Tijd om te beginnen dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ken echt niemand die dat doet.
Uren. Geen uurtjes. Werken kan je niet omschrijven als uurtjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik werk 7 uurtjes. Deze dag een uur langer.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ken echt niemand die dat doet.
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannenquote:
Je hebt gewoon meerdere slaapcycli elke nacht. T is niet de bedoeling dat je elke dag tijdens je lichte slaap wakker wordt. Dan word je moe wakker.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannen
Juist. Maar ook om je stoffelijke lichaam de rust te gunnen die het broodnodig heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is het ook zwaar ongezond, je slaapt oa. om dingen te verwerken van de vorige dag, dit kan je niet plannen
Uiteraard. Mijn werk is dan best makkelijk en zit voor een groot deel gewoon op het internet te scrollen. 7 uurtjes zijn best weinig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Uren. Geen uurtjes. Werken kan je niet omschrijven als uurtjes.
Zeven uurtjes lang dozen plakken, pallets stapelen, vakken vullen, kapper of kapster zijn, zeven uurtjes lang opereren of oorlog voeren, kinderen opvoeden (ja is ook een fulltime baan!!!!!!!!!!), oefenen voor die voetbalwedstrijd of opera.
Elke vorm van werk doet de mens alleen maar omdat het geld opbrengt. Of roem.
quote:Wat wél gezond is
4–6 aaneengesloten slaapcycli
→ ongeveer 7–9 uur onafgebroken slaap
Maar dat is geen werk, liefje. Dat is de dag proberen door te komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn werk is dan best makkelijk en zit voor een groot deel gewoon op het internet te scrollen. 7 uurtjes zijn best weinig.
Ik ken mensen die structureel 8 uur per dag werken van maandag t/m vrijdag.
Een baan is werkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat is geen werk, liefje. Dat is de dag proberen door te komen.
Ik kan ook 8 uur per dag hard aan het 'werk' zijn door trachten kruiswoordpuzzels op te lossen.
Ik zit dus de hele dag lang op mijn luie kont te zappen en te scrollen.
Dat is geen werk.
Werk houdt in dat je jezelf minimaal 8 uur per dag fysiek en/of mentaal inspant in een vreemde omgeving.
Vakkenvullen is werk. Verplegen is werk. Vuilnis ophalen is werk. Huishouden is werk. Acteren is werk.quote:
Ik ben vaak wel 45 minuten bezig gemiddeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Avond eten maken een kwartiertje? Ben benieuwd wat je dan elke avond kookt.
Een slaapcyclus duurt dan ook ongeveer 90 minuten dus op zich heeft Mickeytt gelijk. Alleen heeft hij/zij/het er wat te weinig.quote:
Dat het 90 minuten duurt betekent niet dat het gezond is om niet door te slapen.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een slaapcyclus duurt dan ook ongeveer 90 minuten dus op zich heeft Mickeytt gelijk. Alleen heeft hij/zij/het er wat te weinig.
Ik val helaas moeilijk in slaap en altijd afwisselend qua tijd die hiervoor nodig is, voor mij dus moeilijk te plannen..
zo werkt dat alleen helemaal nietquote:Op zondag 11 januari 2026 01:33 schreef cosmosis het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt over de transgender MikeyTransTrans maar 90 minuten slaappatronen is echt een ding.....4x90 prima.....6x90 je wint in het leven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |