abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219873394
Wij zijn momenteel bezig met het ontwerpen van een nieuwe keuken. Nu heeft de keukenleverancier een aantal merken in huis, waaronder Electrolux. Vergeleken met andere merken lijkt deze wat lager geprijst.

Zijn er toevallig op Fok! nog mensen die ervaring hebben met dit merk? Ik ben een behoorlijke leek op dit gebied.
pi_219873548
Electrolux is ook de naam van het bedrijf. Zij voeren meerdere merken, waaronder ook AEG, wat misschien wat bekender voor je klinkt. Frigidaire doen ze ook nog.

Ik heb zelf in mijn keuken alles van AEG, dwz een oven, een koelkast, een vaatwasser, een kookplaat en een afzuigkap.
pi_219873614
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
Electrolux is ook de naam van het bedrijf. Zij voeren meerdere merken, waaronder ook AEG, wat misschien wat bekender voor je klinkt. Frigidaire doen ze ook nog.

Ik heb zelf in mijn keuken alles van AEG, dwz een oven, een koelkast, een vaatwasser, een kookplaat en een afzuigkap.
Hier heb je gelijk in, echter biedt men dus ook het daadwerkelijk merk Electrolux aan.
pi_219873644
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Hier heb je gelijk in, echter biedt men dus ook het daadwerkelijk merk Electrolux aan.
Ja, dat hebben ze dan ook als merk voor apparatuur inderdaad. Ik weet niet wat het prijsverschil is met AEG, maar ik doe even de aanname dat het in principe dezelfde producten zijn, hoogstens met een wat andere afwerking zodat ze het prijsverschil tussen hun verschillende merken kunnen rechtvaardigen, maar ik denk dat het in essentie dezelfde producten zijn.
pi_219873651
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Hier heb je gelijk in, echter biedt men dus ook het daadwerkelijk merk Electrolux aan.
Ze delen dezelfde technologie. Alleen positioneren ze AEG hoger in de markt.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_219879494
Bedankt voor jullie reacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')