Hij heeft een bord voor zijn kop, maar ziet dat gewoon niet. Hij is gewend dat mutti alles voor hem doet. Dat hij al 50 is en mutti niet nog 50 jaar voor hem zal zorgen, gaat er bij hem niet in.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap je. Dat mag hoor. Het stoort me soms dat mensen zwelgen in zelfmedelijden maar ondertussen nul eigen verantwoordelijkheid nemen
Mario de bolkertquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat staat er nu? Kan t op.mobiel niet lezen
Mario de bolkert. Wil je wat anders zeg het maarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat staat er nu? Kan t op.mobiel niet lezen
Ik hou me ff in!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:04 schreef Shii het volgende:
Ach we zijn er niet bij hoe het daar gaat. Mutti kan ook wel mario aanspreken neem ik aan.
Het is ook gewoon sneu, maar laten we het ff lekker luchtig en vrolijk houden hier. We hebben al gezeik met kree gehad en we moeten niet in het negatieve blijven hangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft een bord voor zijn kop, maar ziet dat gewoon niet. Hij is gewend dat mutti alles voor hem doet. Dat hij al 50 is en mutti niet nog 50 jaar voor hem zal zorgen, gaat er bij hem niet in.
Maar dat wisten we al jaren
Tis wat so is er altiet watquote:
moet je niet onbeding zeg gen ik moet schamen, om dat het sowi ezo zo is dat wanneer ik zeg het is koelkast verijst dat zij sowiezo dit makt en wanner ik tussen will zeg zij gaa weg ik heb ook geen fetzen vor wischenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario de bolkert. Wil je wat anders zeg het maar
Maar bij kree weten we dat hij toch niet leest wat we schrijven, want saai, en begint hij gewoon zijn eigen monoloogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook gewoon sneu, maar laten we het ff lekker luchtig en vrolijk houden hier. We hebben al gezeik met kree gehad en we moeten niet in het negatieve blijven hangen.
Bolken wie eine muttibumser!
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet onbeding zeg gen ik moet schamen, om dat het sowi ezo zo is dat wanneer ik zeg het is koelkast verijst dat zij sowiezo dit makt en wanner ik tussen will zeg zij gaa weg ik heb ook geen fetzen vor wischen
Iets over dat hij zich niet moet schamen over dat het koelkastklusje echt iets is wat das mutti MOET doen.quote:
Kort samengevat: ook al zou hij zelf wat willen doen, dan komt mutti al en doet zij het voor hem.quote:
En als je het bij houdt dan ziet muttti ook niet dat het vies isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over dat hij zich niet moet schamen over dat het koelkastklusje echt iets is wat das mutti MOET doen.
En als hij haar wil helpen wordt hij weggejaagd omdat zij geen dikzak er tussen wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |