abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219841123
Ik hoor soms dat mensen het erg onhygiënisch vinden dat in Nederland er eigenlijk alleen (droog) toiletpapier wordt gebruikt om de billen na het poepen af te vegen.

Maar ik vraag me af of dat ook zo is? Want zou anders niet heel Nederland ziek zijn door de 'vieze billen'?

Waar is dit op gebaseerd?
pi_219841294
Heuh, er zijn toch gewoon vochtige toiletdoekjes beschikbaar? Puur bedoeld om na het droge papier-afveegproces te gebruiken?

Waar heb je überhaupt die informatie over Nederland en onhygiënisch vandaan?
pi_219841306
(sowieso heb je bij bidets geen vochtig toiletdoekje nodig; dan blijft het nat daar....)
pi_219841356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
(sowieso heb je bij bidets geen vochtig toiletdoekje nodig; dan blijft het nat daar....)
Ik bedoelde eigenlijk dat als er geen bidet is je dan een vochtig doekje gebruikt
pi_219841405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:14 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat als er geen bidet is je dan een vochtig doekje gebruikt
Ok, duidelijk. Vraag blijft alleen bestaan waar jij dat over Nederland en onhygiënisch te horen hebt gekregen. Ik heb dat zelf echt nog nooit gehoord.

(Ik ben het er trouwens wel mee eens; droog toiletpapier is inderdaad onhygiënisch.)
pi_219841408
https://www.instagram.com/reels/DSwDuW7iZ7j/

Het verschil is echt wel aanwezig. Dus iedereen aan de bidet of douche-wc!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219841674
Ik gebruik al jaren een bidet, daarna ff droogdeppen met wc-papier en klaar! ^O^
Eventueel nog een keer met die reetdouche er overheen als er remsporen op het pleepapier komen.
pi_219844562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef ToT het volgende:
Ik gebruik al jaren een bidet, daarna ff droogdeppen met wc-papier en klaar! ^O^
Eventueel nog een keer met die reetdouche er overheen als er remsporen op het pleepapier komen.
Is dat niet vies als er water van de anus naar de vagina lekt?

Ik leerde op de basisschool dat je van voor naar achteren moet vegen.

Ik gebruik zelf ook natte doekjes, juist vanwege wat er allemaal op komt bij gebruik. Maar ik vraag me weleens af of alleen droog papier echt zo vies en onhygienisch is. :@
pi_219844681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:58 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Is dat niet vies als er water van de anus naar de vagina lekt?

Ik leerde op de basisschool dat je van voor naar achteren moet vegen.

Ik gebruik zelf ook natte doekjes, juist vanwege wat er allemaal op komt bij gebruik. Maar ik vraag me weleens af of alleen droog papier echt zo vies en onhygienisch is. :@
Ik ben geen eigenaar van een vagina, dus ik kan er niet over meepraten, maar dat is idd wel wat er op school gezegd werd ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')