Saai.quote:
De liveries voor 2026 (standaard):quote:Datum/Team/Locatie
15 Januari - Racing Bulls (Detroit, USA)
15 Januari - Red Bull (Detroit, USA)
19 Januari - Haas (Online)
20 Januari - Audi (Berlin, Germany)
20 Januari - Honda engine launch (Tokyo, Japan)
22 Januari - Mercedes image reveal (Online)
23 Januari - Ferrari(TBC)
23 Januari - Alpine (Barcelona, Spain)
2 Februari - Mercedes (Online)
3 Februari - Williams (TBC)
8 Februari - Cadillac (Super Bowl halftime show)
9 Februari - Aston Martin (TBC)
9 Februari - McLaren (Bahrain)
26-30 Januari - 1st Pre-Season Test (Private) (Circuit de Barcelona-Catalunya)
11-13 Februari - 2nd Pre-Season Test (Bahrain International Circuit)
18 -20 Februari - 3rd Pre-Season Test (Bahrain International Circuit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull - Red Bull RB22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haas - Haas VF-26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audi - Audi R26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari - Ferrari SF-26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine - Alpine A526SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes - Mercedes-AMG F1 W17 E PERFORMANCESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams - Williams FW48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cadillac - Cadillac CA01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin - Aston Martin AMR26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren - McLaren MCL39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciale liveries:
Cadillac Barcelona Shakedown LiverySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 17-02-2026 22:30:12 ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Nu alle auto's bekend zijn heb ik de OP nog een keer aangepast. Zou een mod bovenstaande post in de OP willen zetten zodat deze mooi compleet is? Alvast bedankt
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
TvpYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nieuwe liveries voor Japan
Godzilla voor Haas
Racing Bulls
MercedesNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Die Visa Cashapp auto ontwerper maakt echt goede indruk. Wat een wagens gooien die eruit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Die is duizend malen beter dan de standard VCARB livery die echt foeilelijk is imho. Nice.
Maar HAAS had al een goede base livery... maar die is elevated to the next level.
Hopelijk helpt het Bearman aan meer puntjes te komen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Cadillac debuts their Japanese Grand Prix special livery
En Cadillac doet ook mee met de special liveries!
![]()
Ja, dit is van r/formuladank![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: