al die oude topics kicken ookquote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef Modus het volgende:
Je bent helemaal niet op zoek naar advies.
Je bent alweer 4 dagen het forum aan het onderschijten met volkomen nikszeggende inhoudsloze (al dan niet AI-based) kutbagger, net als een hele rits van je vorige accounts.
Het is natuurlijk puuuuuur toeval dat als je op TrainMore zoekt je dan bij 2 van je recente eerdere accounts uitkomt met posts waar op geen enkele manier een discussie/conversatie uit volgt
JessicaOpDoorreis in GC / Sporten steeds duurder?
2025 in GC / Sporten steeds duurder?
En heeeeel toevallig heb je dat topic zelf ook geopend met weer een ouder account.
🤨quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef Modus het volgende:
Je bent helemaal niet op zoek naar advies.
Je bent alweer 4 dagen het forum aan het onderschijten met volkomen nikszeggende inhoudsloze (al dan niet AI-based) kutbagger, net als een hele rits van je vorige accounts.
Het is natuurlijk puuuuuur toeval dat als je op TrainMore zoekt je dan bij 2 van je recente eerdere accounts uitkomt met posts waar op geen enkele manier een discussie/conversatie uit volgt
JessicaOpDoorreis in GC / Sporten steeds duurder?
En heeeeel toevallig heb je dat topic zelf ook geopend met weer een ouder account.
Ik denk het wel. Er moet traffic zijn. En daar zorgen deze diverse klonen / Trollenleger voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef Modus het volgende:
Het is echt te treurig voor woorden dat Fok dit maar toelaat.
Is het dan echt zoooooooooo erg gesteld met het forum nu?
Oke maar waar basseer je dit op? Want ik zie wel dingen staan over red light therapy en ben daarom benieuwd naar of ze wel degelijk onderscheidend zijn of dat het toch eigenlijk hetzelfde is?quote:
'Bijna alles mag' is denk ik een prima motto zolang je aanwas aan potentėle nieuwe gebruikers schier eindeloos is. Met een steeds kleiner wordende vaste userbase čn steeds minder aanwas denk ik dat je echt juist steeds strenger moet worden op bepaalde vlakken.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Er moet traffic zijn. En daar zorgen deze diverse klonen / Trollenleger voor.
Je gaat het putje door op een gegeven moment. Zoveel is zeker. Dan is het verworden tot een speeltuin voor AI cq Trollenleger. De normale mens heeft daar dan niks meer te zoeken. Het gaat heel hard die kant op. Is jammer wel maar de Baas vindt het allemaal prima blijkbaar.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
'Bijna alles mag' is denk ik een prima motto zolang je aanwas aan potentėle nieuwe gebruikers schier eindeloos is. Met een steeds kleiner wordende vaste userbase čn steeds minder aanwas denk ik dat je echt juist steeds strenger moet worden op bepaalde vlakken.
Maar goed, ik ben blij dat ik die beslissing niet hoef te nemen.
Nee genoeg is genoegquote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef Modus het volgende:
Het is echt te treurig voor woorden dat Fok dit maar toelaat.
Is het dan echt zoooooooooo erg gesteld met het forum nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |