abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2026 @ 15:14:51 #76
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219907706
Ik weet nog niet zo goed wat ik van de Ferrari vind , dat HP Logo vind ik iig heel erg lelijk :D
pi_219907763
In de basis vind ik die Ferrari kleurencombo wel erg mooi hoor. Die blauwe stip is lelijk, maar de rest is wel tof.
Mooie note naar de 70s zoals deze van Lauda, genomen op Zandvoort.

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 23 januari 2026 @ 15:23:28 #78
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219907770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 15:22 schreef Red_85 het volgende:
In de basis vind ik die Ferrari kleurencombo wel erg mooi hoor. Die blauwe stip is lelijk, maar de rest is wel tof.
Mooie note naar de 70s zoals deze van Lauda, genomen op Zandvoort.

[ afbeelding ]
Is dit degene die Leclerc crashde in Monaco?
pi_219907801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 15:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Is dit degene die Leclerc crashde in Monaco?
Nein.

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 23 januari 2026 @ 18:37:16 #80
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219909169
Benieuwd naar Aston Martin, vind ik bijna altijd de mooiste livery eruit
  vrijdag 23 januari 2026 @ 22:00:16 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219910970
Nieuwe auto's zien er (los van livery's) beter uit dan de 2022-2025 modellen van wat ik er nu zo snel van heb gezien.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 januari 2026 @ 22:16:58 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219911057
Absoluut en de rake is ook weer terug
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:43:06 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219913143
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen _O_

Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:


In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 januari 2026 @ 15:30:32 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219915188
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen _O_

Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]

In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Verdomme dit is mooi.

Waarom dat verdomde wit weer :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219915528
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen _O_

Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]

In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Nu nog zonder dat verschrikkelijke HP logo.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 16:59:07 #86
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_219915804
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:05:15 #87
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219915835
Die Audi heeft wel een hoog McLaren-Vodafone gehalte. Dat is overigens zeker geen belediging.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 26 januari 2026 @ 17:17:31 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219933909


McLaren reveal their special shakedown livery
pi_219933921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vind hem eigenlijk wederom niet super, dat witte gedeelte steekt zo af. Ook de rode kleur lijkt iets te licht of wellicht lijkt dat zo door de kleurstelling naast dat witte. Echt jammer want de F1-75 was echt een ontzettend mooie wagen _O_

Heb de nieuwe voor de gein even door een AI-generator gegooid:
[ afbeelding ]

In deze kleurstelling zou het er wel echt vet uitzien.
Wat aan de bovenkant zwart is had eigenlijk Shelllogo-geel moeten zijn vind ik. Dus alles wat wit was zegmaar.

Kun je dat ook AI-en misschien? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_219933932
Inclusief halo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_219943167
Hoe het blauw van bijna zwart in de schaduw naar felblauw in het licht gaat is echt prachtig c_/

twitter
  donderdag 29 januari 2026 @ 16:00:04 #92
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219956072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
Hoe het blauw van bijna zwart in de schaduw naar felblauw in het licht gaat is echt prachtig c_/

[ x ]
Mooiste Redbull in jaren
  donderdag 29 januari 2026 @ 19:56:59 #93
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_219957711
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  dinsdag 3 februari 2026 @ 15:39:03 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219993794






Atlassian Williams F1 Team

@williamsF1
  maandag 9 februari 2026 @ 07:34:05 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220042676


De Cadillac
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220044518
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 februari 2026 @ 17:51:52 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220047785


  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 18:01:46 #98
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220047955
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:34 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]

De Cadillac
Wel heel zakelijk zeg. Eigenlijk helemaal geen funkyness. Maar is wel vet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 18:02:02 #99
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220047956
quote:
Netjes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 9 februari 2026 @ 18:05:59 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220048007
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Netjes
Ook wel benieuwd naar hun niveau, het motorische gedeelte is uiteraard goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')