Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik help jequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten Lovely. Ik pas wel op hier.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
* boksquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was net bezig met het openen van een nieuw deel.![]()
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n puntHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ga niet slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten Lovely. Ik pas wel op hier.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt![]()
![]()
True, ik wilde er vanmorgen ook niet uit..quote:
Maar ik had trek
Smiley bolkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht ik, omdat je Zzzz deed.
ZO dan zat ik mij toch vast en kwam er bijna niet meer uit \Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was de sneeuw blubber bevroren?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan zat ik mij toch vast en kwam er bijna niet meer uit \Who cares if one more light goes out?
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokkenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het zat niet heel vastgevroren op de auto, het was vooral veel werk van het helemaal sneeuwvrij maken.![]()
Mij bolken he, je durft welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt best veel op..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zat niet heel vastgevroren op de auto, het was vooral veel werk van het helemaal sneeuwvrij maken.Who cares if one more light goes out?
Je mag alles hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Bolk roepen smileys postenWho cares if one more light goes out?
Ja die heb je er ook zitten of alleen smileys. Als ik m et iemand zit die altijd smileys post doe ik dat ook. Of iemand die ik negeer bolk ik ook met een smiley.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Ik ga liever voor de gezellige babbel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeldquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ah. Nou, ik heb geen enkele kerstfilm gezien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeld![]()
Zitten ook best wel leuke film tussenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeld
Alleen lijken ze wel weer veel op elkaarWho cares if one more light goes out?
En dan nog elke weekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige vertellen iets vaker dan een keer![]()
![]()
![]()
Dat plusje he, dat doet het hem
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja totaal. Elke film heeft dezelfde verhaallijn, hoog overquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten ook best wel leuke film tussen
Alleen lijken ze wel weer veel op elkaarHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je leert 't alquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt![]()
![]()
Morguh Fogelquote:
Go for it GGquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
ik bolk gewoon door. Niks mond houden.
GG for the win![]()
Kom mij maar pakken als je kan
Man waarmee geen afspraken te maken valt tis net de politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
ik bolk gewoon door. Niks mond houden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
In zo'n grote doosquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plusje he, dat doet het hem
De politiek maakt juist wel afspraken, alleen houden ze zich er niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Man waarmee geen afspraken te maken valt tis net de politiek
Als t aan mij ligt nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
De1100 punten halen moet wel lukken vanmiddag.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ga zelluf maarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie maar even naar buiten, genieten van de sneeuw en de natuur.
Dan let ik hier wel op
Dit had je beter een week geleden kunnen roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie maar even naar buiten, genieten van de sneeuw en de natuur.
Dan let ik hier wel opHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
O jij begint al goed hier, zo maak je vriendenquote:
Nee hoor ik blijf het nog steeds prachtig vinden ook al hen ik er net in vast gezetenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen us klaar met de sneeuw nu
Ik zeg gewoon wat iedereen hier stiekem gewoon doetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij begint al goed hier, zo maak je vriendenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij begint al goed hier, zo maak je vrienden
Nu is het foute boel![]()
![]()
Take no prisonersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.
Nu is het foute boelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Recht door zeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat iedereen hier stiekem gewoon doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is er een om in de gaten te houden hoor, hij heeft Den Bolk smaak te pakkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.
Nu is het foute boel
Wij hadden een keer zo'n doos met een cadeaukaart erinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plusje he, dat doet het hem![]()
![]()
Uitvaart was mooi
Vele teksten over haar carriere als schooljuffrouw
Volgens mij was ik de enige van mijn jaar die aanwezig wasWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden een keer zo'n doos met een cadeaukaart erin
En zeker ook heel veel verpakkingsmateriuaal![]()
![]()
O was een schooljuffrouw van jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uitvaart was mooi
Vele teksten over haar carriere als schooljuffrouw
Volgens mij was ik de enige van mijn jaar die aanwezig wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zeker ook heel veel verpakkingsmateriuaal![]()
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.quote:
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was een schooljuffrouw van jou?Werewolf
Het was hier -4 maar de wind is heel vies koud. Maar vond dinsdag kouder aanvoelenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Min 2 maar in kerk was het freaking kouderquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.Werewolf
Je zit binnen, dus merk je niets van die kouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt wel. Stookkostenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Je zit binnen, dus merk je niets van die kouHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar van de kou merk je niets omdat je binnen zit en anders moet je in bed gaan liggen dikke deken om en slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van de kou merk je niets omdat je binnen zit en anders moet je in bed gaan liggen dikke deken om en slapen![]()
Het prinsje op de erwtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.![]()
![]()
Ben jij zo kouwkleumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pak n slaapzakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb het graag warmquote:
Hoewel ik de verwarming in de kamer weer niet zo hoog heb staan. Het is hier nu 16 of 17 graden in de woonkamer.![]()
Heb een winterdekbed met een plaid bij het voeteneind, maar heb het niet koud in bedWho cares if one more light goes out?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het graag warm
Hoewel ik de verwarming in de kamer weer niet zo hoog heb staan. Het is hier nu 16 of 17 graden in de woonkamer.
Voor iedereen voelt "koud" en "warm" anders.![]()
hier ook min 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Min 2 maar in kerk was het freaking kouderDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben nog mijn eigen kachelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mocht er iemand n extra kachel nodig hebben vannacht![]()
warmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:00 schreef kree het volgende:
niet dat het me iets boeit want kachel staat op 21 graden![]()
![]()
trouwens nu ik erover denk, mss nog het enige strategische iets wat we als NL hebben.
Vind het heel lullig voor de mensen die er wonen hoor met alle verzakkingen, maargoed die zullen maar moeten verhuizen.
Is uit belang van Nationale veiligheid.
(of zo denkt Trump[ dus ook = hitler 2 alleen nog zonder massa uitroeing).
Doet precies hetzelfde eigenlijk als Hitler verder.Do what you love, love what you do!![]()
Door deze ongein hier zit ik q7a posts wel op aantallen die ik normaal alleen in december haal
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nu we het daar toch over hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
De Rotterdamse haven. Onderschat die niet. Een belangrijke doorvoer naar de rest van Europa.![]()
![]()
Ik hou van warmte he.... en aangezien er niet iemand tegen me aan ligt. doe ik het maar met gasquote:
Do what you love, love what you do!![]()
geregistreerd op: zondag 24 december 2006 @ 16:55quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Door deze ongein hier zit ik q7a posts wel op aantallen die ik normaal alleen in december haal
laatste bezoek: 30 seconden geleden.
aantal posts: 55.549 (gemiddeld 8 per dag)
Denk dat je je record van vanaf 2006 hebt verbroken met je gemiddelde post per dag
EUROPA.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
De Rotterdamse haven. Onderschat die niet. Een belangrijke doorvoer naar de rest van Europa.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof die uiteindelijk maar een eigen mening hebben. Want USA USA... fuck dat/
Nu is het punt om te zeggen tegen die klootzak daar, tot hier en niet verder.
En Groenland is EU (min of meer)
Maarja goed voor ze hier uit zijn, zit USA daar al dik in natuurlijk.
Ik heb het eerder gezegd, BENELUX hadden we moeten houden.Do what you love, love what you do!![]()
En dat met een gemiddelde post van 8 per dag is dat knap werkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Scorpion heeft tot 12 uur vandaag in totaal 117 keer gepost in DTS.
Nouu. Op top 2000 dagen kom ik weleens aan 500 dus way to goquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
laatste bezoek: 30 seconden geleden.
aantal posts: 55.549 (gemiddeld 8 per dag)
Denk dat je je record van vanaf 2006 hebt verbroken met je gemiddelde post per dagHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat met een gemiddelde post van 8 per dag is dat knap werk
1
2
3
4
5
6
7
8+------------+--------------+
| datum | aantal_posts |
+------------+--------------+
| 2026-01-07 | 4 |
| 2026-01-08 | 8 |
| 2026-01-09 | 15 |
| 2026-01-10 | 90 |
+------------+--------------+![]()
Aantal forumposts
256.539 (64 per dag)Who cares if one more light goes out?
Kree goes USAquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is er weer een onderwerp.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
EUROPA.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof die uiteindelijk maar een eigen mening hebben. Want USA USA... fuck dat/
Nu is het punt om te zeggen tegen die klootzak daar, tot hier en niet verder.
En Groenland is EU (min of meer)
Maarja goed voor ze hier uit zijn, zit USA daar al dik in natuurlijk.
Ik heb het eerder gezegd, BENELUX hadden we moeten houden.![]()
Gaat wel snelquote:
Ook omdat ik een tijden in het SPL heb gepost..Who cares if one more light goes out?
Jij bijna 200.000quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwart miljoen posts, Lovely
O, je was ook een teller.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat wel snel
Ook omdat ik een tijden in het SPL heb gepost... Optellen, aftellen, woordspelletjes
![]()
![]()
Jaaaah!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, je was ook een teller.. Optellen, aftellen, woordspelletjes
* gebrokenglas bolkt er wat punten bij.
[ Bericht 12% gewijzigd door gebrokenglas op 10-01-2026 12:19:10 ]![]()
no way he? ik zou er graag eens rondreizen, dat wel.quote:
Er willen wonen is vraag twee.Do what you love, love what you do!![]()
64 op een dag valt nog wel mee, naja als je er tijd voor hebt?quote:
telt snel op welDo what you love, love what you do!![]()
Alleen maar om Trump de les te lezenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
no way he? ik zou er graag eens rondreizen, dat wel.
Er willen wonen is vraag twee.![]()
![]()
nouja dat ik geen fan ben van trump mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar om Trump de les te lezen
goed en denk de jeugd daar ook niet zo echt eigenlijk, bondgenoten in het harnas jagen enzo. dat willen ze niet.
jullie kennen het filmpje van Lubach die ie ooit maakte?Do what you love, love what you do!![]()
Hij doet een "Hitlertje": joh nu. ik zie weinig verschil als in de eerste dagen van het nazi regiem.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat is al een oud grapje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:28 schreef maily het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben: ONZ / Het is -4![]()
Prachtig weer buiten zo met die zonWho cares if one more light goes out?
als ik dat filmpje kijk he. en dat is van vorige keer natuurlijk dat ie mss president zou kunnen worden.
Ik blijf het een onwijze Renard vinden die hele Trump.
En dan zie je hoe de jeugd toen al reageerde. helaas he. is ie nu toch president en doet precies dus waar *hun* jeugd toen al bang voor was. incl Europa.
Naja mag hopen dat ie snel weg is????Do what you love, love what you do!![]()
wat die meid zegt he, daar sta ik achter USA was een land wat voor iedereen open staat?
en mensen welkom heten, want het is een immigranten land.
Nouja, het blijkt dat ie niet veel anders is als een soort van Dictator die wereldpolitiek bepaald of wil bepalen.
"Wij" als Europa zouden daar veel harder tegen in moeten gaan. ik vind hem al te ver gaan met bemoeien met van alles.Do what you love, love what you do!![]()
oja en het is onder het mom van drugs war en etc weet ik veel wat ze allemaal verzinnen.?
noem eens 1 oorlog op behalve WW2 dat ze zinvol waren ? alles erna is onder mom van. zwaar tegen die trump. dat ben ik.
oja en het was allemaal ver van hun "home-turf"Do what you love, love what you do!![]()
Bolk
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub blub
Nu wil ik rust want emoties spelen op![]()
![]()
Goedzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub blub
Nu wil ik rust want emoties spelen op![]()
Heb net soep op, de buuf kwam ook nog een pannetje halen.
En de rest in de vriezer gedaan heb nog voor 8x in kunnen vriezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die had ik woensdag gemaakt, kon ik 4 portie in de vriezer doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is wel weer voor lekkere snert.
En maandag hutspot gemaakt ook 2 pertie in de vriezer gedaan.
Ik heb weer even wat voor de makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGbolk
Lekker even slapen misschienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Liever niet
Geschokt is het juiste woordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
De 72 uur gaat nu in!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!![]()
Waar woont u?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gelukkig kan je nog op internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nog iemand die heeft een postduifquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!![]()
![]()
Heb 4 werkende gaspitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verwarming doet het nu ook niet meer.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Goed zo je leert het welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verwarming doet het nu ook niet meer.
Asme?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
Sarc
[..]
Asme spat er van af, heerlijk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je electrische kookt heb je een dubbel probleem dan ka je niets meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze man denkt in oplossingen.
Zelfs geen koffie makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je electrische kookt heb je een dubbel probleem dan ka je niets meer
Zelfs geen koffie maken![]()
![]()
O ja ik moest lachen GG wil punten en bolkt zichzelfquote:
t wordt moeilijk punten verdienen als je jezelf gaat frustrerenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik moest lachen GG wil punten en bolkt zichzelfHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Toen bleek zijn aardlek uitgevallen te zijn door een kapote lampquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik zoek op stroomstoring Winterswijk krijg ik terug:
Er lijkt geen storing te zijn.
0800-9009, 7102 als locatie doorgeven. Dan hoor je dat er storing is. Naar verwachting 15u klaar. Gezien weekend en het weer ga ik van 17u uitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik zoek op stroomstoring Winterswijk krijg ik terug:
Er lijkt geen storing te zijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maxima zou zeggen "GG is een beetje dom"quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
t wordt moeilijk punten verdienen als je jezelf gaat frustrerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk snel opgelost.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
0800-9009, 7102 als locatie doorgeven. Dan hoor je dat er storing is. Naar verwachting 15u klaar. Gezien weekend en het weer ga ik van 17u uit
En schrale troost; je bent vast niet de enige.![]()
Nee de hele wijk ligt er uit, 500+ huishoudens, ook de supermarkt en basicfitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk snel opgelost.
En schrale troost; je bent vast niet de enige.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker dan, toch hoor je dat steeds vakerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de deuren opengaan ....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Oei oei tijd om te plunderen dan![]()
https://www.tubantia.nl/w(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
1560 huishoudens, 3350 mensen lees ik net![]()
Liander meldt: Er is 1 gas- of stroomonderbreking in Winterswijk.
Storing gemeld: vandaag om 12:58u
Verwachte eindtijd: vandaag, 15:00u![]()
Schuifdeuren zijn open te duwen als de stroom uitvalt mits er goede beveiliging is. Dus tijdens openingsuren. Bij sluit naar open wordt het lastig.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
is dagelijks in het nieuws.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan, toch hoor je dat steeds vaker
ook de waarschuwingen dat je er op voorbereid moet zijn![]()
Klopt, moet nog steeds achter een kookstel aan voor als de stroomuitvaltquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
is dagelijks in het nieuws.
ook de waarschuwingen dat je er op voorbereid moet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
campinggasstelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, moet nog steeds achter een kookstel aan voor als de stroomuitvalt
en anders maar koud eten uit pot/blik![]()
Het gaat mij om koffiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
campinggasstel
en anders maar koud eten uit pot/blik
dan maar kouwe koffie .....quote:
of die koffie in een fles en dan onder je kleren verwarmen.
potje nescafé in huis halen![]()
Water koken, filterzakje, gemalen koffie, of een percolator. OpgelostTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucinoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
dan maar kouwe koffie .....
of die koffie in een fles en dan onder je kleren verwarmen.
potje nescafé in huis halen
Maar moet echt warm water hebben ander is er niets aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je electrisch kook kan je geen water meer kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:29 schreef _UserName_ het volgende:
Water koken, filterzakje, gemalen koffie, of een percolator. OpgelostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan een campingkookstel halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucino
Maar moet echt warm water hebben ander is er niets aan![]()
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucino
Maar moet echt warm water hebben ander is er niets aan
Ik kan zo een fluitketel op het gas zetten.![]()
Maar dat doe ik niet. Ik reflecteer op mijzelf omdat ik nu in de situatie zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je electrisch kook kan je geen water meer kokenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bofferd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?
Ik kan zo een fluitketel op het gas zetten.
Ik ook niet.
Beetje inventief zijn.
En als de nood aan de man is koud eten.
En koud drinken.![]()
Ja, voor zulke situatie's komen altijd weer oplossingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bofferd.
Ik ook niet.
Beetje inventief zijn.
En als de nood aan de man is koud eten.
En koud drinken.![]()
Heb je geen noodaggregaat voor je ping?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?
Ik kan zo een fluitketel op het gas zetten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je kunt het zo gek maken als je wilt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor zulke situatie's komen altijd weer oplossingen.![]()
Dit. Wij koken op inductie, maar heb hier een campingstel staan met wat gasflessen. Koffie komt er. Altijd.quote:![]()
Nee. Ik heb wel een keer een zo'n kampeer waterkoker op 12 volt gekocht, die kan ik aansluiten op de sigarenaansteker in de auto. Het duurt dan wel 20 minuten voordat ik een halve liter water aan het koken heb. Maar het is in elk geval wat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je geen noodaggregaat voor je ping?![]()
![]()
O eens kijken of ik die ook nog heb in de autoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een keer een zo'n kampeer waterkoker op 12 volt gekocht, die kan ik aansluiten op de sigarenaansteker in de auto. Het duurt dan wel 20 minuten voordat ik een halve liter water aan het koken heb. Maar het is in elk geval wat.
-edit- ja dus
Wel benieuwd wat dat doet met de accu![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:gg
Valt mee, -7 nu.I'm surrounded by morons!
Dat valt mee ja. Hier nu ook wel, -2. Ik ben benieuwd of het echt zo koud wordt als dat de weersverwachting voorspelt.quote:![]()
jij houdt toch ook temperaturen bij? naast de tijd ....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt mee ja. Hier nu ook wel, -2. Ik ben benieuwd of het echt zo koud wordt als dat de weersverwachting voorspelt.
precies 10 punten![]()
![]()
Oeh, @MizzezAmy bovenop me
nee ik bedoelte niet kloquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hast du gesehen? Der mann auf's klo![]()
Katzeklo?quote:
Katzenklo, Katzenklo
Ja, das macht die Katze froh
Katzenklo, Katzenklo
Macht die Katze frohI'm surrounded by morons!
niks van bedoelte ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Katzeklo?
Katzenklo, Katzenklo
Katzenklo, Katzenklo
Macht die Katze froh![]()
En toch zing ik lekker Helge Schneiderquote:
Das rijmt auf Hariboquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Katzeklo?
Katzenklo, Katzenklo
Katzenklo, Katzenklo
Macht die Katze froh
macht Kinder froh
und Erwachsene ebenso
@mario390![]()
Toch maar weer bolkenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: