Ik ben op zoek naar een beige corduroy pak, zeg maar net als gewone corduroy ribbroeken maar dan ook nog een jasje. Wie zou dit maken? Ik kon namelijk niks vinden, hopelijk weten jullie iets!
Bedankt.
PS Wat vind je ervan?
Bijv van het Merk van Gils, maar ook Mcgregor
Erg mooi trouwens
quote:IDD
Op dinsdag 25 februari 2003 00:42 schreef Rulin het volgende:[..]
Juist wel
quote:Zwart niet slim..
Op dinsdag 25 februari 2003 00:47 schreef Jacob het volgende:
Kan niet, kan niet. Waarom niet? Het lijkt mij wel mooi icm een zwart overhemd en bruine schoenen.
quote:Ik was zaterdag nog even in Batavia-dorp en daar hebben ze ze hangen bij de Society Shop in het donker- en lichtbruin, in het knalblauw en in het knalroze. Vooral die laatste was erg cool (op de pop tenminste) maar ik denk dat je die maar 3 keer aan kan want daarna "ben jij dat joch met dat roze pak"
Op dinsdag 25 februari 2003 00:33 schreef Jacob het volgende:
Hey all,Ik ben op zoek naar een beige corduroy pak, zeg maar net als gewone corduroy ribbroeken maar dan ook nog een jasje. Wie zou dit maken? Ik kon namelijk niks vinden, hopelijk weten jullie iets!
Bedankt.
PS Wat vind je ervan?
quote:Doe maar niet.
Op dinsdag 25 februari 2003 00:33 schreef Jacob het volgende:
PS Wat vind je ervan?
quote:Wat een onzin. Ik heb een aantal maanden geleden een zwart corduroy pak gekocht. Je moet heel dichtbij komen om te zien dat het corduroy is (fijne streep). Het zit lekker en het staat gewoon goed. Dat arty image krijg je alleen als je het jasje in een combi draagt. En wat dan nog?
Op dinsdag 25 februari 2003 00:42 schreef klinz het volgende:
...Maar een compleet corduroy pak voor een man kan toch echt niet....Met een jasje moet je alleen wel oppassen dat je er niet als een arty type uit gaat zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |