Bron: NOS Teletekstquote:Nederland dreigt een miljardenboete
te krijgen van Europa,omdat er niet
genoeg duurzame energie wordt opgewekt.
De kosten in 2030 en daarna kunnen tot
2,6 miljard euro oplopen,is becijferd
door onderzoeksbureau Ecorys.
Doordat de ontwikkeling van windparken,
verduurzaming van industrie en isolatie
van huizen achterblijft,moet Nederland
mogelijk meebetalen aan projecten in
andere landen.Het niet halen van doelen
kan op die manier worden afgekocht.
De voorspelling van het Planbureau voor
de Leefomgeving is dat de Nederlandse
energieproductie in 2030 voor 32
procent duurzaam is,terwijl dit volgens
EU-afspraken 39 procent moet zijn.
De EU moet gewoon Frans leiderschap krijgen, die Ursula kan er inderdaad he-le-maal niets van.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:16 schreef incel2.0 het volgende:
Hoog tijd dat Trump ons komt bevrijden van Ursula en co.
Dat is nogal een stelling.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:31 schreef Lyrebird het volgende:
Dat extra CO2 iets met het klimaat van doen heeft is een hoax. Dit is domweg een stok om de hond mee te slaan, zoals ook weer uit dit topic blijkt.
Integendeel. Als je de fysica begrijpt, is het onbegrijpelijk dat dit fabeltje überhaupt serieus is genomen.quote:
Heel de wereld is gek, behalve @Lyrebird op de foks. Maar ik heb wel iets van een achtergrond in natuurkunde, dus ik ben benieuwd wat ik allemaal gemist heb.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Integendeel. Als je de fysica begrijpt, is het onbegrijpelijk dat dit fabeltje überhaupt serieus is genomen.
Achtergrond is niet zo belangrijk. De vraag is of je genoeg kritisch denkvermogen hebt. Durf je voor gek te worden verklaard, of blijf je veilig geloven in de consensus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heel de wereld is gek, behalve @:Lyrebird op de foks. Maar ik heb wel iets van een achtergrond in natuurkunde, dus ik ben benieuwd wat ik allemaal gemist heb.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Achtergrond is niet zo belangrijk. De vraag is of je genoeg kritisch denkvermogen hebt. Durf je voor gek te worden verklaard, of blijf je veilig geloven in de consensus?
Frankrijk heeft in de EU, itt Nederland, wél een rol van betekenis te spelen. Die gaan we dus niet beboeten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:29 schreef raptorix het volgende:
Krijgt Frankrijk ook boete voor overschreden begroting?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |