Eeuwig leven aint no funquote:Op zondag 11 januari 2026 01:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of dan word je niet eens geboren.. blijf je een eicel. Ligt er maar net aan wanneer dit niet meer verouderen plaats zou vinden
hmm ja dat zal er vast wel zijn zoiets.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon n nood bandje. Die hebben ze allemaal klaarliggen. Bij cnn is die ooit uitgelekt
Mja. Communicatie zal wel het eerste zijn dat ze lam proberen te leggen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet leven
Klein beetje langer mag wel van mij. 300 jaar ofzo. Dat je net wat meer meemaakt hoe de wereld echt verandert en hele wetenschappelijke ideeën verschuivenquote:
Daar gaat het niet om. Je MOET een noodradio kopenquote:
Denk dat je dan toch 'hongerig' blijft naar de volgende veranderingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klein beetje langer mag wel van mij. 300 jaar ofzo. Dat je net wat meer meemaakt hoe de wereld echt verandert en hele wetenschappelijke ideeën verschuiven
Ja je went er ook wel weer aan. Denk dat dat alleen fulfilling is als je eerst denkt dat 80 ofzo de max is en dan blijkt de finish ineens bij 300 te liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch 'hongerig' blijft naar de volgende veranderingen.
Beetje triestig idee ergens.. vind ik dan, dat 'we' veel missen... ergens. De veranderingen, uitvindingen etc.
Klopt maar zou denken; die 300 .. gaat wellicht 900 worden.. etc etc.. die verschuivingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja je went er ook wel weer aan. Denk dat dat alleen fulfilling is als je eerst denkt dat 80 ofzo de max is en dan blijkt de finish ineens bij 300 te liggen
Leuk gedachtenexperiment welquote:Op zondag 11 januari 2026 01:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar zou denken; die 300 .. gaat wellicht 900 worden.. etc etc.. die verschuivingen.
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegenequote:Op zondag 11 januari 2026 01:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zit / lig er over na te denken.
Je zou hem kunnen delen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegene
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstofquote:
Of misschien at ik ze dan wel alle 10 maakt je dat aso? Kan zijn dat niemand ze lekker vondquote:Op zondag 11 januari 2026 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegene
Nou ja. Wat willen ze doen? Je de doodstraf geven?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstof
zelf pakkenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstof
T gaat om de vraag ben jij schuldig als je de laatste van iets bent of is degene die je in die situatie bracht als eennalaatste net zo schuldig.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja. Wat willen ze doen? Je de doodstraf geven?
Aan de andere kant zie je in je laatste minuut wel iedereen om je heen stikken, voordat je zelf gaat.
Moet je ook maar willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |