Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ist das Helene?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
@:mario390
Bekijk deze YouTube-video![]()
Het is altijd kerst in mijn hartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tis bijna voorjaar. Dan kan er wat uit jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
foto mag wel geupdate worden hoor, het is geen kerst meerHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
ze mag wel meer beach ready gekleed worden voor meer warmtequote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is altijd kerst in mijn hartUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O nee hequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb geen mentionquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
en toen heb ik je gementiond
dus die was hetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik was benieuwd wie je was. Je stond net voor me in de jaartoplijst. Vandaarquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik had iemand anders verwachtquote:
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: