Het is nochtans niet al te ver van Vicenza.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Voor Ghiotto is Milaan net te ver denk ik
Ja ik neem aan dat een land niet zijn plek gaat afstaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Dan neemt gewoon een andere Chinees die plek in Martin
Dat geldt toch vooral bij van Dijk met alle random statistiekenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan dit commentaar ook gewoon via AI doen zonder dat iemand het merkt.
Ik verdenk dat ze bij de NOS al jarenlang met AI bezig zijn, en dat de echte Herbert stiekem al 10 jaar geleden is overleden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan dit commentaar ook gewoon via AI doen zonder dat iemand het merkt.
Tenzij ze geen enkele schaatser kunnen starten of ze interne strenge eisen hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat een land niet zijn plek gaat afstaan
Waarom hebben ze 0 start plaatsten, dat heb ik even gemist ? hebben ze behalve die import Rus geen enkele lange afstand rijder in Polen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met 0 startplaatsen op de 5km kan je matrixen tot je een ons weegt
Die heeft ook wel de pech dat er links en rechts om opeens allerlei jonkies opstaan op de 5 en 10k.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Ghiotto ziet er ook zwaar/vermoeid uit
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk dat ze bij de NOS al jarenlang met AI bezig zijn, en dat de echte Herbert stiekem al 10 jaar geleden is overleden.
Gisteren reden ze als team wel heel goed op de TP.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Ghiotto ziet er ook zwaar/vermoeid uit
Nee.. en volgens mij presteerde hij zelf veel te matig aan het beginquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waarom hebben ze 0 start plaatsten, dat heb ik even gemist ? hebben ze behalve die import Rus geen enkele lange afstand rijder in Polen?
Daar moeten ze de prompt nog wel een beetje bijstellen. De enthousiasme factor staat nu op schreeuwstand.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt toch vooral bij van Dijk met alle random statistieken
Op de 5km heeft ie nooit echt gedomineerd. Op de 10km had je tot en met vorig seizoen wel het gevoel dat je die medaille alvast aan hem kon geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft ook wel de pech dat er links en rechts om opeens allerlei jonkies opstaan op de 5 en 10k.
Hersman leest mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Dan neemt gewoon een andere Chinees die plek in Martin
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:56 schreef Em31 het volgende:
Hoe zit dat met die Olympische baan, de Italianen mogen daar wel gewoon trainen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |