Iemand gezien?? Ik dus wel. Erg langdradig moet ik zeggen, ben qua Allah weer erg anti-religieus geworden (en dan heb ik het over de rechten van een vrouw).
Maar diegenen die het e-ven-tu-eel gezien hebben, wat vonden jullie van de reactie van die zussen? ik zag de gezichten al op 'ik heb een ongeperste doorgesneden citroen in mijn mond' modus staan, maar een van die zussen wilde haar broer niet eens meer aanraken!! En die andere zus omhelsde hem wel helemaal, allebei huilen tot en met...
Nou ik moet zeggen, ben maar wat blij dat ik in Nederland woon, en gelukkig maar dat ik bij niemand een negatieve reactie heb moeten ontvangen... (inderdaad, lees mijn ondertitel en je weet genoeg)
Maargoed, wat vonden jullie van de docu? Ik persoonlijk vo0nd hem erg langdradig dus maar ben blijven kijken omdat ik de reactie van die zussen wilden zien. In de promo werd steeds gezegd dat die 'coming out' HET onderwerp zou zijn, maar uiteindelijk nam dat nog geen vijf minuten in beslag van het bijna een uur durende programma...
quote:Nou idd, ik ben achteraf blij dat ik niet dat hele uur heb zitten internetten (heb nl geen kabel of adsl) maar dat is dan ook gelijk het enige positieve haha
Op dinsdag 25 februari 2003 00:00 schreef golfer het volgende:
Zat te twijfelen om er naar te gaan kijken en ben achteraf, gezien jouw post, blij dat ik mijn tijd daar niet aan verdaan heb.
<offtopic>
Ik schrik tegenwoordig al als ik een username in het blauw zie staan, ik dacht, neeeee, toch geen slotje??
</offtopic>
die mensen zijn echt wazig.. en totaal afgesloten van de buitenwereld
er zijn op de turkse tv wel veel homo's
en dat vinden ze allemaal heel leuk enzow
..
ze zijn gewoon erg hyporcriet
quote:Ja maar die mogen er vooral niks van laten blijken dat ze niet op vrouwen vallen, tenzij ze hun piemel er af laten snijden natuurlijk zoals Bülent Ersoy.
Op dinsdag 25 februari 2003 00:07 schreef Sapik-Online het volgende:
jah die doepelingendie mensen zijn echt wazig.. en totaal afgesloten van de buitenwereld
er zijn op de turkse tv wel veel homo's
en dat vinden ze allemaal heel leuk enzow
..
ze zijn gewoon erg hyporcriet
Ik had 'm eigenlijk wel willen zien, maar helaas.
quote:di 25 februari, 15.18u, Ned. 1 (herh.)
Op dinsdag 25 februari 2003 00:14 schreef HiZ het volgende:Ik had 'm eigenlijk wel willen zien, maar helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |