Veel landen in Afrika, en dan vooral de vroegere Britse koloniën, zullen ook wel geen burgerlijke stand hebben. De vroegere Franse, Belgische en Portugese koloniën uiteraard wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:41 schreef michaelmoore het volgende:
In delen van afrika worden de kinderen ook niet aangegeven bij de overheid , gaan niet naar school en er is ook geen leerplicht
o hebben wel burgelijke stand , een register dus, maar de ouders gaan het niet doen die zien het nut er niet van inquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel landen in Afrika, en dan vooral de vroegere Britse koloniën, zullen ook wel geen burgerlijke stand hebben. De vroegere Franse, Belgische en Portugese koloniën uiteraard wel.
En dan toch, kan je een schuiladres boeken...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met een moslima wordt geen testritje gemaakt neem dat van mij aan
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet allesquote:Op zondag 11 januari 2026 12:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
En dan toch, kan je een schuiladres boeken...
Ik doelde meer op de mannelijke familieleden die een handje meehelpen om de familie eer te bewaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet alles
al geef je 100 euro , van de poes blijf je af
nee dat is niet waarquote:Op zondag 11 januari 2026 12:23 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mannelijke familieleden die een handje meehelpen om de familie eer te bewaken.
En die zelf iedere blanke chick lastig vallen die ze zien onder een bepaalde leeftijd.
Wat hebben extreme moslims te maken met meisjes/vrouwen lastig vallenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet waar
idioten heb je in ieder land dat wel
extreme moslims zij hier ook helaas , gematigde moslims zijn hier en daar ook
ja dat is op Fok gedachtengoed van sommigenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat hebben extreme moslims te maken met meisjes/vrouwen lastig vallen
Schei toch uit man, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee een moslima is serieus, Alalh die ziet alles
al geef je 100 euro , van de poes blijf je af
Ik bedoel meer het feit dat extreme moslims heel iets anders zijn dan moslimjongeren die meisjes/vrouwen lastig vallen.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dat is op Fok gedachtengoed van sommigen
die zien in alless een weg om moslims te bashen
dat weet ik niet, ik ben niet zo geinteresseerd in beide groepen en ben ook geen moslim basherquote:Op zondag 11 januari 2026 13:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit dat extreme moslims heel iets anders zijn dan moslimjongeren die meisjes/vrouwen lastig vallen.
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijkquote:Op zondag 11 januari 2026 12:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Schei toch uit man, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
Zal eerder met je domme gelul te maken hebben dat je geen kans maakt
Zeker veel meer mogelijk in jouw geval wanneer je dat soort vrouwen zoekt.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijk
als je dat bedoelt
maar voor mij ik ben niet gelovig
nee ik ben niet gelovigquote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zeker veel meer mogelijk in jouw geval wanneer je dat soort vrouwen zoekt.
Helemaal niet, enkel als ze nog maagd zijn en nog onder controle van de familie staan.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs je zelf bekeerd tot het moslim geloof dan is wel veel meer mogelijk
als je dat bedoelt
maar voor mij ik ben niet gelovig
Dat is zo duidelijk als de titel van dit draadjequote:Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik ben niet gelovig
en als je 72 bent dan ben je niet op zoek naar dat soort vrouwen als je dat bedoelt
Maar ga gerust je gang mijn beste
wat je wilt jongenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Helemaal niet, enkel als ze nog maagd zijn en nog onder controle van de familie staan.
ik ervaar geen superioriiteits gevoel als ik daar benquote:Op zondag 11 januari 2026 14:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is zo duidelijk als de titel van dit draadje![]()
En ik heb die rotzooi al in de familie, dus ik pas liever.
Mocht ik al iets zoeken dan ga ik toch meer voor iets op hetzelfde niveau. Het superioriteitsgevoel zou wellicht even leuk zijn, iedereen heeft wel iets van een ego, maar dan gaat dat snel vervelen.
nogmaalsquote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Tegelijk zijn er in NL zoveel mannen alleen van rond of onder de 40, omdat er een vermeend 'mannenoverschot' heerst.
En de meeste dames (denk aan die tenminste nog 'n beetje aantrekkelijk zijn) hebben haast geen mannen meer nodig om meerdere 'moderne' redenen, of stellen enorme eisen en gaan voor de ''grote stoere/ echte vent'' met vaak een grote zwarte jas en kort donker haar.
Denk dan: flikker toch op!
Maar ieder z'n ding: Sommigen stellen hun eisen wat bij en beginnen wat of daten met een rimpelig 'oud wijf' van 50 plus of ouder, en daar zitten veel jonge kerels denk ik ook niet bepaald op te wachten.
Denk ook van niet. Kwestie van tijd verdoen ook. bv RP bijna allemaal fake profielen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nogmaals
wie in dit internet tijdperk perse een vriendin uit Nederland wil die is niet echt op zoek,
Ik wil een maagd, die krijgt je hier niet snel meerquote:Op zondag 11 januari 2026 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar goed ga vooral lekker verder met je zelfmedelijden op je zolderkamertje en stop met zoeken naar de droomvrouw als je gaat stappen.
Dat is niet efficient
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:05 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
[..]
Ik wil een maagd, die krijgt je hier niet snel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |