Philips!quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:20 schreef Haagsch het volgende:
Is allemaal uitgevonden door aziaten. Amerika is de stroman van azie
En de dombo's zoals TS slikken het maar wat gretig.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:22 schreef Hogwarts het volgende:
Niemand heeft blanke zelfhaat, dat is verzonnen door racisten om racistische praat goed te praten
Als ze maar lekker is, de rest boeit niet.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:11 schreef Scuidward het volgende:
TS komt op mij over als een material girl.
Ik ben geen kannibaal, dus voor mij is dat nooit zo de hoofdzaak.quote:Op donderdag 15 januari 2026 08:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ze maar lekker is, de rest boeit niet.
Er zijn meer zaken in het leven lekker dan alleen eten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 09:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben geen kannibaal, dus voor mij is dat nooit zo de hoofdzaak.
Daarom kom ik ook steeds in de problemen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er zijn meer zaken in het leven lekker dan alleen eten.
Die gaan over een paar jaar allemaal voor een blanke man werken zoals Musk of Gates.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:38 schreef vaarsuvius het volgende:
goh, mijn wasmachine is Duits, dat moest ik even opzoeken.
verder alles Japans of Koreaans
Verder is dit het Amerikaanse team dat 2de werd bij de Wiskunde Olympiade
[ afbeelding ]
ik weet niet wie 1se werden, want in typische USA stijl vond de Mathematical Association of America het niet nodig om dat te vermelden...
NERDS!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:38 schreef vaarsuvius het volgende:
goh, mijn wasmachine is Duits, dat moest ik even opzoeken.
verder alles Japans of Koreaans
Verder is dit het Amerikaanse team dat 2de werd bij de Wiskunde Olympiade
[ afbeelding ]
ik weet niet wie 1se werden, want in typische USA stijl vond de Mathematical Association of America het niet nodig om dat te vermelden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |