Ik denk niet dat ze zich in Italië druk maken over wat een Belg thuis doet.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:49 schreef Mikeytt het volgende:
Spaghetti apart van de saus...In Italië zou dit godslastering zijn
Je onderschat de woedefactor van de Italiaan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich in Italië druk maken over wat een Belg thuis doet.
ik krijg een maagzweer van zulke nichterige italianenquote:Op woensdag 14 januari 2026 15:49 schreef Mikeytt het volgende:
Je gaat de Belgen niet beledigen he!quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich in Italië druk maken over wat een Belg thuis doet.
Zijn die drie blikjes bewust?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik nu denken.
ja had blikjes coca cola gezegd, heb dat lang niet meer op en wel trek in ijskoud blikje colaquote:
Hehe jij snapt hetquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:02 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oosterschelde kreeft, coquilles, wagyusteak, langoustes en krokant buikspe.![]()
Als je spaghetti opschept neem je toch eerst pasta en daarna saus vervolgens meng je alles door elkaar met een vork toch?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:49 schreef Mikeytt het volgende:
Neejoh. In Italië koken ze de spaghetti tot monte al dente in water en dan koken ze de spaghetti eventjes *in* de saus. Wordt traditioneel door mekaar geserveerd. De saus erop is iets wat wij/Amerikanen hebben bedachtquote:Op woensdag 14 januari 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je spaghetti opschept neem je toch eerst pasta en daarna saus vervolgens meng je alles door elkaar met een vork toch?
En trouwens, ik heb ook zo'n bordjes gezien in Italiaanse restaurants in Italië
Marsepeinquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik nu denken.
Coquilles zijn wel een guilty pleasurequote:Op woensdag 14 januari 2026 17:02 schreef golfer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oosterschelde kreeft, coquilles, wagyusteak, langoustes en krokant buikspe.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |