Vanwege de lingeriewinkels op het stationquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat @:mizzezamy altijd met de trein wil reizen
Je wil niet weten hoeveel popcultuuriconen de komende 10 jaar gaan sterven.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:13 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Alles waar ik me sinds de jaren 80 bewust van ben geworden, is ondertussen middelbaar, bejaard of dood.
Nee. Dat wil ik niet weten, nee.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel popcultuuriconen de komende 10 jaar gaan sterven.
Snap ik. Vergankelijkheid is wel een van de mindere dingen in t levenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet weten, nee.
Gaat nu al hard zat.
Alle jongvolwassenen die in de jaren 60 opkwamen, zijn nu allemaal rond de 80, dus je kan het verwachten.quote:
kan niet wachten tot sommige mensen vergankelijk zijnquote:Op zondag 11 januari 2026 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Snap ik. Vergankelijkheid is wel een van de mindere dingen in t leven
God nee. Dat is ook niet de bedoeling. Je krijgt wel n soort paradox. Hoe blijf je eeuwig leven als er niet genoeh voedsel is voor iedereenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Eeuwig leven lijkt me ook niets
Zou dan ook wel druk worden op de wereld
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet levenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
als er maar genoeg noodpakketten zijn
Nou ja, en hoe word je ouder?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God nee. Dat is ook niet de bedoeling. Je krijgt wel n soort paradox. Hoe blijf je eeuwig leven als er niet genoeh voedsel is voor iedereen
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeienquote:Op zondag 11 januari 2026 01:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, en hoe word je ouder?
Blijf je altijd rond de 35 hangen, of moet je 1000 jaar door als een bedlegerig kasplantje?
Die zit in een goed noodpakket.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet leven
Bohquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeien
Gewoon n nood bandje. Die hebben ze allemaal klaarliggen. Bij cnn is die ooit uitgelektquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zit in een goed noodpakket.![]()
Want als ned is verwoest zijn er altijd dj's
Of dan word je niet eens geboren.. blijf je een eicel. Ligt er maar net aan wanneer dit niet meer verouderen plaats zou vindenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |