SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 11 januari 2026 10:01 schreef kwiwi het volgende: [..] Geen taart, alleen een gipfeli. Niks dat te zwaar op de maag ligt anders wil je alleen maar in de sneeuw gaan liggen
![]()
Wat is een gipfeli?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen taart, alleen een gipfeli. Niks dat te zwaar op de maag ligt anders wil je alleen maar in de sneeuw gaan liggen
Is dat nou nog niet droog?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:05 schreef Haags het volgende:
Ik zit in de woonkamer te kijken naar stucwerk wat aan het drogen is. Fascinerend hoor.
Duurt een eeuwigheid met dit weer lijkt me? Of stook je flink?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:05 schreef Haags het volgende:
Ik zit in de woonkamer te kijken naar stucwerk wat aan het drogen is. Fascinerend hoor.
Wat is dat?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen we hier ook mee aan de 2016 <> 2026 hype
Is weer eens wat anders dan naar opdrogende verf kijkenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:05 schreef Haags het volgende:
Zou sowieso niemand geld lenen die ik niet goed ken, dus op zich wel goed adviesquote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Mja ik kan haar ook niet altijd op haar woord geloven dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar ze waarschuwt mij dat ik geen geld aan hem moet lenen.
Lijkt me sowieso wel verstandig om geen geld uit te lenen aan mensen die je niet 100% vertrouwtquote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Mja ik kan haar ook niet altijd op haar woord geloven dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar ze waarschuwt mij dat ik geen geld aan hem moet lenen.
Of groeiend gras.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan naar opdrogende verf kijken
Ah. Nou dan doe ik niet mee neequote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan laat je allemaal foto's zien van 10 jaar geleden.
Temp is 20 graden in huis, droogt wel lekker hoor maar heb er voor de zekerheid 3 weken voor uitgetrokken voor de eerste verflaag er op mag.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duurt een eeuwigheid met dit weer lijkt me? Of stook je flink?
Kun je wel lang wachten nuquote:
Dat komt ernaquote:Op zondag 11 januari 2026 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan naar opdrogende verf kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |