abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2026 @ 21:33:03 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219821819


Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 10 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =


= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 12 januari 2026 @ 21:33:11 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219821823
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:31 schreef DaMart het volgende:
"Ik zie ze. Nou, de mazzel he, ik ga ervandoor!"
In geval van dreiging is het ieder voor zich. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:33:13 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219821824
Thank youu O+
Fuck the EBU.
pi_219821827
Dit was meer geluk dan kunde.
pi_219821829
Jammer dat er niemand de extractie heeft gehaald, Gefeliciteerd Hunters @Selmar
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  PR en moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:34:15 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219821832
Nou ik kan me voorstellen dat de Hunters ook wel eens fijner hebben gewonnen dan dit seizoen _O-
Zo veel domme fouten van zowel productie als van de duo’s :D
Fuck the EBU.
pi_219821835
Ricardo en Ilse hebben het prima gedaan. Extractie is een loterij. Te afhankelijk van fouten van andere teams of productie
  maandag 12 januari 2026 @ 21:34:47 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219821838
Slap seizoen, te simpel voor de hunters dankzij de zwakke/obvious productie opzet en te moeilijk voor de deelnemers.
Los van alle vooropzetjes die de hunters ter beschikking staan…
  maandag 12 januari 2026 @ 21:36:08 #9
136 V.
Like tears in rain...
pi_219821847
Ricardo en Ilse deden op zich wel een paar dingen slim. Maar eigenlijk waren ze niet eerder gepakt omdat ze niet wisten waar Brandon woonde, want de camera-auto was al weg.

Maar dat die auto daar stond lag ook niet aan hen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219821853
Matig seizoen dankzij de Marktplaatsadvertenties :{

Ik zou het overigens ook wel leuk vinden als er weer eens eenlingen mee gaan doen.
A mind with a heart of it's own
pi_219821856
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:33 schreef StephanL het volgende:
Dit was meer geluk dan kunde.
Niet waar. Zij waren best goed in het verbreken van schakels.
pi_219821857
Gewoon een kutseizoen dus, met dank aan de productiefout mbt de contactpersonen op Marktplaats.

Denk dat men Ilse en Ricardo nog de info in handen heeft laten krijgen om er een "leuke" finale van te maken, want ineens was net die camera-auto verplaatst. Het was ze nog bijna gelukt ook _O-


Opnameperiode lijkt me dus geen 21 maar 14/15 dagen trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219821860
Als je weet dat je fitter bent dan die hunter kun je wel even 3 minuten zwemmen toch?

2 boten is wel heeel voorbarig dit seizoen.
  PR en moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:38:21 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219821865
@Selmar wat waren jouw persoonlijke hoogte- en dieptepunten dit seizoen?

Wat vond je het leukst/mooist/best gelukt en wat vond je het matigst?
Fuck the EBU.
  maandag 12 januari 2026 @ 21:38:38 #15
2651 svann
night-hawk
pi_219821866
Ricardo had ik toch wel graag in die boot gezien, de hunters hadden toch al wel hun dosis gejuich gehad.
Maar goed gedaan, hunters!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:39:27 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219821875
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:36 schreef DrMarten het volgende:
Matig seizoen dankzij de Marktplaatsadvertenties :{

Ik zou het overigens ook wel leuk vinden als er weer eens eenlingen mee gaan doen.
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zat _O_
Maar die was zo goed, dat wilden ze niet meer omdat dat minder tv materiaal oplevert :@
Fuck the EBU.
pi_219821883
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Slap seizoen, te simpel voor de hunters dankzij de zwakke/obvious productie opzet en te moeilijk voor de deelnemers.
Los van alle vooropzetjes die de hunters ter beschikking staan…
@Selmar, ik denk dat we sowieso jullie kunde niet moeten onderschatten (sowieso het meteen zien van de elementen deden de kandidaten alvast niet), dus bij deze de credits en de felicitaties voor de winst.

Heb ik wel de vraag of jullie dit seizoen ook hebben ervaren als “makkelijk” met grote slip-ups van de kandidaten en erger nog de productie?
pi_219821886
Oh en die dikke spoiler in de intro van Dominique die "ik zie ze roept" was ook best een programmaflater. Dat beeld was namelijk nog niet geweest tot deze aflevering dus toen wist je wel zeker dat er niemand meer ging ontsnappen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:41:38 #19
42184 crew  DaMart
pi_219821894
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als je weet dat je fitter bent dan die hunter kun je wel even 3 minuten zwemmen toch?

2 boten is wel heeel voorbarig dit seizoen.
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter? ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_219821900
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef Moira het volgende:

[..]
Never4get die legermeneer die gewoon 2 weken niet vindbaar was en ineens in de heli (of boot?) zat _O_
Maar die was zo goed, dat wilden ze niet meer omdat dat minder tv materiaal oplevert :@
Heli ;)

Ik vond vooral Omar geniaal. Zo'n enorm nuchtere vriendelijke jongen die alles voor elkaar kreeg. En dan die vriend van hem die alles voor hem deed en de enorm foute gast uithing richting de hunters _O-
A mind with a heart of it's own
pi_219821914
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:

[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter? ;).
Dan zou hij voor het eerst iets geweten hebben dit seizoen.

_O-

Geloof echt dat zij de “kijkster” van die 2 was die echt mee wilde doen. Hij liep er maar achteraan.
pi_219821915
Omar was geweldig. Ze zouden een all-star seizoen moeten doen. Dat kan nu ook wel na 10 seizoenen Hunted :)
pi_219821924
Laatste 30 minuten waren goed gemonteerd. Ik vond het wel spannend. Ookal was dat tegen beter weten in.
  PR en moderator maandag 12 januari 2026 @ 21:46:03 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219821926
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:42 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Heli ;)

Ik vond vooral Omar geniaal. Zo'n enorm nuchtere vriendelijke jongen die alles voor elkaar kreeg. En dan die vriend van hem die alles voor hem deed en de enorm foute gast uithing richting de hunters _O-
Had die legergast (Evert?) niet toen ook geregeld dat hij al in de heli zat vanaf het vertrekpunt? :D dat was echt legendarisch _O_

Omar ook een gouden winnaar het jaar erna idd _O_
Fuck the EBU.
  maandag 12 januari 2026 @ 21:46:09 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219821928
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef DaMart het volgende:

[..]
Misschien wist Ricardo dat hij niet fitter was dan die hunter? ;).
dus dacht ie, ik doe een schwalbe, dan lijkt het alsof ik gepakt ben door pech. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')