abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8699704
...aan zijn zussen vertelde

Iemand gezien?? Ik dus wel. Erg langdradig moet ik zeggen, ben qua Allah weer erg anti-religieus geworden (en dan heb ik het over de rechten van een vrouw).

Maar diegenen die het e-ven-tu-eel gezien hebben, wat vonden jullie van de reactie van die zussen? ik zag de gezichten al op 'ik heb een ongeperste doorgesneden citroen in mijn mond' modus staan, maar een van die zussen wilde haar broer niet eens meer aanraken!! En die andere zus omhelsde hem wel helemaal, allebei huilen tot en met...

Nou ik moet zeggen, ben maar wat blij dat ik in Nederland woon, en gelukkig maar dat ik bij niemand een negatieve reactie heb moeten ontvangen... (inderdaad, lees mijn ondertitel en je weet genoeg)

Maargoed, wat vonden jullie van de docu? Ik persoonlijk vo0nd hem erg langdradig dus maar ben blijven kijken omdat ik de reactie van die zussen wilden zien. In de promo werd steeds gezegd dat die 'coming out' HET onderwerp zou zijn, maar uiteindelijk nam dat nog geen vijf minuten in beslag van het bijna een uur durende programma...

pi_8699808
Zat te twijfelen om er naar te gaan kijken en ben achteraf, gezien jouw post, blij dat ik mijn tijd daar niet aan verdaan heb.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 februari 2003 @ 00:02:50 #3
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8699885
Viel wat tegen, het leek ook wel alsof er wat mis was met zijn vader... die zussen begonnen te huilen alsof hij vertelde AIDS te hebben
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8699919
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:00 schreef golfer het volgende:
Zat te twijfelen om er naar te gaan kijken en ben achteraf, gezien jouw post, blij dat ik mijn tijd daar niet aan verdaan heb.
Nou idd, ik ben achteraf blij dat ik niet dat hele uur heb zitten internetten (heb nl geen kabel of adsl) maar dat is dan ook gelijk het enige positieve haha

<offtopic>
Ik schrik tegenwoordig al als ik een username in het blauw zie staan, ik dacht, neeeee, toch geen slotje??
</offtopic>

pi_8700038
jah die doepelingen

die mensen zijn echt wazig.. en totaal afgesloten van de buitenwereld

er zijn op de turkse tv wel veel homo's
en dat vinden ze allemaal heel leuk enzow
..
ze zijn gewoon erg hyporcriet

dinsdag 25 februari 2003 @ 00:08:04 #6
41776 mick905
Nog 20 jaar...
pi_8700053
Ik schakelde pas in op het moment dat hij die foto's overhandigde.
Zette gelijk het geluid maar zachter,want ik zag de bij al hangen.
Wees altijd 100% jezelf inplaats van een perfecte copie van iemand anders......
pi_8700117
Hahaha de viool van je zusje (ik zeg maar wat) is er niks bij! Goeie actie dus!
pi_8700246
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:07 schreef Sapik-Online het volgende:
jah die doepelingen

die mensen zijn echt wazig.. en totaal afgesloten van de buitenwereld

er zijn op de turkse tv wel veel homo's
en dat vinden ze allemaal heel leuk enzow
..
ze zijn gewoon erg hyporcriet

Ja maar die mogen er vooral niks van laten blijken dat ze niet op vrouwen vallen, tenzij ze hun piemel er af laten snijden natuurlijk zoals Bülent Ersoy.

Ik had 'm eigenlijk wel willen zien, maar helaas.

dinsdag 25 februari 2003 @ 00:32:35 #9
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8700723
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:14 schreef HiZ het volgende:

Ik had 'm eigenlijk wel willen zien, maar helaas.

di 25 februari, 15.18u, Ned. 1 (herh.)
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')