In geval van dreiging is het ieder voor zich.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:31 schreef DaMart het volgende:
"Ik zie ze. Nou, de mazzel he, ik ga ervandoor!"
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zatquote:Op maandag 12 januari 2026 21:36 schreef DrMarten het volgende:
Matig seizoen dankzij de Marktplaatsadvertenties
Ik zou het overigens ook wel leuk vinden als er weer eens eenlingen mee gaan doen.
@Selmar, ik denk dat we sowieso jullie kunde niet moeten onderschatten (sowieso het meteen zien van de elementen deden de kandidaten alvast niet), dus bij deze de credits en de felicitaties voor de winst.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Slap seizoen, te simpel voor de hunters dankzij de zwakke/obvious productie opzet en te moeilijk voor de deelnemers.
Los van alle vooropzetjes die de hunters ter beschikking staan…
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als je weet dat je fitter bent dan die hunter kun je wel even 3 minuten zwemmen toch?
2 boten is wel heeel voorbarig dit seizoen.
Heliquote:Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zat
Maar die was zo goed, dat wilden ze niet meer omdat dat minder tv materiaal oplevert
Dan zou hij voor het eerst iets geweten hebben dit seizoen.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?.
Had die legergast (Evert?) niet toen ook geregeld dat hij al in de heli zat vanaf het vertrekpunt?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heli
Ik vond vooral Omar geniaal. Zo'n enorm nuchtere vriendelijke jongen die alles voor elkaar kreeg. En dan die vriend van hem die alles voor hem deed en de enorm foute gast uithing richting de hunters
dus dacht ie, ik doe een schwalbe, dan lijkt het alsof ik gepakt ben door pech.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |