Ik heb steeds een poetsdoekje met heet water tegen het ijs gehouden, maar een pannetje met heet water er in zetten werkt sneller.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In deze temperaturen ontdooit ie niet heul snel toch?
Ik pak altijd een goed mes, dat werkt ook best snel zolang je t niet in de vriezer zelf steektquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb steeds een poetsdoekje met heet water tegen het ijs gehouden, maar een pannetje met heet water er in zetten werkt sneller.
Of in een radiator, zoals sommigen hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik pak altijd een goed mes, dat werkt ook best snel zolang je t niet in de vriezer zelf steekt
Ken je het verhaal van die darter die te weinig geld had om eten te kopen en toernooien moest blijven aflopen om geld te verdienen? Die had een bak noodles maar had geen warm water op zn kamer om het op te warmen. Dus die draaide de radiator van zn hotelkamer open voor warm water. Vervolgens bleef het stromen en moest ie elk uur van de nacht de bak leegmaken om te voorkomen dat zn kamer blank kwam te staan. hij sliep niet en won alsnog geen geldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in een radiator, zoals sommigen hier.
de ijs is er erst vandaag weggegangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou en?
kun jij toch ook doen?
je slaapt overdag, verder nergens naar te kijken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van die darter die te weinig geld had om eten te kopen en toernooien moest blijven aflopen om geld te verdienen? Die had een bak noodles maar had geen warm water op zn kamer om het op te warmen. Dus die draaide de radiator van zn hotelkamer open voor warm water. Vervolgens bleef het stromen en moest ie elk uur van de nacht de bak leegmaken om te voorkomen dat zn kamer blank kwam te staan. hij sliep niet en won alsnog geen geld
Alleen om je muis er uit te wrikken, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in een radiator, zoals sommigen hier.
ik snap dat wel met zo'n zoonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
waarom dan nou weer .... mutti is nogal eens boos he?
alleen op jou? of .....
wedden dat @mario390 ook niet zelf zijn sokken wastquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom ruim je het dan zelf niet op?
Wil wedden dat hij ze wel zelf vult 🤬quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
wedden dat @:mario390 ook niet zelf zijn sokken wast
@:KissingBird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |