Is dit degene die Leclerc crashde in Monaco?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:22 schreef Red_85 het volgende:
In de basis vind ik die Ferrari kleurencombo wel erg mooi hoor. Die blauwe stip is lelijk, maar de rest is wel tof.
Mooie note naar de 70s zoals deze van Lauda, genomen op Zandvoort.
[ afbeelding ]
Nein.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is dit degene die Leclerc crashde in Monaco?
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagenquote:
Verdomme dit is mooi.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen![]()
Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]
In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Nu nog zonder dat verschrikkelijke HP logo.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen![]()
Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]
In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Wat aan de bovenkant zwart is had eigenlijk Shelllogo-geel moeten zijn vind ik. Dus alles wat wit was zegmaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen![]()
Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]
In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Mooiste Redbull in jarenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
Hoe het blauw van bijna zwart in de schaduw naar felblauw in het licht gaat is echt prachtig![]()
[ x ]
Wel heel zakelijk zeg. Eigenlijk helemaal geen funkyness. Maar is wel vet.quote:
Netjesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |