Er kwam steeds zo'n plaat dichterbij. En die moet je dan weer weg duwen. En dan komt die zo terug. Alsof je het voor niks doet.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je blijft zitten kom je nergens dichterbij
Wij noemen dat gewoon een bord met ontbijt hoor, geen 'plaat'quote:Op zondag 11 januari 2026 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er kwam steeds zo'n plaat dichterbij. En die moet je dan weer weg duwen. En dan komt die zo terug. Alsof je het voor niks doet.
Die schuif je niet weg. Die blijft gewoon voor je staan.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij noemen dat gewoon een bord met ontbijt hoor, geen 'plaat'
Babyboom over 9 maanden. Ik zie je vanzelf in OUD verschijnenquote:Op zondag 11 januari 2026 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden vannacht stroomuitval in ons dorp, en wat dorpen in de buurt.
K-k-koud zeg. Tering.
Beste modelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat heb je ooit Claude gebruikt om code te schrijven? Met de juiste input komt daar best wel wat aardigs uit.
Als die leeg is schuif je die toch weg om aan het volgende bord te beginnen?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die schuif je niet weg. Die blijft gewoon voor je staan.
Nee dat gaat gewoon op hetzelfde bordje. Scheelt afwasquote:Op zondag 11 januari 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die leeg is schuif je die toch weg om aan het volgende bord te beginnen?
quote:Op zondag 11 januari 2026 09:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Babyboom over 9 maanden. Ik zie je vanzelf in OUD verschijnen
Ook walgelijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer dan ik verwacht had eigenlijk.
In december kreeg iemand die 19 minderjarigen had misbruikt een schamele 5 jaar cel. Dat vind ik echt vele gradaties schandaliger.
Jullie tweede toch? Proficiatquote:Op zondag 11 januari 2026 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw post al in oud. Uitgerekend half augustus.
Ik ben best wel onder de indruk. Ik laat het eerst specificaties maken; en daarna pas de code schrijven. Stuk effectiever dan in de wilde weg wat code genereren.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beste model
Maar ik gebruik het vaak om skeletten te generen, of om pure grind uit handen te geven. Ben niet echt fan van functionele code zelf genereren.
De taart staat net buiten beeld?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Halve meter sneeuw gevallen vannacht, was de eerste op de piste![]()
![]()
Nu een warme chocolademelk.
[ afbeelding ]
Die is al op natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De taart staat net buiten beeld?
Een halve meter is wel boemveelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Halve meter sneeuw gevallen vannacht, was de eerste op de piste![]()
![]()
Nu een warme chocolademelk.
[ afbeelding ]
Apfelstrudelquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen taart, alleen een gipfeli. Niks dat te zwaar op de maag ligt anders wil je alleen maar in de sneeuw gaan liggenquote:Op zondag 11 januari 2026 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Lenen"quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik had toch vannacht die rare whatsapp over mijn tante? Het gaat dus over tante fleur en de man die dat bericht stuurde is die ex man van mijn andere tante. De zus van fleur. Blijkbaar heeft die ex man gevraagd aan fleur of hij geld mocht lenen.
En dat wilde ze niet doen en nu is hij gepikeerd?quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik had toch vannacht die rare whatsapp over mijn tante? Het gaat dus over tante fleur en de man die dat bericht stuurde is die ex man van mijn andere tante. De zus van fleur. Blijkbaar heeft die ex man gevraagd aan fleur of hij geld mocht lenen.
Dit soort verhalen moet je vertellen op een feestje waar iedereen aangeschoten of kacheltje lam is. Snapt niemand meer wat van danquote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |