Persfotografen hebben veel meer toegang dan het gewone publiek. Die mogen vermoedelijk gewoon langs die schermen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
En dan weer verslag doen via youtube?
Bekijk deze YouTube-video
D’r zal wel een gat in het ijs gezeten hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
Nja net in AD, aanwijzingen dat het jochie in het water onder het ijs terecht is gekomenWat intens afschuwelijk
Ze hadden daar toch gisteravond al gezocht?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
Nja net in AD, aanwijzingen dat het jochie in het water onder het ijs terecht is gekomenWat intens afschuwelijk
Blijkbaar niet ver of goed genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch gisteravond al gezocht?
Ik ging ook meer af op wat de politie gaf (bij HvN) als verklaring voor het Amber Alert en dat was vooral omdat het koud was. Vandaar dat men (en ik dus) zoiets had van waarom bij die jongen niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Op facebook gaat het helemaal los over het feit dat dit hier niet gebeurd is.
"Ieder kind verdient een Amber Alert!"
Alsof dat een toegevoegde waarde heeft als er al een 'vermist kind' alarm is uitgegaan en de hele omgeving al aan het zoeken is.
Volgens mij wordt een amber alert gebruikt als men vermoedt dat er sprake kan zijn van een ontvoering of ander misdrijf. Niet bij een vermissing in de eigen omgeving.
Bij die tweets van Maike staat dat ze de steiger gesloopt hebben om erbij te kunnenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet ver of goed genoeg.
Ja klopt maar ja onder het ijs staat waarschijnlijk stromingquote:Op zondag 11 januari 2026 14:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hadden daar toch gisteravond al gezocht?
Dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij die tweets van Maike staat dat ze de steiger gesloopt hebben om erbij te kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |