Ik bedoelde eigenlijk dat als er geen bidet is je dan een vochtig doekje gebruiktquote:Op donderdag 15 januari 2026 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
(sowieso heb je bij bidets geen vochtig toiletdoekje nodig; dan blijft het nat daar....)
Ok, duidelijk. Vraag blijft alleen bestaan waar jij dat over Nederland en onhygiënisch te horen hebt gekregen. Ik heb dat zelf echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:14 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat als er geen bidet is je dan een vochtig doekje gebruikt
Is dat niet vies als er water van de anus naar de vagina lekt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:52 schreef ToT het volgende:
Ik gebruik al jaren een bidet, daarna ff droogdeppen met wc-papier en klaar!
Eventueel nog een keer met die reetdouche er overheen als er remsporen op het pleepapier komen.
Ik ben geen eigenaar van een vagina, dus ik kan er niet over meepraten, maar dat is idd wel wat er op school gezegd werd ja.quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:58 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Is dat niet vies als er water van de anus naar de vagina lekt?
Ik leerde op de basisschool dat je van voor naar achteren moet vegen.
Ik gebruik zelf ook natte doekjes, juist vanwege wat er allemaal op komt bij gebruik. Maar ik vraag me weleens af of alleen droog papier echt zo vies en onhygienisch is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |