O dat is minder, sterkte mutskequote:
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.
Op de hometrainer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?
Oh jeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainer
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Buiten komt in het voorjaar wel
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het beste van twee werelden, zeg maar.
Mwa dat wil je idd niet, je kan raar terecht komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaan
Oosterwind zo te zien brrquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.
Of in stijl, harde muziek op de koptelefoon en fok op de tablet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |