Een Groot Wassinkje?quote:De zaak is niet eerder in het nieuws gekomen
Mohammed is gewoon niet begrepen. Allemaal de schuld van Wilders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:20 schreef Tjoent het volgende:
Ach die Mohammed toch. Alcohol en drugs zijn toch haram
Ze willen gewoon alfabetisch het rijtje afgaanquote:Op donderdag 15 januari 2026 12:22 schreef William_Papadin het volgende:
Mohammed H, niet zeuren dus, dit is wat culturele verrijking nu eenmaal met zich mee brengt.
Het verlenen van hulp is nogal link aangezien je als je iets teveel geweld gebruikt direct zelf aangeklaagd wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Naast het straffen, waarvoor ik direct pleit voor uitzetting. Vind ik dat er best eens gekeken mag worden naar het strafbaar stellen van het niet verlenen van hulp bij een vrouw in nood.
Wat eigenlijk normaal moet zijn, moet dan maar wettelijk vastgelegd worden.
Ze uitzetten is de put dempen nadat het kalf verdronken is. Stop eerst maar met er 900 per week binnen te halen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Naast het straffen, waarvoor ik direct pleit voor uitzetting. Vind ik dat er best eens gekeken mag worden naar het strafbaar stellen van het niet verlenen van hulp bij een vrouw in nood.
Jij hebt Hans Janmaat en zijn CD zeker nooit zelf meegemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
https://youtube.com/shorts/SK4WcCpUY9A?si=s12O_NABAXpMeejB
Ik ben van eind jaren 90 dus niet bewust nee.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij hebt Hans Janmaat en zijn CD zeker nooit zelf meegemaakt?
Het bellen van de nooddiensten en het slachtoffer en dader laten weten dat je er bent en hulpverleners hebt laten komen. Das toch wel het minimale.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het verlenen van hulp is nogal link aangezien je als je iets teveel geweld gebruikt direct zelf aangeklaagd wordt.
Best veel, ik had niet meer dan 120 uur taakstraf verwacht.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:18 schreef probeer het volgende:
Zozo, wel een hele eis van 5 jaar voor poging tot moord/doodslag.
Dan is het maar dat je weet dat deze uitspraken van Janmaat afwijken van zijn eigen handelen; hij was in zijn handelen altijd fel tegen elke vorm van immigratie (wat niet westers / blank was).quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik ben van eind jaren 90 dus niet bewust nee.
Dat lijkt mij een prima standpunt als we zien wat de toestand van Nederland 30 jaar later is.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan is het maar dat je weet dat deze uitspraken van Janmaat afwijken van zijn eigen handelen; hij was in zijn handelen altijd fel tegen elke vorm van immigratie (wat niet westers / blank was).
Ik vind het maar mager voor de ernst van het vergrijp.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Best veel, ik had niet meer dan 120 uur taakstraf verwacht.
Hij is er strafrechtelijk voor vervolgd én veroordeeld. Wat vind je nu van ons rechtsysteem?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima standpunt als we zien wat de toestand van Nederland 30 jaar later is.
In de jaren 80 en 90 was de macht van de hysterische linkse kerk heel wat groter dan nu, dus logisch dat die opvattingen het maatschappelijke debat en de antenne van de rechtspraak dan meer domineerden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij is er strafrechtelijk voor vervolgd én veroordeeld. Wat vind je nu van ons rechtsysteem?
Dat valt toch niet onder het verlenen van hulp? Dat zou ik inderdaad ook wel doen. Maar zelfs het verstoren van zo'n Mohamed tijdens de daad kan je een klap op je bek opleveren en daar zou ik voor passen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het bellen van de nooddiensten en het slachtoffer en dader laten weten dat je er bent en hulpverleners hebt laten komen. Das toch wel het minimale.
Als hij jou (of mij wat dat betreft) een klap op zijn bek geeft, dan is hij dus niet meer bezig om die vrouw te verkrachten en kan ze dus ook wegkomen. Kleine prijs denk ik dan, maar ik heb ook een hoge pijngrens en kan goed incasseren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat valt toch niet onder het verlenen van hulp? Dat zou ik inderdaad ook wel doen. Maar zelfs het verstoren van zo'n Mohamed tijdens de daad kan je een klap op je bek opleveren en daar zou ik voor passen.
Een klap uitdelen met je broek op je enkels. Knap.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat valt toch niet onder het verlenen van hulp? Dat zou ik inderdaad ook wel doen. Maar zelfs het verstoren van zo'n Mohamed tijdens de daad kan je een klap op je bek opleveren en daar zou ik voor passen.
Dat mag. Maar goed, Janmaat zelf handelde dus anders dan zijn uitspraken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima standpunt als we zien wat de toestand van Nederland 30 jaar later is.
Ik zou het liefst zo'n figuur straffeloos de pleuris in trappen. Maar goed, dan ben ik de sigaar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als je direct door gefietst had zonder eerst te stoppen misschien. Maar als je wel eerst afstapt goed gaat kijken en vervolgens besluiten weer op te stappen en door te fietsen ben je gewoon een lafaard.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, daarom lope men beter door.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zo'n figuur straffeloos de pleuris in trappen. Maar goed, dan ben ik de sigaar.
Het zijn vaak types met een mes op zak hé. Dat is niet heel prettig als zo iemand achter je aan komt.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als hij jou (of mij wat dat betreft) een klap op zijn bek geeft, dan is hij dus niet meer bezig om die vrouw te verkrachten en kan ze dus ook wegkomen. Kleine prijs denk ik dan, maar ik heb ook een hoge pijngrens en kan goed incasseren.
Soms krijg ik de indruk dat de progressieven maar een bepaald aantal in het nieuws laten komen omdat anders de ogen opengaat bij mensen.quote:
Eerst ging het nog om een klap en nu ineens om een mes.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zijn vaak types met een mes op zak hé. Dat is niet heel prettig als zo iemand achter je aan komt.
Je hoort iets, je gaat even kijken, er is niks te zien dus ga je weer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als je direct door gefietst had zonder eerst te stoppen misschien. Maar als je wel eerst afstapt goed gaat kijken en vervolgens besluiten weer op te stappen en door te fietsen ben je gewoon een lafaard.
Bij een verkrachter lijkt het me aardig lastig om preëmptief vast te kunnen stellen hoe hij reageren gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerst ging het nog om een klap en nu ineens om een mes.
Stap jij bij elk 'vreemd' geluid van je fiets af? Dikke kans dat het gewoon on lafaards gaat.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hoort iets, je gaat even kijken, er is niks te zien dus ga je weer.
Nja, laat haar maar liggen dan.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij een verkrachter lijkt het me aardig lastig om preëmptief vast te kunnen stellen hoe hij reageren gaat.
Dat is een keuze van overheidswege. Aangezien de overheid niet garandeerd dat ik niet aangeklaagd kan worden in een dergelijke situatie is doorlopen de beste optie. Ik zou graag iets doen, helaas is dat niet de juiste keuze in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nja, laat haar maar liggen dan.
Ja, maar zo realiseren ze wel baanzekerheid op de langere termijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wacht effe, een of andere verwardiër uit mannenproblemistan, die hier geen fuck te zoeken heeft, vermoordt bijna een vrouw en als hij niet gestopt was door de politie was hem dat gelukt, en dan wil het OM dat stuk stront weer na vijf jaar vrij rond hebben lopen hier?
Je zou bijna wensen dat die leden van het OM zelf ook dochters hebben die daar in de buurt wonen.
Wat een land.
Dan stop je helemaal niet denk ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:08 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Stap jij bij elk 'vreemd' geluid van je fiets af? Dikke kans dat het gewoon on lafaards gaat.
Geeft maar toe, terwijl je het artikel begon te lezen wist je al dat de naam van de verdachte niet 'Diederik' of 'Floris' zou zijn.quote:
Totdat de volgende "fatsoenlijke partij" alle stemmen opeist.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:57 schreef TAmaru het volgende:
Jongens toch, hoelang moet deze onzin nog doorgaan? Hoelang gaan mensen nog op D66 stemmen?
Correct.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
https://youtube.com/shorts/SK4WcCpUY9A?si=s12O_NABAXpMeejB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |