ik zie mezelf niet als schuldig danquote:Op zondag 11 januari 2026 02:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gaat om de vraag ben jij schuldig als je de laatste van iets bent of is degene die je in die situatie bracht als eennalaatste net zo schuldig.
Zo heet mijn hontiequote:Op zondag 11 januari 2026 02:07 schreef marc0871 het volgende:
De laatste is altijd vooe James
Bekijk deze YouTube-video
Trustennquote:Op zondag 11 januari 2026 02:10 schreef Kissingbird het volgende:
#metoo klaas vaak is geweest
slaap lekker allemaal
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoofd op de toetsen?_o-quote:Op zondag 11 januari 2026 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
even ingedut achter laptopmariostijl
En nu? Slaap vervolgen in bed?quote:Op zondag 11 januari 2026 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
nee ik zat in de woonkamer op de bank soort van recht op met ogen dicht
Neem vooral ook de veranderde kleur vd achtergrond waar naarmate t meer ochtend wordtquote:Op zondag 11 januari 2026 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
ik moest even denken aan de stroomstoring in amsterdam in 2017 toen jullie over noodradio's hadden en ben nu een reconstructie van nrc aan het lezen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gt-11727393-a1565893
andere tijden ook, aanbevolen artikelen uit die tijd over "de kleine tesla" en elektrisch rijden wat nog iets nieuws was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |