abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:28:52 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858401
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:30:54 #277
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858409
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:35:10 #278
2651 svann
night-hawk
pi_220858423
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:36:50 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:

[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
OK.. snel afwerken wist ik ,, maar er zitten toch nog wat dagen tussen :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:37:49 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220858431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:35 schreef svann het volgende:

[..]
Volgende week maandag, dinsdag en woensdag.
De woensdag daarop een terugblik-aflevering.
Nee, meteen na de laatste aflevering is de terugblik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220858774
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef chufi het volgende:
Het valt me wel op dat ze toevallig overal wel net beelden van lijken te hebben ... wanneer is de volgende aflevering?
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.

Volgende aflevering is Maandag
pi_220858776
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:30 schreef chufi het volgende:
Geef die gasten in de toekomst een eigen bodycam of zo en geen meerennende cameraman van de producktie meer .. scheelt gelijk een extra plek minder bij liften ...
Ik kijk tijdens de opnames uren aan bodycam beeld, daar kun je echt geen tv programma mee maken… en ook jezelf filmen is geen optie, want als het spannend wordt (en dan wil je juist beeld), vergeten mensen te filmen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:01:02 #283
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_220860528
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.

Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.

En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
pi_220863828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Dit programma is al zo'n tien jaar op televisie. Je zou denken dat je als deelnemer dan wel weet hoe het spel werkt en welke voorbereidingen je zou moeten treffen. Of vooral wat je NIET moet doen.

Tim en Kiki zijn wat dat betreft misschien wel de domste deelnemers ooit. Hoe kun je in hemelsnaam er vanuit gaan dat je veilig Instagram accounts kan checken. En dat continue bellen naar je inner circle.

En dan na afloop in de gesprekken letterlijk ALLES op tafel gooien om de andere teams misschien in problemen te brengen. Echt hoor. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je geen commentaar wil leveren. Vertel desnoods dat op het briefje een telefoonnummer stond, een ander e-mailadres. Nee hoor. Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4. Succes!
Kiki die niet eens wist dat je een telefoon kunt tappen, was wel het dieptepunt.

Ayoub en Barend & Benner gaan er ook nog wel aan. Laten veel steken vallen.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 12:30:29 #285
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220866693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:01 schreef Piperidine het volgende:
Henk.Ingrid14@gmail.com, wachtwoord Klalvertje4.
Fun fact: dit werkt niet meer :+ _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:15:03 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220868037
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Fun fact: dit werkt niet meer :+ _O-
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 15:26:07 #287
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220868077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:D
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:31:19 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220868099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:32:59 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:02 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat is omdat je in de montage alleen ziet wat er allemaal lukt. Overigens hangen er ook idioot veel camera’s in Nederland. Zeker met de opkomst van de Ring doorbell.

Volgende aflevering is Maandag
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220873409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
pi_220873415
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef chufi het volgende:

[..]
Hoe zit dat eigenlijk met de privacy wetgeving van die deurcameras? Er staat me iets bij van dat je het opmname veld moet beperken tot vlak bij je voordeur... Niemand die dat natuurlijk doet maar dat is een ander verhaal... mogen jullie dan die beelden wel gebruiken ?
Ja, dat de plaatser van de camera een overtreding begaat (hoewel daar ook nog veel nuance in zit), maar niet uit voor het gebruik van de beelden.

Het gaat namelijk om het oppakken van een “veroordeelde voortvluchtige” niet om bewijsvoering. In principe kan de politie elke mogelijke wet overtreden om iemand op te pakken. Daar krijgen ze natuurlijk wel gezeur over, maar ze hoeven diegene dan niet opeens weer vrij te laten.
pi_220882410
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]
Wel opvallend: er staat dat het wachtwoord 12 maanden geleden gewijzigd is :o Maar de opnameperiode zou toch korter geleden moeten zijn?
Nee, je zag in aflevering 1 op een beeldscherm heel duidelijk 28 mei 2025 in beeld staan.
pi_220882414
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:38 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nope, dit is meer dan een jaar geleden opgenomen en ligt al heel lang op de plank.
Niet meer dan een maand ;)

Ietsje minder!
  maandag 25 mei 2026 @ 09:12:47 #294
136 V.
Like tears in rain...
pi_220882891
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:36 schreef svann het volgende:
Live sateliet-close up, bestaat dat?
Gewoon een drone.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220883126
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:53 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Niet meer dan een maand ;)

Ietsje minder!
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
pi_220883134
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:12 schreef V. het volgende:

[..]
Gewoon een drone.
Khalile noemt alle beelden van boven “satelliet”
pi_220883979
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:

[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
Jij zegt meer dan een jaar geleden.
Hij geeft aan in ep1 gezien te hebben dat het 12 maanden geleden was.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:18:25 #298
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220888030
Na de reclame *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 25 mei 2026 @ 21:20:07 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220888051
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Na de reclame *O* *O*
*O* Ja, zin in *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220888057
Dit is de laatste week alweer :'( Volgende week is er wat anders op tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')