abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2026 @ 14:23:41 #1
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_219840805
quote:
Jullie zijn echt heel bijzonder voor mij. Ik wens jullie een hoopvol mooi 2026, en geniet nog eens even een keer, als je ziet hoe mooi deze wereld is.
- Robert Jensen in de afkondiging van zijn laatste Jensen Show
Oud-programmamaker, interviewer en Veronica-DJ Robert Jensen is overleden, dat melden verschillende media. Broer Frank Dane brak het nieuws op Instagram. Volgens berichten zou hij zijn overleden aan de gevolgen van een hartaanval.

Jensen werd ontdekt door dj Alfred Lagarde, en begon zijn radiocarrière bij de TROS. Door de jaren heen viel hij in tijdens 'Oh, Wat Een Nacht' (vaak samen met Edwin Evers) en werd producer van het programma 'Shockradio' met Rob Stenders. In de jaren die volgden werd hij programmaleider bij Hitradio Veronica, maakte Jensen in de Middag (Later Jensen in de Ochtend), zette dat programma succesvol voort op de televisie als 'JENSEN!' en was daarmee jarenlang op Yorin en RTL 5 te zien.
Hij werd vervolgens creatief directeur bij Yorin FM en RTL FM, en stortte zich na het verdwijnen van Yorin FM volledig op zijn tv-carrière. In 2010-2011 deed hij nog een korte opleving op Radio Veronica met de Jensen-ochtendshow.

De laatste jaren was Jensen voornamelijk bezig met zijn online programma 'De JENSEN Show', waarin hij zich kritisch uitliet over de staat, regering en gezondheidszaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door ArnieAlberts op 16-01-2026 02:40:19 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219840866
Gevaccineerd zeker?
  Official ESF Kreviewer donderdag 15 januari 2026 @ 14:28:17 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219840984
Net zoals Pim en Theo was hij een gevaar voor het vrije woord.
pi_219845078
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 14:27 schreef Lichtloper het volgende:
Gevaccineerd zeker?
Blijkbaar. Complotten verspreiden is gewoon een verdienmodel. Dacht je nou echt dat hij geen prikjes heeft laten zetten? Ik geloof daar gewoon niet in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219866126
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2026 14:27 schreef Lichtloper het volgende:
Gevaccineerd zeker?
Teken dat je dan toch maar beter niet geprikt kan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')