Waarom meest gedurfd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van de gaafste, meest gedurfde Songfestival-inzendingen ooit. Uiteraard uit Noorwegen.Margaret Berger - I Feed You My Love
Röyksopp - Remind me (radio edit)
Ik vind die beukende sound met distortion op de beats wel gedurfd. Het is allesbehalve lieflijk en catchy. Hoewel het refrein ook wel weer krachtig genoeg isquote:
Röyksoppquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Nog één Noorse dan*, om het af te leren:![]()
Röyksopp - Remind me (radio edit)
met Erlend Øye van Kings of Convenience op zang.
* straks nog meer...
Suus komt straks solo nog langs, met een plaat die zomaar door Röyksopp gemaakt had kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Röyksopp
Maar... Röyksopp met Sundfør is2
The Dream Academy - Life In A Northern Town
Heerlijk nummer dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
En nu: waar Dario G de mosterd vandaan haalde voor één van zijn grootste hits.The Dream Academy - Life In A Northern Town
Over Northern Towns gesproken: we gaan zo naar Manchester, voor nieuwe muziek
Andy Goodwin - Answerphone
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer dit, maar moet toch altijd wel even onwillekeurig aan K3 denken bij Heya mamama
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer dit, maar moet toch altijd wel even onwillekeurig aan K3 denken bij Heya mamama
Oei, oei.... (lé lé)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Is K3 nog wat voor mini-TOT eigenlijk?quote:
Keane - Crystal Ball
Hell no!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is K3 nog wat voor mini-TOT eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Goed voornemen voor 2026: meer Keane draaien in mijn uitzendingen. Zaken als afvallen, gezonder eten en rustig met alcohol zijn zo onbelangrijk in verhouding daarmee...![]()
Keane - Crystal Ball
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |