Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ist das Helene?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
@:mario390
Bekijk deze YouTube-video![]()
Het is altijd kerst in mijn hartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tis bijna voorjaar. Dan kan er wat uit jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meerHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ze mag wel meer beach ready gekleed worden voor meer warmtequote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is altijd kerst in mijn hartUw ADH vitamine Worst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O nee hequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen mentionquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
en toen heb ik je gementiond
dus die was hetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik was benieuwd wie je was. Je stond net voor me in de jaartoplijst. Vandaarquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik had iemand anders verwachtquote:
quote:
Dit is niet negatief hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
sharon of floorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
@:mario390
Bekijk deze YouTube-video![]()
Neeeeeeeeequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Tijd om daarover te dromenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De mention was niet belangrijk?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee like i said: ik was benieuwd of je hier ook postte. Zag je in de dag toplijst staan en kon de meeste mensen wel plaatsen alleen jou niet. Vandaar. Totaal ondergeschikt :-)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kennelijk sta ik daar en dan vraag je je af of ik hier ook postquote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee like i said: ik was benieuwd of je hier ook postte. Zag je in de dag toplijst staan en kon de meeste mensen wel plaatsen alleen jou niet. Vandaar. Totaal ondergeschikt :-)![]()
Sinds wanneer kom jij hier dan
De mume-dagtop zoveel. Die is niet topic-specifiek :-)quote:Op zondag 11 januari 2026 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennelijk sta ik daar en dan vraag je je af of ik hier ook post![]()
Sinds wanneer kom jij hier dan
Sinds een paar dagen. Dus totale newbie, maar niet op t forum zelf (al 20 jaar, voornamelijk muziek en sport)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik was naar dit concert geweest op 3e kerstdag. De eerste keer naar een orkest, maar zeker niet de laatste keer! geweldig zeg!
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De zon is net onder, het is nog gewoon nog zaterdagavondquote:Op zondag 11 januari 2026 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
laatste dag weekend is alweer aangebroken
De vis ligt hier nog met net op de BBQ, dus ik ga zo eten![]()
Dan zit je daar waar ik niet komquote:Op zondag 11 januari 2026 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De mume-dagtop zoveel. Die is niet topic-specifiek :-)
Sinds een paar dagen. Dus totale newbie, maar niet op t forum zelf (al 20 jaar, voornamelijk muziek en sport)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wel in NL overigens. In mijn eigen stadquote:Op zondag 11 januari 2026 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was naar dit concert geweest op 3e kerstdag. De eerste keer naar een orkest, maar zeker niet de laatste keer! geweldig zeg!
Bekijk deze YouTube-video
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Jij mij niet iigquote:Op zondag 11 januari 2026 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vandaar dat we elkaar niet kennen
Paar topics komen overeenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
waarom zendt de Duitse tv alleen ouwe meuk uitquote:Op zondag 11 januari 2026 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dort is de video, maar op duitse is tv auftritt 83 geloof ikHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Op een ouwe fiets moet je t leren. Al is tegen een Duitser beginnen over fietsen misschien niet handigquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
tegen een Oostenrijker zeggen dat hij Duitser is is ook misschien niet zo handigquote:Op zondag 11 januari 2026 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je t leren. Al is tegen een Duitser beginnen over fietsen misschien niet handig![]()
![]()
Ze waren ooit korte tijd 1quote:Op zondag 11 januari 2026 00:40 schreef maily het volgende:
[..]
tegen een Oostenrijker zeggen dat hij Duitser is is ook misschien niet zo handig
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik hing net even uit het raam om te kijken hoe koud t nou werkelijk aanvoelt. Jeminee. Als je spa blauw zegt komt t als ijsblokjes je mond uitHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
We krijgen een reboot las ik gisteren. Dus er is nog hoop voor Catfish en Boiling Pointquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja ongetwijfeld maar ze zit twee generaties voor mij zo ongeveer. Voor jou dus niet?quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
deze onzin zendongen heeft de schuld dat mtv niet meer gevtquote:Op zondag 11 januari 2026 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We krijgen een reboot las ik gisteren. Dus er is nog hoop voor Catfish en Boiling Point![]()
Vanwege de lingeriewinkels op het stationquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat @:mizzezamy altijd met de trein wil reizendat klinkt niet logisch.
Lingeriewinkels in de trein![]()
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Mja. Alles waar ik me sinds de jaren 80 bewust van ben geworden, is ondertussen middelbaar, bejaard of dood.![]()
Je wil niet weten hoeveel popcultuuriconen de komende 10 jaar gaan sterven.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:13 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Alles waar ik me sinds de jaren 80 bewust van ben geworden, is ondertussen middelbaar, bejaard of dood.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee. Dat wil ik niet weten, nee.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel popcultuuriconen de komende 10 jaar gaan sterven.
Gaat nu al hard zat.![]()
Snap ik. Vergankelijkheid is wel een van de mindere dingen in t levenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet weten, nee.
Gaat nu al hard zat.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Eeuwig leven lijkt me ook niets
Zou dan ook wel druk worden op de wereld
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Alle jongvolwassenen die in de jaren 60 opkwamen, zijn nu allemaal rond de 80, dus je kan het verwachten.quote:![]()
kan niet wachten tot sommige mensen vergankelijk zijnquote:Op zondag 11 januari 2026 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Snap ik. Vergankelijkheid is wel een van de mindere dingen in t leven![]()
Smile, it's free therapy.![]()
God nee. Dat is ook niet de bedoeling. Je krijgt wel n soort paradox. Hoe blijf je eeuwig leven als er niet genoeh voedsel is voor iedereenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Eeuwig leven lijkt me ook niets
Zou dan ook wel druk worden op de wereldHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet levenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
als er maar genoeg noodpakketten zijnHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nou ja, en hoe word je ouder?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God nee. Dat is ook niet de bedoeling. Je krijgt wel n soort paradox. Hoe blijf je eeuwig leven als er niet genoeh voedsel is voor iedereen
Blijf je altijd rond de 35 hangen, of moet je 1000 jaar door als een bedlegerig kasplantje?![]()
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeienquote:Op zondag 11 januari 2026 01:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, en hoe word je ouder?
Blijf je altijd rond de 35 hangen, of moet je 1000 jaar door als een bedlegerig kasplantje?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die zit in een goed noodpakket.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet leven![]()
Want als ned is verwoest zijn er altijd dj's
Bohquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeienelke dag aan de tiet
![]()
![]()
Gewoon n nood bandje. Die hebben ze allemaal klaarliggen. Bij cnn is die ooit uitgelektquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zit in een goed noodpakket.![]()
Want als ned is verwoest zijn er altijd dj'sHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Of dan word je niet eens geboren.. blijf je een eicel. Ligt er maar net aan wanneer dit niet meer verouderen plaats zou vindenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede vraag. Want als je niet veroudert kun je eigenlijk t stadium baby nooit ontgroeien
Eeuwig leven aint no funquote:Op zondag 11 januari 2026 01:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of dan word je niet eens geboren.. blijf je een eicel. Ligt er maar net aan wanneer dit niet meer verouderen plaats zou vindenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
hmm ja dat zal er vast wel zijn zoiets.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon n nood bandje. Die hebben ze allemaal klaarliggen. Bij cnn is die ooit uitgelektSmile, it's free therapy.![]()
Mja. Communicatie zal wel het eerste zijn dat ze lam proberen te leggen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En radios. Wil wel muziek horen als ik dan toch eeuwig moet leven
En had er al iemand gedacht aan wat er gebeurt bij een kernexplosie op lage hoogte?
Dat geeft een EMP die alle elektronica frituurt.![]()
Klein beetje langer mag wel van mij. 300 jaar ofzo. Dat je net wat meer meemaakt hoe de wereld echt verandert en hele wetenschappelijke ideeën verschuivenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Daar gaat het niet om. Je MOET een noodradio kopenquote:![]()
![]()
Over de grens in Duitsland zijn ze hier helemaal niet mee bezig.
Bangmakerij weer
Denk dat je dan toch 'hongerig' blijft naar de volgende veranderingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klein beetje langer mag wel van mij. 300 jaar ofzo. Dat je net wat meer meemaakt hoe de wereld echt verandert en hele wetenschappelijke ideeën verschuiven
Beetje triestig idee ergens.. vind ik dan, dat 'we' veel missen... ergens. De veranderingen, uitvindingen etc.Smile, it's free therapy.![]()
Ja je went er ook wel weer aan. Denk dat dat alleen fulfilling is als je eerst denkt dat 80 ofzo de max is en dan blijkt de finish ineens bij 300 te liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch 'hongerig' blijft naar de volgende veranderingen.
Beetje triestig idee ergens.. vind ik dan, dat 'we' veel missen... ergens. De veranderingen, uitvindingen etc.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Klopt maar zou denken; die 300 .. gaat wellicht 900 worden.. etc etc.. die verschuivingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja je went er ook wel weer aan. Denk dat dat alleen fulfilling is als je eerst denkt dat 80 ofzo de max is en dan blijkt de finish ineens bij 300 te liggenSmile, it's free therapy.![]()
Leuk gedachtenexperiment welquote:Op zondag 11 januari 2026 01:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar zou denken; die 300 .. gaat wellicht 900 worden.. etc etc.. die verschuivingen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegenequote:Op zondag 11 januari 2026 01:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zit / lig er over na te denken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je zou hem kunnen delen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegene![]()
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstofquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Of misschien at ik ze dan wel alle 10 maakt je dat aso? Kan zijn dat niemand ze lekker vondquote:Op zondag 11 januari 2026 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik paradoxen altijd wel leuk om over na te denken. Stel er is nog maar 1 koekje over terwijl er tien waren. En je bent met 11 mensen. En jij pakt de laatste. Ben jij dan asociaal of is degene die ervoor zorgde dat er nog maar 1 overbleef zodat jij de laatste moest zijn asociaal? En hoe zit t dan met degene voor diegene![]()
Of niks durfden te pakken
Maar ik snap wat je zegt.
als er 10 koekjes waren, met 11 mensen, kan het zijn dat 1 er geen zin in had, niet lust
Of de 10de was 'assertiever' was en het gewoon pakten denkt: jammer dan.
Nou ja. Wat willen ze doen? Je de doodstraf geven?quote:Op zondag 11 januari 2026 01:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstof
Aan de andere kant zie je in je laatste minuut wel iedereen om je heen stikken, voordat je zelf gaat.
Moet je ook maar willen.![]()
zelf pakkenquote:Op zondag 11 januari 2026 01:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oke maak er iets ondeelbaars van. T laatste hapje zuurstof
T gaat om de vraag ben jij schuldig als je de laatste van iets bent of is degene die je in die situatie bracht als eennalaatste net zo schuldig.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja. Wat willen ze doen? Je de doodstraf geven?
Aan de andere kant zie je in je laatste minuut wel iedereen om je heen stikken, voordat je zelf gaat.
Moet je ook maar willen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik zie mezelf niet als schuldig danquote:Op zondag 11 januari 2026 02:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gaat om de vraag ben jij schuldig als je de laatste van iets bent of is degene die je in die situatie bracht als eennalaatste net zo schuldig.
iedereen kan het laatste koekje pakken.. ook iemand die er al 1 of meer heeft gehad. Dat is een keus, om het wel of niet te doen. (koekje, zuurstof, wat dan ook)Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Zo heet mijn hontiequote:Op zondag 11 januari 2026 02:07 schreef marc0871 het volgende:
De laatste is altijd vooe James
Trustennquote:Op zondag 11 januari 2026 02:10 schreef Kissingbird het volgende:
#metoo klaas vaak is geweest
slaap lekker allemaalHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoofd op de toetsen?_o-quote:Op zondag 11 januari 2026 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
even ingedut achter laptopmariostijl
nee ik zat in de woonkamer op de bank soort van recht op met ogen dichtUw ADH vitamine Worst
En nu? Slaap vervolgen in bed?quote:Op zondag 11 januari 2026 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
nee ik zat in de woonkamer op de bank soort van recht op met ogen dichtHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik moest even denken aan de stroomstoring in amsterdam in 2017 toen jullie over noodradio's hadden en ben nu een reconstructie van nrc aan het lezen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gt-11727393-a1565893
andere tijden ook, aanbevolen artikelen uit die tijd over "de kleine tesla" en elektrisch rijden wat nog iets nieuws wasUw ADH vitamine Worst
Neem vooral ook de veranderde kleur vd achtergrond waar naarmate t meer ochtend wordtquote:Op zondag 11 januari 2026 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
ik moest even denken aan de stroomstoring in amsterdam in 2017 toen jullie over noodradio's hadden en ben nu een reconstructie van nrc aan het lezen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gt-11727393-a1565893
andere tijden ook, aanbevolen artikelen uit die tijd over "de kleine tesla" en elektrisch rijden wat nog iets nieuws wasHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
welke achtergrond?quote:Op zondag 11 januari 2026 02:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem vooral ook de veranderde kleur vd achtergrond waar naarmate t meer ochtend wordtUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 11 januari 2026 01:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanwege de lingeriewinkels op het stationdat klinkt niet logisch.
Lingeriewinkels in de trein![]()
en voor mevrouwtje hier een rood kanten bhtje maat 75c![]()
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobielquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
oh, die heb ik op een standaardkleur staanquote:Op zondag 11 januari 2026 02:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobielUw ADH vitamine Worst
Ik zie het een beetje van kleur veranderen en dan in eens een felle bannerquote:Op zondag 11 januari 2026 02:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobielquote:Al abonnee? Inloggen![]()
Altijd vervelend advertentiesquote:Op zondag 11 januari 2026 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje van kleur veranderen en dan in eens een felle banner
[..]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
Zo, klaar met het vertalen. Website is nu ook in het Engels
http://livetheformula.comincrease? bedoel je find? Of wil je van 800x640 pixels naar 1440 pixels gaan?quote:Let us increase the resolution together.![]()
Nah is niet voor beeldscherm resolutie. Weet niet eens hoe ik het moet uitleggen maar het is in ieder geval een abstract begrip. De mate van het begrijpen van de materie op die website.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
increase? bedoel je find? Of wil je van 800x640 pixels naar 1440 pixels gaan?![]()
Begrijp ik wel. Het is vervelend voor mij, maar ik begrijp het wel. Is bijna overal wel standaard nu. NRC is trouwens een prima krant, ik had er in nederland een abonnement op, ondanks dat het uit rotterdam kwamquote:Op zondag 11 januari 2026 02:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalisten moeten ook betaald![]()
![]()
Het wordt nu al 10 jaar weer vanuit Amsterdam gemaaktquote:Op zondag 11 januari 2026 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Het is vervelend voor mij, maar ik begrijp het wel. Is bijna overal wel standaard nu. NRC is trouwens een prima krant, ik had er in nederland een abonnement op, ondanks dat het uit rotterdam kwam
Let us delve into the matter together.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah is niet voor beeldscherm resolutie. Weet niet eens hoe ik het moet uitleggen maar het is in ieder geval een abstract begrip. De mate van het begrijpen van de materie op die website.
of iets dergelijks?![]()
Ja denk dat ik dat nog even doe. Dat resolutie schrikt toch wel af denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Let us delve into the matter together.
of iets dergelijks?![]()
De NRC Handelsblad? De Nieuw Rotterdamse Courant wordt gemaakt in Amsterdam? Is de randstad tegenwoordig zo vol dat dat een nieuwe suburb van rotterdam is geworden.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het wordt nu al 10 jaar weer vanuit Amsterdam gemaakt![]()
Redactie aan t rokinquote:Op zondag 11 januari 2026 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De NRC Handelsblad? De Nieuw Rotterdamse Courant wordt gemaakt in Amsterdam? Is de randstad tegenwoordig zo vol dat dat een nieuwe suburb van rotterdam is geworden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
deed je redactiewerk?quote:Op zondag 11 januari 2026 03:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja t is oprecht een fijne werkgeverUw ADH vitamine Worst
Doe nog altijd, ja. Veel specifieker wil ik op t moment liever nog niet worden :-)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dan begrijp ik deze opmerking nog beterquote:Op zondag 11 januari 2026 03:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe nog altijd, ja. Veel specifieker wil ik op t moment liever nog niet worden :-)Als ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik nog wel een abonnement gehad. Nu gaat mijn geld naar NY
quote:Op zondag 11 januari 2026 02:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalisten moeten ook betaald![]()
Die had je er bij nrc momenteel gratis bij gekregenquote:Op zondag 11 januari 2026 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan begrijp ik deze opmerking nog beterAls ik nog in Nederland had gewoond, dan had ik nog wel een abonnement gehad. Nu gaat mijn geld naar NY
[..]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
De NY Times? Waarom krijg ik de NRC dan niet gratis bij mijn huidige weekabonnementquote:Op zondag 11 januari 2026 03:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die had je er bij nrc momenteel gratis bij gekregen![]()
![]()
Eenzijdige deal aan onze kant ben ik bang :pquote:Op zondag 11 januari 2026 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De NY Times? Waarom krijg ik de NRC dan niet gratis bij mijn huidige weekabonnementHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 03:16 schreef mario390 het volgende:
man man man wat en kutnacht vor de vis![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in sardientjes van de bbq![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 03:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bkegh nee. Dan liever n moot zal.Iedereen heeft zijn eigen smaak. Als ik vis wil eten, dan wil ik vis proeven. Dus het liefst iets sterks als makreel en niet iets "neutraals" als zalm.
inb4 een "zalm meme"![]()
![]()
Ik had vanavond geroosterde zoete aardappel (van de bbq)quote:Op zondag 11 januari 2026 03:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar kikker gepofte aardappel nu. .En geroosterde asperges (van de bbq).
Gewoon mijn hele avondeten van de bbq![]()
![]()
Die heb ik niet op voorraadquote:Op zondag 11 januari 2026 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]Iedereen heeft zijn eigen smaak. Als ik vis wil eten, dan wil ik vis proeven. Dus het liefst iets sterks als makreel en niet iets "neutraals" als zalm.
inb4 een "zalm meme"Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goede line upquote:Op zondag 11 januari 2026 03:33 schreef mario390 het volgende:
nu op tv concert for montserrat 1997 collins, knopfler, elton john, stingHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Take Me Home - Phil Collins
Brothers in Arms - Mark Knopfler
Money for Nothing - Mark Knopfler
Message in a Bottle - Sting
Every Little Thing She Does Is Magic - Sting
Your Song - Elton John
Live Like Horses - Elton John
Don't Let the Sun Go Down On Me - Elton John
Broken Hearted - Eric Clapton
Layla - Eric Clapton
Same Old Blues - Eric Clapton
Yesterday - Paul McCartney
Golden Slumbers/Carry that Weight/The End - Paul McCartney
Hey Jude - Paul McCartney
Kansas City - Paul McCartney![]()
Wie komen er danquote:Op zondag 11 januari 2026 03:56 schreef mario390 het volgende:
ja en werd niet veel maken om dat in halfe ur komen de anderenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat zijn ochtenduilen?quote:Op zondag 11 januari 2026 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
username, gebrokenglas, koningwouter,Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik hou het niet bij in een schriftjequote:Op zondag 11 januari 2026 04:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah ja makes sense. Volgens n vast ritme?![]()
![]()
Ik had even tv aan gezet om zo wat nieuws te kijken, en in Amerika heb je zat walgelijke reclames voor medicijnen. Maar als een kind van de jaren 80/90 en opgegroeid met de angst voor aids, is het toch raar om te zien dat er nu gewoon medicijnen zijn om met HIV om te kunnen gaan
AIDS/HIV was een enorm taboe, en nu gewoon reclame voor een medicijn rond prime time
[ Bericht 3% gewijzigd door devzero op 11-01-2026 04:46:03 ]![]()
Band Aid en Live Aid waren idd verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 04:11 schreef devzero het volgende:
Ik had even tv aan gezet om zo wat nieuws te kijken, en in Amerika heb je zat walgelijke reclames voor medicijnen. Maar als een kind van de jaren 80/90 en opgegroeid met de angst voor aid, is het toch raar om te zien dat er nu gewoon medicijnen zijn om met HIV om te kunnen gaan
...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2026 04:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Band Aid en Live Aid waren idd verschrikkelijk.Wat een verschil 1 letter kan uimaken
![]()
BolkdagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguh WouterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
505Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hee dotDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey Drakin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed geslapen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Mwaaa. Half half. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel goed, beetje kortquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik post amper hier, geen idee waarom je zo loopt te schimpfenquote:Op zondag 11 januari 2026 05:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook zittend dit nacht man man man![]()
Lekker toch. Jij ben ook niet zo lange slaper of welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, maar ik keek eventjes hierquote:Op zondag 11 januari 2026 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Jij ben ook niet zo lange slaper of welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
A zo. Dan ben je verkocht. Als je een keer begint te posten vliegt de tijd en voor je het weet ben je uren verderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: