Hahaha. Ja dom he.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:57 schreef Lenny77 het volgende:
Oh het was echt alleen het nummer?
Ik zou mijn hele auto afgespeurd hebben op mogelijke schade ofzo
En er dan zeker niet naar durven appen
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk benquote:Op zondag 11 januari 2026 19:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb vannacht (ja, zeg maar niks) mijn nummer bij iemand onder de ruitenwis gestopt. Maar het briefje was maar klein en ik ben bang dat de ontvanger het niet opgemerkt heeft.
![]()
Ik wel en hij blokkeerde me. Een andere keer kwamvereen onzinverhaal dat hij pas net single was, maar een jaar later stuurde ik een superlike en niksquote:Op maandag 12 januari 2026 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk ben
Dat is behoorlijk bot imho. Ik heb wel 's een keer een super like gehad op Tinder en toen ik die accepteerd kwam ze met het excuus Oepsie-swipe, ging per ongeluk. Dat ik denk krijg effe lekker een puist op je huig, trut.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wel en hij blokkeerde me. Een andere keer kwamvereen onzinverhaal dat hij pas net single was, maar een jaar later stuurde ik een superlike en niks
Is mij ook wel een paar keer overkomen, een opsie superswipe. Ik wilde dan de app sluiten door hem naar boven te schuiven en dan was het ineens een superlike.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk bot imho. Ik heb wel 's een keer een super like gehad op Tinder en toen ik die accepteerd kwam ze met het excuus Oepsie-swipe, ging per ongeluk. Dat ik denk krijg effe lekker een puist op je huig, trut.
Oh als een man mijn interesse gewekt heeft dan doe ik wel mijn best.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk ben
Is dat FB dating wat ? Ik kan er geen hoogte van krijgen. Volgens mij is mijn profiel totaal niet zichtbaar. 0 likes hierquote:Op maandag 12 januari 2026 19:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is mij ook wel een paar keer overkomen, een opsie superswipe. Ik wilde dan de app sluiten door hem naar boven te schuiven en dan was het ineens een superlike.![]()
Nu sinds 2jaar weer actief op datingapps. Ik gebruik nu FB dating en breeze .
Je kan zien wie je geliked heeft, dus ik swipe alleen tussen de mannen die mij al hebben geliked. Misschien doen meer vrouwen dat…..quote:Op maandag 12 januari 2026 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Is dat FB dating wat ? Ik kan er geen hoogte van krijgen. Volgens mij is mijn profiel totaal niet zichtbaar. 0 likes hier
Ik hoor daar van vriendinnen inderdaad best wel goede dingen over.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je kan zien wie je geliked heeft, dus ik swipe alleen tussen de mannen die mij al hebben geliked. Misschien doen meer vrouwen dat…..
Ik heb wel een aantal leuke matches, dus even gestopt met swipen. Mannelijke vrienden van mij zijn wisselend enthousiast over FB dating.
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:
Netflix en chill?quote:
Traditioneelquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ja maar dan gewoon letterlijk. Niet wat de jeugd daarmee bedoelt.
"In het noorden van het land heeft een straat korte tijd blank gestaan."quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:05 schreef Donna het volgende:
Hij heeft dus best wel een nerdy hoofd en toen ik hem zag had hij uiteraard kleren aan. Nu heb ik een paar vakantie foto's gezien. Allemachtig.![]()
Wat. Een. Lichaam.![]()
En tattoos, overal. Totaal niet verwacht.
Hahahah. Ja kwam niet alleen van de dooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"In het noorden van het land heeft een straat korte tijd blank gestaan."
Nee, dat zagen toegesnelde hulpverleners ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Ja kwam niet alleen van de dooi.
quote:
Hahahaha. Misschien ook zo wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al moest ik eerst gniffelen
Ik wist hetquote:
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
Nou ja, ik mag niets zeggen. Het is mij ook drie keer 'overkomen'.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Hier ookquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag niets zeggen. Het is mij ook drie keer 'overkomen'.
Als het goed voelt van beide kanten, waarom niet.
Komt goed!quote:
Gezonde spanning!quote:
Doe maar rustig, dadelijk kots je hem nog onder van de zenuwen!quote:
Ohnee daar heb ik geen last van. Thank god.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar rustig, dadelijk kots je hem nog onder van de zenuwen!
Misschien zoent ie je dan wel om je stil te krijgenquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik geen last van. Thank god.
Wel trillen en veel brabbelen.
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien zoent ie je dan wel om je stil te krijgen
Ze is nog aan het bijkomen.quote:
Heel de nacht doorgehaaldquote:
Laat er geen gras over groeien!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |