaatst worden om speculaties op te roepen.
Ze heeft er flink wat volgers bij gekregenquote:Op maandag 19 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een fluflu doet niks zonder reden.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:50 schreef Paardrijden123 het volgende:
Elisejoanne heeft de ovulatietesten nog in de kast staan. Vraag me altijd af of dit soort foto’s bewust geplaatst worden om speculaties op te roepen.
Ja dat is oud. En volgens mij best bekend. Vind het wel even tegenstrijdig dat als wij het hebben over kinderen beschermen, dit wel nog eens extra te benoemen.quote:Op maandag 19 januari 2026 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft het verhaal van haar zoon gedeeld met/op kids en kurken met naam van zoon en herkenbare foto 👌
Ik volg haar niet en kijk zelden bij haar maar volgens mij heb ik hier gelezen dat zij ‘in goed overleg met de wg’ is gestopt met haar baan. Kan dus best een ontslag geweest zijn en daardoor recht op een uitkering.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou heeft toch ontslag genomen om fulltime Fluflu te worden… toch vreemd dat ze dingen moet aanleveren bij het uwv.
Nee, ze had een (arbeids?) conflict en is toen, volgens mij in overeenstemming daar weggegaan. Of ze officieel ontslagen dat weet ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:54 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou heeft toch ontslag genomen om fulltime Fluflu te worden… toch vreemd dat ze dingen moet aanleveren bij het uwv.
Ja zoiets was het. Maar als ze ww ontvangt heeft ze wel een sollicitatieplicht.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee, ze had een (arbeids?) conflict en is toen, volgens mij in overeenstemming daar weggegaan. Of ze officieel ontslagen dat weet ik niet.
Misschien een vaststellingsovereenkomst, en moet ze solliciteren ivm ww.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en kijk zelden bij haar maar volgens mij heb ik hier gelezen dat zij ‘in goed overleg met de wg’ is gestopt met haar baan. Kan dus best een ontslag geweest zijn en daardoor recht op een uitkering.
En lekker geld binnen harken als fluflu met uwv. Ik vind hier wat van.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja zoiets was het. Maar als ze ww ontvangt heeft ze wel een sollicitatieplicht.
Misschien wordt mail sturen om samenwerkingen aan te gaan wel gezien als sollicitatie😬quote:Op maandag 19 januari 2026 16:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien een vaststellingsovereenkomst, en moet ze solliciteren ivm ww.
Ja als ze in overleg ivm arbeidsconflict weg gegaan is ze met een vso en dus ook transitievergoeding eruit gegaan. Ik weet niet hoeveel werkdagen ze had maar dat kan best aantikken.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien een vaststellingsovereenkomst, en moet ze solliciteren ivm ww.
🤨quote:Op maandag 19 januari 2026 16:06 schreef slowie het volgende:
@:mirthe's wenkbrauw en voorhoofd krijgen concurrentie van Tim wolf
Ja ik ook. Maaar ze moet die inkomsten wel aangeven bij het uwv. En denk dan dat ze onder een bepaald bedrag moet blijven? Hoe dat hij ww zit weet ik niet preciesquote:Op maandag 19 januari 2026 16:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En lekker geld binnen harken als fluflu met uwv. Ik vind hier wat van.
Klopt. Bij mij gold een telefoontje al als een sollicitatie. En UWV kampt met ernstig personeelstekort dus moeilijk doen ze al helemaal nietquote:Op maandag 19 januari 2026 16:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien wordt mail sturen om samenwerkingen aan te gaan wel gezien als sollicitatie😬
Bovenstaande viel mij ook op, inclusief Simon😂quote:Op maandag 19 januari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier weer eens gekeken bij Milou. Die planner staat toch vooral vol met dingen die gewoon in je dagelijkse leven horen? Ochtendspits, naar school, eten maken, douchen, dweilen.
En Simon Levert mailen. Dat zal wel Simon Lévelt zijn. Samenwerking?
Als ik zo’n dag had dan zou ik zeggen “lekker vrij vandaag alleen ff naar de kapper” vind het echt uber triest dat ze dat soort dagen dan ook druk durft te noemenquote:Op maandag 19 januari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier weer eens gekeken bij Milou. Die planner staat toch vooral vol met dingen die gewoon in je dagelijkse leven horen? Ochtendspits, naar school, eten maken, douchen, dweilen.
Net als AM. Je moet je planner toch ergens mee vol schrijven zodat het lijkt alsof je het Heel Druk hebt he?quote:Op maandag 19 januari 2026 16:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Eigenlijk zegt ze gewoon doodleuk ‘het is goed om de kinderen te leren dat je soms je opa en oma niet meer ziet, want er zijn wel meer gezinnen waar de samenstelling anders is’..? Die vrouw wordt met de dag erger. Bah.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:21 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Als ik zo’n dag had dan zou ik zeggen “lekker vrij vandaag alleen ff naar de kapper” vind het echt uber triest dat ze dat soort dagen dan ook druk durft te noemen
Bij ellen staat nu #delievemensenzijnmetmeer de Am volgers zitten nu ook daar?
Omg AM geeft nog ff een lekkere trap na aan dr ouders.. wat een onwijs smerige post zeg bah..
Bij AM kijk ik nooit, zelfs niet n.a.v. wat ik hier lees. Afgelopen zomer, tijdens hun vakantie, een paar keer gekeken maar anonieme sites lopen gewoon vast bij zoveel onzin.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Net als AM. Je moet je planner toch ergens mee vol schrijven zodat het lijkt alsof je het Heel Druk hebt he?
Klopt, in haar weeksamenvatting zei ze nog ‘dat ze er even van wiebelde’.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En nu ‘ik heb geen moeite met het thema’ maar vorige week vond ze het toch nog wel moeilijk/lastig/gevoelig ofzo?
Ja maar bijv huis vol kids en Tamara? Beide een bijstand een doet flu flu en de ander maakt poppetjes is dan ook niet oké tochquote:Op maandag 19 januari 2026 16:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Mag je dan wel bijverdienen ?quote:Op maandag 19 januari 2026 16:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Je mag vrijwilligerswerk werk doen en 1800¤ per jaar bij verdienenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mag je dan wel bijverdienen ?
De vader van Maarten is de opa die dood is.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Laat ze Lot nu echt in de waan dat opa dood is?? Wauw.. Echt wauw. Dan ben je echt achterlijk bezig! Lot is 5 en die kun je echt wel eea uitleggen in Jip en Janneke taal zonder te liegen.
Wie betaalt dat? De werkgever of de belastingbetaler?quote:Op maandag 19 januari 2026 16:10 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja als ze in overleg ivm arbeidsconflict weg gegaan is ze met een vso en dus ook transitievergoeding eruit gegaan. Ik weet niet hoeveel werkdagen ze had maar dat kan best aantikken.
Ik zie nu dat ik het verkeerd gelezen heb of dat AM haar storie heeft aangepast??quote:Op maandag 19 januari 2026 18:15 schreef Earring het volgende:
[..]
De vader van Maarten is de opa die dood is.
Dat maak ik niet op uit haar stories hoorquote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik het verkeerd gelezen heb of dat AM haar storie heeft aangepast??
Als je zo belachelijk veel tijd hebt dan vind ik het alles behalve knap. Ik vind het knap dat moeders dit doen die fulltime werken.. dat die elke avond een gezonde maaltijd op tafel kunnen toveren.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik lees hier commentaar over AM haar soep/koken.
Maar eerlijk gezegd vind ik het knap dat ze zo vaak extra’s maakt voor bij de lunch.
Ze mag dan zeeen van tijd hebben door haar planning, maar ik ben alleen en heb echt niet altijd zin om een pan soep te maken, maar vind soep gewoon wel ideaal voor de vitamines. Ze doet het wel, pakket of niet. Je moet een pakket wel koken.
Net als haar toetjes, ze maakt best vaak een toetje. En ja dat is ook wel taart etc. maar ga het maar eens doen.
Pak vla of yoghurt is veel makkelijker.
Ja, een pak vla is makkelijker, en voor veel werkende vrouwen gewoon een prima optie.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef TantePien1990 het volgende:
Maar eerlijk gezegd vind ik het knap dat ze zo vaak extra’s maakt voor bij de lunch.
Ze mag dan zeeen van tijd hebben door haar planning, maar ik ben alleen en heb echt niet altijd zin om een pan soep te maken, maar vind soep gewoon wel ideaal voor de vitamines. Ze doet het wel, pakket of niet. Je moet een pakket wel koken.
Net als haar toetjes, ze maakt best vaak een toetje. En ja dat is ook wel taart etc. maar ga het maar eens doen.
Ze kookt verder nooit dat doet Maartenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef TantePien1990 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |