Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
OK.. snel afwerken wist ik ,, maar er zitten toch nog wat dagen tussenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Nee, meteen na de laatste aflevering is de terugblikquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Ik kijk tijdens de opnames uren aan bodycam beeld, daar kun je echt geen tv programma mee maken… en ook jezelf filmen is geen optie, want als het spannend wordt (en dan wil je juist beeld), vergeten mensen te filmen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:30 schreef chufi het volgende:
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Kiki die niet eens wist dat je een telefoon kunt tappen, was wel het dieptepunt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.
Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.
En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
Fun fact: dit werkt niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4.
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:02 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.
Volgende aflevering is Maandag
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd isMaar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Ja, dat de plaatser van de camera een overtreding begaat (hoewel daar ook nog veel nuance in zit), maar niet uit voor het gebruik van de beelden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Nee, je zag in aflevering 1 op een beeldscherm heel duidelijk 28 mei 2025 in beeld staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet meer dan een maandquote:Op zondag 24 mei 2026 06:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?quote:Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet meer dan een maand
Ietsje minder!
Jij zegt meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |