geen idee. ik weet niet hoe de kraan van grmbl er uit zietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En in Colombia, Mexico en Groenland.
[..]
Eerste manier om mango te schrijven.
[..]
Maar grondstoffen enzo
[..]
Hek neerzetten
[..]
Is die net zo mooi als die van grmbl?
Ja dat zal wel wat uitmakenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een andere gepakt. Ben benieuwd.
Ik wil niet tap-shamen, maar als Trump nou ERGENS in zou moeten grijpen...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik weet niet hoe de kraan van grmbl er uit ziet
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik weet niet hoe de kraan van grmbl er uit ziet
Te laatquote:
Ja nu wordt het wel gewoon tijd voor pics hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een andere gepakt. Ben benieuwd.
10 meter is wel een goede winstquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
gewoon gaan, even zwemmenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Moe
Als m'n wedstrijd nog door ging, had ik over 5 minuten mogen vertrekken. Rip
Ik heb geen mutsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook prachtige mutsen hoor
ander zwembadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor een dichte deur sta.
Dan moet je de deur open doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor een dichte deur sta.
quote:
Er ligt daar heul geen sneeuw meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind mijn industrieterrein soms toch wel fascinerend
[ afbeelding ]
nee, normaalste zaak v/d wereld toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ernstig dat ik thuisbezorgd wil doen puur omdat ik geen afwas wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |