Vervelende ouwehoer die Raymond hè?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GEEN Raymond Mens
GEEN Victor Vlam
JAAAAAA TOETERTJES IK GA KIJKEN
De man heeft niks te verliezen en alles te winnenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Die Victor Vlam muizekop eigenlijk irritant, maar hij durft wel alles te zeggen.
Gamen en podcasts maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef Martinello het volgende:
Die Gijp jr. is wel een mager bleekneusje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |