Wtfquote:Fatbiker rijdt op linkerrijstrook A2, 'melder heeft leven gered'
Een opvallende en gevaarlijke situatie op de A2 zaterdagochtend. Daar reed een fatbike over de linkerrijstrook van de snelweg, meldt een wijkagent in Oirschot Carolien Abrahams op Instagram.
Volgens de wijkagent ging het om rijstrook 1, de linkerrijstrook. Juist daar rijden auto's met hoge snelheid. Bij aankomst zagen agenten de fatbiker inderdaad op de rijbaan. Een rood kruis boven de weg was er op dat moment nog niet, wat de situatie extra gevaarlijk maakte.
Snel ingrijpen
De agenten handelden snel. De fatbike en de bestuurster werden direct in de politieauto gezet, waarna de weg weer vrijgemaakt kon worden. De bestuurster kreeg een forse boete. In het bericht bedankt de agent nadrukkelijk de melder die de situatie had doorgegeven: "Zij heeft het leven van de fatbiker gered, daar waar de fatbiker de onze in gevaar bracht."
Je loopt achter. De mannelijke vorm kan tegenwoordig als genderneutraal alternatief worden gebruikt. Leraar voor een vrouwelijke leraar bijvoorbeeld i.p.v. lerares.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:58 schreef maily het volgende:
Is het fatbiker of fatbikester?
En melder of meldster?
Maar het wordt door elkaar gebruikt in het bericht.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je loopt achter. De mannelijke vorm kan tegenwoordig als genderneutraal alternatief worden gebruikt. Leraar voor een vrouwelijke leraar bijvoorbeeld.
Dat mag.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar het wordt door elkaar gebruikt in het bericht.
Mensen op een elektrische fiets zijn sowieso vaak fat.quote:
quote:
Stukje duiding van HvN.quote:de linkerrijstrook. Juist daar rijden auto's met hoge snelheid.
De meeste Nederlanders snappen dit niet, dus toch fijn als er ergens een ziel is die nu eens bij zichzelf te rade gaat. Blijft toch wel knap om met een fatbike sowieso op de linkerbaan te komen. Hoeveel rijstroken heeft de A2 daar?quote:Op zondag 18 januari 2026 15:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stukje duiding van HvN.
Overigens lijkt de afloop me niet perse minder dodelijk als je op de rechterrijstrook wordt aangereden door iemand die 90 gaat.
Kom eens uit je bubbel manquote:Op zondag 18 januari 2026 15:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen op een elektrische fiets zijn sowieso vaak fat.
Blanket statements vooral erg serieus nemen ja.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kom eens uit je bubbel man
Ik fiets ook elektrisch vanwege een spierziekte
1m80 groot en 72 kilo
Eerder te licht dus
Jij prijst jezelf nogal vaak de hoogte in met je stijl van leven wat mag hoor maar dat neerkijken mag je achterwege latenquote:Op zondag 18 januari 2026 15:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Blanket statements vooral erg serieus nemen ja.
quote:Op zondag 18 januari 2026 15:30 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom noemen we zo'n ding niet gewoon een vetfiets?
Is er echt zo weinig liefde voor onze eigen taal
quote:Op zondag 18 januari 2026 15:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Blanket statements vooral erg serieus nemen ja.
Een andere oplossing is een dikkere huid kweken en niet alles in het leven reteserieus nemen.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij prijst jezelf nogal vaak de hoogte in met je stijl van leven wat mag hoor maar dat neerkijken mag je achterwege laten
Arrogant mannetje met een vrouwenprofielquote:Op zondag 18 januari 2026 16:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een andere oplossing is een dikkere huid kweken en niet alles in het leven reteserieus nemen.
Houden zoquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 01:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je weet niks daar ben je te dom voor
Achterlijk figuur
Als je andere meningen niet aanstaan dan rot maar lekker op
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Paar zetels, geen capabele mensen die minister capaciteiten hebben
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja daar spat de intelligentie van af
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach die boer is nog te dom om te schijten
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met je zogenaamde hoge IQ
Nog te dom om te schijten
quote:Op donderdag 11 december 2025 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja omdat de politici die er zaten te dom waren om te schijten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
Geschreven door iemand die hier ook niet vandaan komt, optieven dan dom rechts figuur
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat jij zo dom bent dat je dat niet snapt kan ik niet helpen
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
Hoop dat die gasten een keer iemand aanhouden die ze totaal het ziekenhuis in ramt , dom kut volk
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas wel maar die heks is ermee begonnen
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2024 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Faber neem je rotzooi mee
Optieven heks
quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
Kijk maar uit voor je Bore out, luie aandachtstrekker
Een betere oplossing is het om voorzichtiger te zijn met de uitlatingen. Oftewel bezint eer gij begint.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een andere oplossing is een dikkere huid kweken en niet alles in het leven reteserieus nemen.
Leuk om quotes te verzamelen waar het onduidelijk is waar en op wie ik reageerquote:Op zondag 18 januari 2026 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Houden zo
Tevens, over op mensen neerkijken, doe nou niet. Siert je niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat doet men altijd.quote:
4 edits verder en het is nog steeds niet goed. 'Meer' moet nog aangepast worden naar 'neer'quote:Op zondag 18 januari 2026 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk om quotes te verzamelen waar het onduidelijk is waar en op wie ik reageer
Jij pompt hier gewoon een stelling meer die nergens op slaat
Faker
🤏🤏🤏quote:Op zondag 18 januari 2026 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Houden zo
Tevens, over op mensen neerkijken, doe nou niet. Siert je niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh applaus voor jezelf betwetertjequote:Op zondag 18 januari 2026 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 edits verder en het is nog steeds niet goed. 'Meer' moet nog aangepast worden naar 'neer'
👏👏👏👏quote:Op zondag 18 januari 2026 16:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goh applaus voor jezelf betwetertje
Sarcasme is bijtende, vaak gemene spot waarbij je precies het tegenovergestelde zegt van wat je bedoelt, met een scherpe, kwetsende toon om te bekritiseren, bespotten of minachting te uiten. Het is een vorm van verbale ironie die harder overkomt dan gewone ironie, met de intentie om iemand belachelijk te maken of te kwetsen. Het woord komt van het Griekse "sarkádzoo," wat 'vlees van iemand afscheuren' betekent, wat de bijtende aard verklaart.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat doet men altijd.
Elke uitspraak kan uit zijn verband worden getrokken, *alle* uitspraken. Als je dan gaat struikelen over een sarcastische opmerking, dan ben je gewoon boos om het boos willen zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)aan-fietsen~b07dfb01quote:Op zondag 18 januari 2026 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Jij pompt hier gewoon een stelling meer die nergens op slaat
quote:"Ook komt overgewicht relatief vaak voor. Van de fietsers met ernstig overgewicht rijdt 42 procent elektrisch"
En 58 procent niet dus geen meerderheid zoals jij zegtquote:Op zondag 18 januari 2026 16:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)aan-fietsen~b07dfb01
Trouwens niks gelogen van de stellingDe elektrische fietser is feitelijk vaker dik. Weet niet waar je vandaan haalt dat het nergens op zou slaan?
[..]
Deze mensen moeten juist geholpen worden. Zijn vaak mensen met geestelijke problemen. Die kunnen vaak niet meer bij de GGZ terecht vanwege bezuinigingen.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:49 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant, zo komen we wel van dit soort untermenschen af.
Om dat artikel te kunnen lezen moet men betalen.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)aan-fietsen~b07dfb01
Trouwens niks gelogen van de stellingDe elektrische fietser is feitelijk vaker dik. Weet niet waar je vandaan haalt dat het nergens op zou slaan?
[..]
Hij zei ook niet dat alle mensen dik zijn die op een e fiets rijden. Waarom voel jij je zo aangesproken?quote:Op zondag 18 januari 2026 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En 58 procent niet dus geen meerderheid zoals jij zegt
Waar heb ik gesteld dat het de meerderheid is?quote:Op zondag 18 januari 2026 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En 58 procent niet dus geen meerderheid zoals jij zegt
Waarom heb je nog geen abonnement op de beste krant van Nederland?quote:Op zondag 18 januari 2026 16:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Om dat artikel te kunnen lezen moet men betalen.
Eens dat mensen die een fatbike rijden hulp dienen te krijgen. Op zijn minst verplichte opname.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze mensen moeten juist geholpen worden. Zijn vaak mensen met geestelijke problemen. Die kunnen vaak niet meer bij de GGZ terecht vanwege bezuinigingen.
Vaak is geen 42 procentquote:Op zondag 18 januari 2026 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar heb ik gesteld dat het de meerderheid is?Ik zei vaak. Het artikel zegt ook vaak.
Omdat ik dat allemaal nooit kan betalen. Bovendien zijn de meeste nieuwsberichten slechts hallelujah berichten voor de rechts georiënteerde lezers.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen abonnement op de beste krant van Nederland?
Haha, nou terugkrabbelen omdat het een volledige subjectieve maatstaf is. Als 42% ernstig overgewicht niet vaak is, dan is het probleem wel heel ver heen.quote:
De Volkskrant schrijft altijd wel prima stukken. Is meer centrum op het politieke spectrumquote:Op zondag 18 januari 2026 16:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik dat allemaal nooit kan betalen. Bovendien zijn de meeste nieuwsberichten slechts hallelujah berichten voor de rechts georiënteerde lezers.
Nopequote:Op zondag 18 januari 2026 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haha, nou terugkrabbelen omdat het een volledige subjectieve maatstaf is. Als 42% ernstig overgewicht niet vaak is, dan is het probleem wel heel ver heen.
Weleens ashwaganda geprobeerd? Helpt bij veel mensen om wat kalmer te worden.
Bij de drogist te koop. Zou tegen stress helpen. Staat bekend als de chill pill.quote:
Ik ga er eens naar kijken op googlequote:Op zondag 18 januari 2026 17:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de drogist te koop. Zou tegen stress helpen. Staat bekend als de chill pill.
Daar zou ik toch wel mee oppassen.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken op google
De Amerikaanse gezondheidsorganisatie stelt dat korte termijn gebruik prima is: https://www.nccih.nih.gov/health/ashwagandhaquote:Op zondag 18 januari 2026 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik toch wel mee oppassen.
Zijn sterfgevallen van bekend en RIVM raad het niet aan te gebruiken in ieder geval
Plus dat ik medisch advies van een notoire troll nou ook niet echt zou opvolgen verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |