Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rond het middaguur begon het ergens en met een aantal opklaringen tussendoor is het doorgegaan tot vannacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie waren als laatste aan de beurt![]()
Er ligt wel meer dan 5 cm.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het al merkwaardig dat NL dus een soort van plat gaat liggen na 2 dagen mss 5cm sneeuw. Echt.
LOL gaat er iets goed fout wel denk ik.![]()
neeeeeee omdat ik soms ff langs kom en niet elke dag, no way als ik twee weken niks anders te doen heb dan sta ik opa nr 1.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Want je zit werkelijk meer dan 12 uur achter ellkaar te kletsen en je hebt vrij weinig punten.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Linda
.
Ik kijk het kantoor in en vraag: waar zijn Roos en Jessica?
Geen van de drie vpk's had in eerste instantie door waar ik het over had.
Ik word oud
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hadden wij donderdag hier, de hele dag sneeuw gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Rond het middaguur begon het ergens en met een aantal opklaringen tussendoor is het doorgegaan tot vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ga je toch niet doen want punten boeien je niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeee omdat ik soms ff langs kom en niet elke dag, no way als ik twee weken niks anders te doen heb dan sta ik opa nr 1.![]()
![]()
Nederland is groter dan waar jij woont natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik vond het al merkwaardig dat NL dus een soort van plat gaat liggen na 2 dagen mss 5cm sneeuw. Echt.
LOL gaat er iets goed fout wel denk ik.![]()
![]()
BlubbertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog niet naar buiten gekeken , mogguhYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Nederland heeft sinds jaren niet meer zoveel sneeuw gehad. En zo te zien komt er nog meer aan vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nederland is groter dan waar jij woont natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog weg vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds jaren niet meer zoveel sneeuw gehad. En zo te zien komt er nog meer aan vandaag![]()
![]()
ja ach Komop zeg, tis niet dat we extreme sneeuwval hadden. ja voor ons doen mss?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nederland is groter dan waar jij woont natuurlijk
maar tis niet dart er meter lag. 1x 2 dagen. hahahaha heel NL plat enzo. mss moet management teams maar eens verder gaan denken behalve het einde van de punt van hun potlood.....
owh wacht kunnen ze niet.
(omdat iedereen haalt opleiding met AI en leren niks meer praktisch enzo)Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Yvonne. Ik wel, gordijnen open en het is weer witquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:08 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken , mogguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijft ook vriezen dit weekend dus het is ook niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nederland heeft sinds jaren niet meer zoveel sneeuw gehad. En zo te zien komt er nog meer aan vandaag![]()
De grote wegen is wel te doen toch, het is net in de wijken dat het een zooitje isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, nu niet meer, gisteren heeft het hier goed gedooid, ik zag achter het huis de tegels weer en er lag zeker 30 cmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Blijft ook vriezen dit weekend dus het is ook niet zomaar weg.
Nu een superdun laagjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig nog lekker in bed. Nog even sudderen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Yvonne. Ik wel, gordijnen open en het is weer witYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Sneeuwjacht is wel degelijk een groot probleem. Ben gisteren even de weg op gegaan en op sommige plekken stoof het zo erg dat je gewoon niets zag. En het lukte niet de wegen schoon te houden gezien de wind het steeds weer het wegdek op blies. Al met al weinig tegen te doen, ze hebben hier ook wegen afgesloten omdat er sneeuwduinen waren ontstaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ach Komop zeg, tis niet dat we extreme sneeuwval hadden. ja voor ons doen mss?
maar tis niet dart er meter lag. 1x 2 dagen. hahahaha heel NL plat enzo. mss moet management teams maar eens verder gaan denken behalve het einde van de punt van hun potlood.....
(omdat iedereen haalt opleiding met AI en leren niks meer praktisch enzo)
En weer gezeik over AI![]()
![]()
Sudder zequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker in bed. Nog even sudderen hoorWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Lekker hoor, beetje uien en tomaten er boven op je blijft lekker sappig en mals tijdens het sudderenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker in bed. Nog even sudderen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een geklets.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ach Komop zeg, tis niet dat we extreme sneeuwval hadden. ja voor ons doen mss?
(omdat iedereen haalt opleiding met AI en leren niks meer praktisch enzo)![]()
Hahaha ja ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje uien en tomaten er boven op je blijft lekker sappig en mals tijdens het sudderenWerewolf
Blijf lekker binnen dit weekend,maar maandag zal het nog wel zoveel liggen denk ikquote:Who cares if one more light goes out?
ja hoewel niet zo erg hier wss, maar dan rij je langzamer. iedereen kreeg advies trouwens bij ons om thuis te werken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sneeuwjacht is wel degelijk een groot probleem. Ben gisteren even de weg op gegaan en op sommige plekken stoof het zo erg dat je gewoon niets zag. En het lukte niet de wegen schoon te houden gezien de wind het steeds weer het wegdek op blies. Al met al weinig tegen te doen, ze hebben hier ook wegen afgesloten omdat er sneeuwduinen waren ontstaan.
En weer gezeik over AI
Jaja leuk en aardig maar daardoor blijft de kraan niet open voor zeg maar distributiegebied.
dus de monteurs komen wel......
hoewel ze thuis mochten blijven he, waarom wel, omdat monteurs en die willen dat het werkt enzo, kantoor denkt, zal mij zorg zijn. in schaal XX meer. en daar ben ik zwaar op tegen, ze zouden ze allemaal aan het werk moeten zetten keer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik blijf binnen... Blijft vriezen dus maandag is het echt nog niet beter. Ga er vanuit dat de grote wegen wel gewoon te doen zijn maar voor de rest...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijf lekker binnen dit weekend,maar maandag zal het nog wel zoveel liggen denk ik![]()
Ik heb hier in castricum geluk. Als er een centimeter sneeuw ligt is het veelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:08 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken , mogguh
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vandaag eten we Yvonnesudderlapjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het zo voor me
Denk dat ze die wel schoongemaakt hebben jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik blijf binnen... Blijft vriezen dus maandag is het echt nog niet beter. Ga er vanuit dat de grote wegen wel gewoon te doen zijn maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag eten we Yvonnesudderlapjes
Werewolf
Grote wegen wel gestrooid maar zijstraatjes ho maarWerewolf
* DJMO pakt vork om in @yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker in bed. Nog even sudderen hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Tomaatje in der mondquote:en lekkere verse friet er bij
Dat zou ik niet durvenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO pakt vork om in @:yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat is![]()
![]()
Niemand die m'n Linda, Roos en Jessica grapje leuk vind?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, niet echt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
Niemand die m'n Linda, Roos en Jessica grapje leuk vind?
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonnequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO pakt vork om in @:yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat isYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
Matigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hoi ggquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Is dat duur?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonne![]()
Ja, daarom heb ik die vork nodig. Met een satéprikker prik ik er zo doorheen, maar met een vork kan ik even goed wroeten en kijken of je al uit elkaar valtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonne
weet je wat het probleem is, kantoorpersoneel staat zo ver af van eigenlijk doel (bij ons iig) dat ze niet eens weten wat en of hoe er speelt. ze zijn alleen maar bezig met regeltjes en documenten en blablablabla weet ik wat ze allemaal doen?
team administratief is groter. veeeeeeeeeel groter als de mensen die zorgen dat er eigenlijk water uit de kraan komt.
En kom er wel eens dan he en sta ik peukje te roken en spreek ik ze??? letterlijk quote
"ja zit hier nu twee weken, en weet nog eigenlijk niet wat ik moet doen". OK schaal 10 he. dus 2 hoger als ons minimaal.
Daar zakt mijn broek vanaf wel eens, niks ten nadele van dat vrouwtje trouwens. want die kan daar niks aan doen. maar denk ik dan gaat er wart mis.Do what you love, love what you do!![]()
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Lindaquote:
.
Ik word oud
btw maakt niet uit want iedereen in leveringsgebied betalen dit. tis niet echt dat je andere keus hebt he. of ga een bron slaan zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Een lekker Yvonne stoofpotjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel een flauwe grap. Jammer dat ze het idd niet door haddenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Linda
.
Ik word oud
Met aardappeltjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tip gevraagd, we moeten straks naar Dochter, als we de straat uitkomen..
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsenYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Jij durftquote:
Elastiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen![]()
![]()
ik zweet het je bij sommige die hier zo makkelijk over denken drinkwater. heb ik gedacht ga het afsluiten ff een weekend en kijken hoe ze dan denken.
Maarja kost me me baan he
Do what you love, love what you do!![]()
Vast tapen aan de zijkant?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsenWho cares if one more light goes out?
6 euro voor een broodje yvonne straks.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ducttapequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsenIk heb er één en ik ben er trots op
Nou vooruit, dat valt mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 euro voor een broodje yvonne straks.![]()
Met een tyripje deksel zo zetten dat het gelijk aan de handvaten van de pan staat en dan door het ene handvat, dan deksel en dan handvat te trekkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
Ik doe de pan dat nooit helemaal vol, en doe er wel een plastic zak omheen die kan je er straks omheen knopen zodat het deksel niet weg kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, weet ze meteen hoe ik in elkaar zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een flauwe grap. Jammer dat ze het idd niet door haddenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Echt klote om weer los te krijgen, trek je eraan heb je het alsnog naast de pan. Gewoon folie, kun je zo weer loshalenquote:![]()
![]()
Dat vind ik lief, jij ook.quote:
Met of zonder saus?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 euro voor een broodje yvonne straks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel weer zo jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Echt klote om weer los te krijgen, trek je eraan heb je het alsnog naast de pan. Gewoon folie, kun je zo weer loshalenWho cares if one more light goes out?
Sjezus wat simpelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een tyripje deksel zo zetten dat het gelijk aan de handvaten van de pan staat en dan door het ene handvat, dan deksel en dan handvat te trekken
Ik doe de pan dat nooit helemaal vol, en doe er wel een plastic zak omheen die kan je er straks omheen knopen zodat het deksel niet weg kan
Daar ben ik ook bang voor.quote:Hij is ook een van de weinige die mij lief vindtquote:
Morguh Sodequote:
Dat dacht ik, een kind kan de was doenquote:
Ik wilde zeggen, ik heb geen elastiek in huis, folie genoeg, maar die tie wrap is ook handig zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef Wrapster het volgende:
Of een laag folie om de deksel en pan trekken.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dealquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 euro voor een broodje yvonne straks.
Mag ik je eerst nog ontmoeten voor ik je oppeuzel?
Werewolf
En dan voor de zekerheid een plastic zak er straks omheen binden heb je dubbele beschermingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb geen elastiek in huis, folie genoeg, maar die tie wrap is ook handig zeg
Ik deed dat altijd als ik volle pan soep voor mijn vader had gemaakt en geen bakjes genoeg hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaah dot, tuurlijk vind ik jou wel lief, maar ik heb niet zo moeite met rest ook hoor. Ik vind het knap dat jij je soms kunt inhouden enzo tegen iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
[..]
Hij is ook een van de weinige die mij lief vindt
[..]
Morguh Sode
[..]
Dat dacht ik, een kind kan de was doen
En voor mij, ja naja denk ook niet dat ik lelijk doe ofzo. en zowel dan heb je mss teveel gemaakt en maak ik het wel goed.
vond het redelijk rustig hier laatste tijd eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
weet je waar ik niet tegen kan is mensen die me tot de grond af aan proberen af te branden. en was er vroeger wel he. maarja mss laatste tijd niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
O nee ik zie jou ook nooit lelijk doen. Alleen dram je soms te lang door in dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
aaah dot, tuurlijk vind ik jou wel lief, maar ik heb niet zo moeite met rest ook hoor. Ik vind het knap dat jij je soms kunt inhouden enzo tegen iedereen.
En voor mij, ja naja denk ook niet dat ik lelijk doe ofzo. en zowel dan heb je mss teveel gemaakt en maak ik het wel goed.
vond het redelijk rustig hier laatste tijd eigenlijk?![]()
Jij blijft ook altijd netjes naar iedereen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, tie wrap is ook een prima optie. Geen dingen als tape, al helemaal niet als de pan nog warm is want dan loop je kans dat er residu achterblijft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb geen elastiek in huis, folie genoeg, maar die tie wrap is ook handig zeg![]()
ja dat door drammen is wel dingetje, krijg dat niet alleen hier trouwens, maar ook in het echt. naja. verbeterpuntje zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ik zie jou ook nooit lelijk doen. Alleen dram je soms te lang door in dingen![]()
Jij blijft ook altijd netjes naar iedereen.Do what you love, love what you do!![]()
Daar lig ik helemaal niet meer wakker van, ben al zoveel gewendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:31 schreef kree het volgende:
weet je waar ik niet tegen kan is mensen die me tot de grond af aan proberen af te branden. en was er vroeger wel he. maarja mss laatste tijd niet meer.
Je moet maar denken Kree het zijn mensen die anoniem achter hun schermpje zitten en niets voor je betekenen
Eigenlijk zijn het lafaards, die zo anoniem tegen andere doen.
ALs je soms leest op facebook bijvoorbeeld hoe mensen over andere praten en ze verwensen pppfff f
Voor mij is het belangrijk wat de mensen in mijn echte leven van mij denken. Die kennen mij echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, jij zeker niet lieverdquote:
Mijn excuses aan iedereen waar ik ooit lelijk tegen deed. Het spijt me dat jouw gedrag dat triggerde.![]()
![]()
Misschien mooi om er dit jaar aan te werken, mits het jezelf tegenwerkt hetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat door drammen is wel dingetje, krijg dat niet alleen hier trouwens, maar ook in het echt. naja. verbeterpuntje zullen we maar zeggen.
Voor mij hoef je het niet te doen, het is voor jezelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ik heb geen idee meer of je me ooit beledigde of anderen, maar jou kennende vast wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Mijn excuses aan iedereen waar ik ooit lelijk tegen deed. Het spijt me dat jouw gedrag dat triggerde.
tis je vergeven makker
Mensen zijn soms erg had, zeker op social media
Sode, heb jou ook nooit lelijk zien doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Mijn excuses aan iedereen waar ik ooit lelijk tegen deed. Het spijt me dat jouw gedrag dat triggerde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar eens uit mijn warme bedje. Krijg trek
Het feit dat ik er geen doekjes om wind, wordt door sommigen inderdaad als beledigend ervaren. Het zij zo. Ik heb nou eenmaal weinig geduld met mensen die feedback krijgen, dat ook nog erkennen en er vervolgens nooit iets mee doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik heb geen idee meer of je me ooit beledigde of anderen, maar jou kennende vast wel.
tis je vergeven makker![]()
Bakkiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:37 schreef Lovely het volgende:
Maar eens uit mijn warme bedje. Krijg trek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik heb geen idee meer of je me ooit beledigde of anderen, maar jou kennende vast wel.
tis je vergeven makker
Tegen jou zeker niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sode, heb jou ook nooit lelijk zien doen![]()
Rob heeft laatst een casino wit voor me meegenomen, ipv tijgerwit. Dus ik ga dadelijk maar eens een tosti maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dubbel verspilde energie dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het feit dat ik er geen doekjes om wind, wordt door sommigen inderdaad als beledigend ervaren. Het zij zo. Ik heb nou eenmaal weinig geduld met mensen die feedback krijgen, dat ook nog erkennen en er vervolgens nooit iets mee doen.
Tijgerbrood vind ik ook een van de lekkerste brodenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:39 schreef DJMO het volgende:
Rob heeft laatst een casino wit voor me meegenomen, ipv tijgerwit. Dus ik ga dadelijk maar eens een tosti maken.Who cares if one more light goes out?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is waar ik altijd mee begin. Zodra ik uit bed ben meteen het apparaat aan
Mensen veranderen hun gedrag niet. Daar ben ik inmiddels nu ook wel achter.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het feit dat ik er geen doekjes om wind, wordt door sommigen inderdaad als beledigend ervaren. Het zij zo. Ik heb nou eenmaal weinig geduld met mensen die feedback krijgen, dat ook nog erkennen en er vervolgens nooit iets mee doen.
Het is vergeefse moeite te denken dat je mensen kunt veranderen. Hoogstens licht bijsturen dus. En dat is wat je bedoelt.![]()
Je leert ze wel kennen die er wat mee willen doen en wie nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het ergste nog
Dan kijk je een volgende keer wel uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat niet helemaal, maar wel het eerste als ik beneden komquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is waar ik altijd mee begin. Zodra ik uit bed ben meteen het apparaat aan
Maar dan ben ik al gedocht een aangekleedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waar. Gedrag kun je niet of nauwelijks beinvloeden, hoe je er mee omgaat wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen veranderen hun gedrag niet. Daar ben ik inmiddels nu ook wel achter.
Al moet ik zeggen dat mijn leerlingen meestal wel wat met mijn feedback doen. Dus het kan wel.![]()
Aangekleed natuurlijk wel, veel te koud om nu naakt door het huis te lopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet helemaal, maar wel het eerste als ik beneden kom
Maar dan ben ik al gedocht een aangekleed![]()
Douchen doe ik nooit in de ochtend, altijd 's avonds.![]()
Ach als jij dat lekker vind prima tochquote:
ja maar doe ik ook, zeg ook gewoon wat ik denk, en soms botst dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
okee he tot moment dat ik dacht en niet door jou, van kap met dat hele kut forum.
en eat waste ik zelf niet zo stabiel was, dus ja vertel je verhaal en in tig topics. en dan is iedereen wss liever as wat het leek toen he.
niet dat ik goedkeur dat er toen gezegd werd letterlijk hang je aan de hoogste boom jij vuile alcoholist enzo, naja die vergeten we dan maar. maar zij jij niet denk ik of hele andere rare dingen die er toen wat meer makkelijk waren ongemodereerd als toen.Do what you love, love what you do!![]()
Sowieso, doen wat je zelf fijn vindquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach als jij dat lekker vind prima toch![]()
![]()
Dat komt omdat ze leerlingen zijn en jij hun trainer/docent. Het zou niet best zijn als ze niks met jouw aanwijzingen doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waar. Gedrag kun je niet of nauwelijks beinvloeden, hoe je er mee omgaat wel.
Al moet ik zeggen dat mijn leerlingen meestal wel wat met mijn feedback doen. Dus het kan wel.
Dan zakken ze.![]()
Is het ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijgerbrood vind ik ook een van de lekkerste brodenIk heb er één en ik ben er trots op
Kan ook, maar ik heb een hekel om met natte haren naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Aangekleed natuurlijk wel, veel te koud om nu naakt door het huis te lopen![]()
Douchen doe ik nooit in de ochtend, altijd 's avonds.
In de zomer doe ik het wel als het te warm is maar dan knoop ik mijn haar op, dat was ik de volgende ochtend wel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meeste hebben het beste met elkaar voor merk ik wel onderhand. dus tja ben niet vergeten ofzo nog van sommige. maar ga er ook niet moeilijk meer over doen.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig maar, nu kan ik vast weer beter slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Super. Dan hoef je het er ook nooit meer over te hebben. Het is een afgesloten hoofdstuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:46 schreef kree het volgende:
meeste hebben het beste met elkaar voor merk ik wel onderhand. dus tja ben niet vergeten ofzo nog van sommige. maar ga er ook niet moeilijk meer over doen.![]()
![]()
Snap ik, met name lang haar blijft lang nat. Is voor dat beetje wat ik heb niet zo'n probleem, is zo weer droogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik heb een hekel om met natte haren naar bed te gaan.
In de zomer doe ik het wel als het te warm is maar dan knoop ik mijn haar op, dat was ik de volgende ochtend wel weer![]()
![]()
van jou kan ik me niks raar herinneren, jij was altijd beetje moedertje ofzo over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu kan ik vast weer beter slapen
MaDotquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
van jou kan ik me niks raar herinneren, jij was altijd beetje moedertje ofzo over.
Docent inderdaad. Vakinhoudelijk zeker, maar ik stuur ook op houding en gedrag. En ook in dat opzicht reageren ze meestal positief op op- of aanmerkingen die ik maak. Wat veel helpt denk ik, is dat ik ook open sta voor feedback van hun naar mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze leerlingen zijn en jij hun trainer/docent. Het zou niet best zijn als ze niks met jouw aanwijzingen doen.
Dan zakken ze.![]()
ja, maar dat wil niet zeggen dat er geen discussie kan zijn. maarja het kan op meerdere manieren he. en wat ik "vroeger" had hier en denk voor meeste weten niet eens en was niet hier maar in ander topic. naja. mss daarom is ie wel definitief dicht. dat ging harder, maarja heb ik het over toen ik net op fok kwam he..... en hoelang is dat al terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super. Dan hoef je het er ook nooit meer over te hebben. Het is een afgesloten hoofdstuk.
beetje wijzer ik ook onderhand over 20 jaar.Do what you love, love what you do!![]()
Andere subforums denk, niet in DTS. Dit is een spelletjestopic.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef kree het volgende:
soms mis ik het wel het keiharde koude fok ofzo. naja. LOL![]()
nee joh maar was toen geen spelletjes of punten. tis nu veel gemodereerd als wat het was vroeger. en snap dat wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Andere subforums denk, niet in DTS. Dit is een spelletjestopic.
Maarja fok was pure anarchie en kwam net na boe heette dat dat Messenger ding.Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag 4 jaar dagbesteding
Werewolf
Dat is er nog wel alleen dit is een spel geen discussie subforum ga naar KLB daaris het allemaal wat harder dan hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef kree het volgende:
soms mis ik het wel het keiharde koude fok ofzo. naja. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat was nog daarna, dat Instagram Messenger, fuck hoe heette het nou.quote:
weet ik maar ik doe het gewoon hier, lol. omdat topic altijd wel loopt nog steeds door dat hele stomme spel waar ik me eigenlijk weinig mee bezig hou.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er nog wel alleen dit is een spel geen discussie subforum ga naar KLB daaris het allemaal wat harder dan hierDo what you love, love what you do!![]()
ICQ damn moest ff zoeken. dat was het eerder, zo kwam ik op fok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tja ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar ik doe het gewoon hier, lol. omdat topic altijd wel loopt nog steeds door dat hele stomme spel waar ik me eigenlijk weinig mee bezig hou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie niets is iets niet goed gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:dotteke dit is die Ierse biefstuk voor op brood waar ik het over had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nu wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:dotteke dit is die Ierse biefstuk voor op brood waar ik het over had.
Ziet er ook lekker uit zeg, heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:dotteke dit is die Ierse biefstuk voor op brood waar ik het over had.
Werewolf
naja als ik niks zei dan was dit topic alweer saai, nu is er iig onderwerp ofzo
ja hier is het mooi totaal grijs enzo,. maar wss daar beterquote:
Niet te veel verbeelding he, het loopt hier de hele dag door zonder jou of met jou evenals zonder mij en met mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:58 schreef kree het volgende:
naja als ik niks zei dan was dit topic alweer saai, nu is er iig onderwerp ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:58 schreef kree het volgende:
naja als ik niks zei dan was dit topic alweer saai, nu is er iig onderwerp ofzojij bent de verlosser en de brenger van topic genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
ja snap je man, beetje het minderheid kabinet wat we krijgen enzo. Ook zeg maar soort van half gaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat nu over Ierse biefstuk.![]()
waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te veel verbeelding he, het loopt hier de hele dag door zonder jou of met jou evenals zonder mij en met mij
![]()
De zon die er door wil komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier is het mooi totaal grijs enzo,. maar wss daar beter
AUwwwwwwwwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas plaatst een keiharde bolk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh heb zelfs een vogel op de foto gekregen
![]()
Hier ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is nu ook weer weg, komt later wel weer terug denk ikquote:Who cares if one more light goes out?
![]()
![]()
sowieso. koud maar weekend met zonneschijn reken ik open als ik knmi mag geloven.Do what you love, love what you do!![]()
Vanaf maandag weer boven de 0 gradenWho cares if one more light goes out?
![]()
![]()
Post-elastieken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
En of de pan in een vuilniszak en die dichtbinden.
-edit- tie-raps is nog beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt wel mee hier.quote:quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:19 schreef Wrapster het volgende:
Zo, oprit en stoep voor het huis weer schoon
Daar blijf je mee bezig, en dan strooi je een dikke laag zout en gaat het sneeuwen ligt het er weer
Zo vaak hier al de straat schoongeveegd en nu ligt er weer watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Daar blijf je mee bezig, en dan strooi je een dikke laag zout en gaat het sneeuwen ligt het er weer
Zo vaak hier al de straat schoongeveegd en nu ligt er weer wat![]()
![]()
Valt geloof ik geen sneeuw meerWho cares if one more light goes out?
netversebakkoffiegepaktenzoboodschappendoenbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoop ik voor je hier sneeuwde het net nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee, zie vanzelf wel wat er komt. Kan er toch niets aan veranderenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt vast wel goed en anders zou het nooit heel veel zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk is dit wel een perfecte dag om lekker in de bubbels te lig. Echter vriendin is niet thuis, die is op het werk blijven slapen en komt vanavond pas terug als de wegen begaanbaar zijn![]()
![]()
@yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Post-elastieken.
En of de pan in een vuilniszak en die dichtbinden.
-edit- tie-raps is nog beter![]()
![]()
![]()
Ligt eraan hoe hard je over de drempels gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?![]()
![]()
Iemand vragen die dat wil?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef Wrapster het volgende:
Eigenlijk is dit wel een perfecte dag om lekker in de bubbels te lig. Echter vriendin is niet thuis, die is op het werk blijven slapen en komt vanavond pas terug als de wegen begaanbaar zijnWho cares if one more light goes out?
O dat is minder, sterkte mutskequote:
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:yvonne een pan spaghetti klotst toch niet zo hard?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de hometrainer?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, even lekker een half uur op hoog tempo gefietst. Weg met die kilo’s.Who cares if one more light goes out?
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles weer goed begaanbaar ook in de wijken?![]()
Oh jeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hard Iteejer rijd en over de hobbels knalt.Werewolf
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Ziet er nog vies uit buiten. Gelukkig heb ik een goede hometrainer![]()
![]()
![]()
ja dat kan ook natuurlijk
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Buiten komt in het voorjaar wel
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..![]()
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud nu ook, al hoewel als je de juiste kleding hebt wil dat best..![]()
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het beste van twee werelden, zeg maar.
Morguh ToT
Mwa dat wil je idd niet, je kan raar terecht komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Is nu ook meer de angst om op mn bek te gaan
Oosterwind zo te zien brrquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het ging me net door de dikke handschoenen heen... Best koud met die gure wind erbij.Who cares if one more light goes out?
Of in stijl, harde muziek op de koptelefoon en fok op de tablet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je dan voor je raam gaat zitten is het net echt![]()
Dat dus. En ik ben ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat wil je idd niet, je kan raar terecht komen![]()
Ja wat moet je anders op de zaterdag ochtendquote:
Breek je idd sneller watquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dus. En ik ben ook de jongste niet meerWho cares if one more light goes out?
Vooral koffie drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op de zaterdag ochtend![]()
![]()
1 van de sneeuwpoppen is vannacht omgevallen of omgegooid; bij de andere is een wortel afgebroken dus er lijkt opzet in het spel te zijn.
Hij was helemaal vastgevroren aan de grond.
Ik kon hem niet loswrikken dus heb ik er een schop tegenaan gegeven. Het is 1 klomp ijs en het kwam los, dus heb ik hem weer overeind kunnen zetten.
Het is uiteraard wel wat beschadigd, maar met een watersproeiertje en wat poederijs heb ik hem iets kunnen fatsoeneren.![]()
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopbandquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of in stijl, harde muziek op de koptelefoon en fok op de tablet.
Maar dit dingen zijn duur en nemen veel ruimte inbeslagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:38 schreef ToT het volgende:
1 van de sneeuwpoppen is vannacht omgevallen of omgegooid; bij de andere is een wortel afgebroken dus er lijkt opzet in het spel te zijn.
Hij was helemaal vastgevroren aan de grond.
Ik kon hem niet loswrikken dus heb ik er een schop tegenaan gegeven. Het is 1 klomp ijs en het kwam los, dus heb ik hem weer overeind kunnen zetten.
Het is uiteraard wel wat beschadigd, maar met een watersproeiertje en wat poederijs heb ik hem iets kunnen fatsoeneren.
Van de week zag ik een filmpje dat iemand een nijntje had gemaakt, maar werd in de avond/nacht kapot gereden. Hebben ze het weer gemaakt en de volgende avond/nacht vond iemand het nodig om het weer kapot te maken
Lerares 5de leerjaar waar ikzelf bij zatquote:
Streng maar rechtvaardigWerewolf
Las ik jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeft
Van de week zag ik een filmpje dat iemand een nijntje had gemaakt, maar werd in de avond/nacht kapot gereden. Hebben ze het weer gemaakt en de volgende avond/nacht vond iemand het nodig om het weer kapot te makenWerewolf
Loopband kun je zo onder je bed schuiven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopband
Maar dit dingen zijn duur en nemen veel ruimte inbeslag![]()
Moet je wel een bed hebben waar dat bij kan ennnnn je moet kunnen bukken etcquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:55 schreef maily het volgende:
[..]
Loopband kun je zo onder je bed schuiven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel een bed hebben waar dat bij kan ennnnn je moet kunnen bukken etc![]()
![]()
Doet me denken aan een filmpje van een Amerikaan bij wie de sneeuwpop elke dag kapot werd gereden door een dikke SUV.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen dat er iemand het kapot gemaakt heeft
Van de week zag ik een filmpje dat iemand een nijntje had gemaakt, maar werd in de avond/nacht kapot gereden. Hebben ze het weer gemaakt en de volgende avond/nacht vond iemand het nodig om het weer kapot te maken
Op een gegeven moment besloot hij de sneeuwpop een keer niet op zijn stoep te maken maar net iets in zijn tuin.
Die SUV reed zelfs die tuin in om de sneeuwpop kapot te rijden.......en ramde keihard tegen de boomstronk waar de sneeuwpop omheen gebouwd was.
Was nog een rechtszaak over geweest, maar de maker van de sneeuwpop was onschuldig omdat het op eigen terrein was en hij ontkende dat het als valstrik bedoeld was.![]()
Dom idee toch omdat te doen, zal ook wel raar zijn dat ie wel schuldig was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een filmpje van een Amerikaan bij wie de sneeuwpop elke dag kapot werd gereden door een dikke SUV.
Op een gegeven moment besloot hij de sneeuwpop een keer niet op zijn stoep te maken maar net iets in zijn tuin.
Die SUV reed zelfs die tuin in om de sneeuwpop kapot te rijden.......en ramde keihard tegen de boomstronk waar de sneeuwpop omheen gebouwd was.
Was nog een rechtszaak over geweest, maar de maker van de sneeuwpop was onschuldig omdat het op eigen terrein was en hij ontkende dat het als valstrik bedoeld was.Who cares if one more light goes out?
Ze nemen inderdaad wel ruimte in en een goeie is vaak niet heel goedkoop.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Ik zou zoiets ook wel willen hebben of een loopband
Maar dit dingen zijn duur en nemen veel ruimte inbeslag
Gelukkig wordt je doodgegooid met 2ehands fietsen, zat mensen die het na twee keer trappen weer opgeven. Heb je een mooie hometrainer voor een mooi prijsje.![]()
Nadeel is dat je ze zelf op moet halen danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze nemen inderdaad wel ruimte in en een goeie is vaak niet heel goedkoop.
Gelukkig wordt je doodgegooid met 2ehands fietsen, zat mensen die het na twee keer trappen weer opgeven. Heb je een mooie hometrainer voor een mooi prijsje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je ze demonteert passen ze in elke auto. Dus dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat je ze zelf op moet halen dan![]()
Ho Chi MinhIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: