abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219998265
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:16 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Boyfriend - Japan S02 2026 AL - Netflix Original | Reality
Een groep mannen woont een maand lang samen onder één dak. Ze runnen een koffietruck om elkaar te leren kennen en hopelijk hun ware liefde te ontmoeten.
Dit is dus zo leuk! Als je zoiets als dit kijkt vraag je je af wat er mis is met de Westerse maatschappij waar shitshows als Temptation Island en Sex on the Beach worden uitgezonden met veel drama, sex, en gevloek. En dan heb je dit, een datingshow waar iedereen gewoon normaal met elkaar om gaat. Respect voor elkaar heeft en er geen drama is. Wát een verademing. Met tijden emotioneel, maar wat een fijne televisie is dit O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-02-2026 07:42:46 ]
pi_219998435
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit is dus zo leuk! Als je zoiets als dit kijkt vraag je je af wat er mis is met de Westerse maatschappij waar shitshows als Temptation Island en Sex on the Beach worden uitgezonden met veel drama, sex, en gevloek. En dan heb je dit, een datingshow waar iedereen gewoon normaal met elkaar om gaat. Respect voor elkaar heeft en er geen drama is. Wát een verademing. Met tijden emotioneel, maar wat een fijne televisie is dit O+
Ik heb het niet gezien, maar Offline Love is dan waarschijnlijk ook wat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219998471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 08:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien, maar Offline Love is dan waarschijnlijk ook wat.
Is dat ook zoiets? Dan moet ik dat ook zeker even kijken :Y
pi_219999487
twitter
pi_220000456
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:16 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Weet nu al niet meer hoe seizoen 2 ging. Afleveringen waren ook wel erg kort. Binnen een avondje bekeken en vergeten. Denk dat veel mensen hetzelfde hebben gedaan dus dan krijg je alsnog redelijk hoge kijkcijfers.
pi_220000467
Finding her Edge is ook vernieuwd met een tweede seizoen.
pi_220000847
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:16 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Top, en terecht! Een van de leukste sitcom achtige series die er is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220004101
His & Hers Gezien. De laatste aflevering begon met een boel momenten die zo ongeloofwaardig waren dat de rest van de aflevering in elkaar zakte. En die rest sloeg ook weer totaal nergens op overigens, een vergezocht en ook weer ongeloofwaardige twist.
pi_220004163
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
ER komt naar Netflix :P
Heel blij mee *O*
Ik zat halverwege de serie toen het van HBO verdween (afgelopen mei?). Kijkt lekker weg!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_220005542
Fifty Shades of Grey - VS 2015 16 2:05 uur | Boek, Drama, Romantisch
Zakenmagnaat Christian Grey begeert de naïeve studente Anastasia Steele en laat haar kennismaken met zijn excentrieke en intense erotische verlangens.

Fifty Shades Darker - VS 2017 16 1:57 uur | Boek, Drama, Romantisch
Anastasia start een carrière in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen hen uiteen te rukken.

Fifty Shades Freed - VS 2018 16 1:45 uur | Boek, Drama, Romantisch
De pasgetrouwde Anastasia en Christian beginnen net een beetje te genieten van hun leven samen wanneer een schimmige figuur van vroeger hun onbezorgde toekomst bedreigt.

The Lincoln Lawyer - VS S04 2026 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie, Rechtbank
Strafrechtadvocaat Mickey Haller uit LA doet alles om zijn zaken te winnen terwijl hij vanuit zijn bekende Lincoln door het strafrechtsysteem navigeert.

Les Lionnes | Cash Queens - Frankrijk S01 2026 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad
Als het leven hen tot het uiterste drijft, zien vijf wanhopige vriendinnen maar één oplossing: een bende vormen, wapens stelen en banken overvallen.

Unfamiliar - Duitsland S01 2026 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Thriller
Als twee voormalige spionnen door hun verleden worden ingehaald, draait het niet om achtervolgingen, schietpartijen of vuistgevechten, maar om het vertellen van de waarheid.
pi_220012823
Cellular - VS 2004 16 1:33 uur | Actie, Misdaad
Een man wordt op zijn mobiele telefoon gebeld door een vrouw die wanhopig iemand zoekt om haar en haar gezin te helpen ontsnappen aan een maniak die hen heeft ontvoerd.

Heartburn - VS 1986 AL 1:49 uur | Boek, Comedy, Drama, Romantisch
Het huwelijk van een schrijver en een politieke columnist in New York loopt op de klippen wanneer onder andere zijn ontrouw een onoverkomelijk probleem wordt.

How to Be Single - VS 2016 12 1:49 uur | Comedy, Romantisch
Van casual dates tot het kraken van datingsites: vier vrolijke vrienden pakken het vrijgezellenbestaan elk op hun eigen manier aan. Maar nu is het tijd om het roer om te gooien.

Overboard - VS 1987 6 1:52 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een erfgename huurt een timmerman in om een kast op haar jacht te verbouwen, maar weigert hem te betalen. Wanneer ze overboord valt, ziet hij zijn kans op wraak.

Queen of Chess - VS 2026 AL 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire vecht schaakwonderkind Judit Polgár tegen scepsis, seksisme en wereldkampioen Garry Kasparov om haar plaats tussen de grootmeesters te veroveren.

Salvador - Spanje S01 2026 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mysterie, Thriller
Tijdens een nacht vol gewelddadige incidenten hoort een ambulancechauffeur dat zijn dochter zich met hooligans inlaat. Als de situatie escaleert, wil hij koste wat kost antwoorden.

Something's Gotta Give - VS 2003 AL 2:08 uur | Comedy, Romantisch
De charmante zestiger Harry ontmoet zijn gelijke in toneelschrijver Erica. Hij krijgt een hartaanval in haar strandhuis tijdens een romantisch avontuurtje met haar dochter.

Yoh! Bestie - Zuid-Afrika 2026 6 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Thando is een echte pechvogel in de liefde, maar wanneer haar beste vriend terugkeert van een reis met een verloofde bij zich, voelt ze een andere emotie: jaloezie.
pi_220015867
Ook begonnen aan Bridgerton.
Kijkt alweer makkelijk weg. Het ziet er allemaal weer prachtig uit en de personages waar het om gaat doen het weer goed. Sympathiek en het klopt wat mij betreft gewoon. :)
Goeie acteurs.
Mooie scènes tussen The Queen en Lady Danbury.
pi_220026407
Blades of Glory - VS 2007 12 1:34 uur | Comedy, Satire
Twee figuurschaatsers verliezen hun gouden medailles na een groot schandaal, maar ze vinden een achterpoortje om opnieuw te mogen deelnemen: als een duo.

Noah - VS 2014 12 2:17 uur | Actie, Drama
Een vrome man krijgt een visioen van een door God gezonden apocalyptische vloedgolf en begint een ark te bouwen voor zijn gezin en voor een paar van elke diersoort op aarde.

Overboard - VS 2018 AL 1:52 uur | Comedy, Romantisch
Een rijke, verwende playboy verliest zijn geheugen na een val van zijn jacht. Zijn onderbetaalde werkneemster besluit zijn toestand in haar voordeel te gebruiken.

Unknown - VS 2011 16 1:53 uur | Actie, Mysterie, Psychologisch
Een professor die uit een coma ontwaakt, ontdekt dat een andere man zich voor hem uitgeeft. Hij moet een flinke strijd leveren om zijn identiteit aan te kunnen tonen.
pi_220026417
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:45 schreef vencodark het volgende:
Ook begonnen aan Bridgerton.
Kijkt alweer makkelijk weg. Het ziet er allemaal weer prachtig uit en de personages waar het om gaat doen het weer goed. Sympathiek en het klopt wat mij betreft gewoon. :)
Goeie acteurs.
Mooie scènes tussen The Queen en Lady Danbury.
Ik ben volgens mij de enige die het geen leuke serie vind :@ Een aflevering gekeken ooit en toen dacht ik, niks voor mij. Of moet ik gewoon verder gaan kijken voordat het leuk wordt?
pi_220026945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben volgens mij de enige die het geen leuke serie vind :@ Een aflevering gekeken ooit en toen dacht ik, niks voor mij. Of moet ik gewoon verder gaan kijken voordat het leuk wordt?
Nou, nee hoor. Het is niet voor iedereen. Zat mensen wiens genre het niet is. :)
Het is een beetje mooie mensen, zwijmel, drama tv ofzo.
  Spellchecker zaterdag 7 februari 2026 @ 16:27:44 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220027020
quote:

[..]
Ik ben er ook pas ruim na het begin mee begonnen. Het leek me niks.
En daarna vond ik t toch wel heel leuk. O+
pi_220027898
Toch jammer dat The Duke geen rol meer heeft en tot op heden Anthony ook nog niet heb gezien.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 18:45:27 #143
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220028953
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef vencodark het volgende:
Toch jammer dat The Duke geen rol meer heeft en tot op heden Anthony ook nog niet heb gezien.
De acteur die the duke speelt wilt niet meer dus dan houdt het al gauw op.

Ik vond seizoen 3 dusdanig slecht dat ik afgehaakt ben.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220029969
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef vencodark het volgende:
Die laatste zit weer in het tweede deel :Y
pi_220030212
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:45 schreef laziness het volgende:

[..]
De acteur die the duke speelt wilt niet meer dus dan houdt het al gauw op.

Ik vond seizoen 3 dusdanig slecht dat ik afgehaakt ben.
I know. Carrière-gewijs de verkeerde keuze. -O-

Seizoen 3 heb ik eenmaal gezien ‘omdat het hoort’ maar vond het weinig boeiend inderdaad.
pi_220031231
Door Octopussy heb ik nu de hele tijd dat nummer van Rita Coolidge in mn hoofd zitten als n oorwurm ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220031525
quote:

[..]
Ik heb het een seizoen de kans gegeven. Ook niks voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220042225
Het Duitse Unfamiliar aan het kijken, bevalt me wel moet ik zeggen. Eerste 2 afleveringen gezien, het is van de makers van Lupin en Narcos dus dan zit het wel puik. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_220042867
Matter of Time - VS 2025 14 1:46 uur - Netflix Original | Documentaire
Eddie Vedders bezielende benefietconcert in Seattle vormt het hart van deze documentaire over de strijd tegen de zeldzame genetische afwijking epidermolysis bullosa (EB).

Speurneuzen Kit & Sam - VS H07 2025 6 - Netflix Original | Kinderserie
Speurneuzen Sam en Kit reizen de wereld rond om met hun wetenschappelijke kennis en coole gadgets de vele mysteries van het dierenrijk op te lossen.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 12:17:00 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220044694
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
I know. Carrière-gewijs de verkeerde keuze. -O-

Seizoen 3 heb ik eenmaal gezien ‘omdat het hoort’ maar vond het weinig boeiend inderdaad.
Ik vind seizoen 3 beter dan wara het boek op gebasseerd is.
Seizoen 4 deel 1 lijkt grotendeels het boek te volgen. Dat vind ik al een plus.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')