Echt hequote:
beetje vertrouwen hebben in je profetische talentquote:
Nog effe een jaartje sponsorgelden meepikken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
OS jaar is een beetje te laat voor Franceska , die is klaar
Haha ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
beetje vertrouwen hebben in je profetische talent
Wat stond er?quote:
Dat het mooi was dat Hoogendoorn en medaille won. Was zelf net weer thuis en had niet gezien dat er nog een rit kwam. En ik was zo dom om op de opmerking van Van Dijk af te gaan dat Wiklund na haar eigen rit zeker was van een medaillequote:
Misschien nog net een medaille op de mass start.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Gezien haar wilskracht rijdt ze niet "een jaartje door". Dit is gewoon een technisch probleem en/of overtraind zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog effe een jaartje sponsorgelden meepikken.
Maar dat de timeranking ook al beslist is na Noord-Amerika is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hij een keer slecht heeft gereden klopt ook niet helemaal, ook in Calgary werd hij maar 5e in de b-groep.
Ja, dat snap ik ook niet echt, daar kan wel naar gekeken worden. Maar dan moet je bijna het op het beste resultaat doen, tijden zijn sowieso erg lastig te vergelijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat de timeranking ook al beslist is na Noord-Amerika is ook weer zoiets.
Ik stel voor de de NOS ook met een matrix gaat werken. Slechts 6 plekken binnengehaald helaas!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan de NOS nog wel met wat minder man naar de Spelen
Ja misschien had je niet op hoogte moeten rijden met de OS op een trage baan. Milwaukee en Quebec had ook gekund.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat de timeranking ook al beslist is na Noord-Amerika is ook weer zoiets.
Er zijn prima rekenmodellen die tijden kunnen omzetten naar hetzelfde basispunt, al krijg je dat natuurlijk ook nooit volledig waterdicht. Of via een soort puntensysteem zoals in het langlaufen. Als je vlak achter de snelste tijd van de beste schaatser op die afstand eindigt op de langzaamste baan van het seizoen scoor je beter dan een 16e tijd in Salt Lake.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet echt, daar kan wel naar gekeken worden. Maar dan moet je bijna het op het beste resultaat doen, tijden zijn sowieso erg lastig te vergelijken.
Moet Bert worden aangewezen voor interviewer-1 als ie zich onverhoopt niet kwalificeert door een verspreking?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik stel voor de de NOS ook met een matrix gaat werken. Slechts 6 plekken binnengehaald helaas!
1. Interviewer - 1
2. Co-commentator - 1
3. Analist - 1
4. Analist - 2
5. Commentator - 1
6. Presentator - 1
-------------------
Helaas onder de streep:
de eigen cameraman die verantwoordelijk is voor de achterlijke tussenshots tijdens de ritten
Commentator - 2
Interviewer - 2
Interviewer - 3
Analist - 3
Analist - 4
Ik zou nog eerder Femke Kok thuislaten dan Bert.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet Bert worden aangewezen voor interviewer-1 als ie zich onverhoopt niet kwalificeert door een verspreking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |