Sjeurlok hoomz voor dummiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzen
[..]
Comrad micromausquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm miss ook eens zo'n cursusje doen
Mist alleen nog een handgeschreven briefje dat ze met exact dezelfde tekst al bij tientallen anderen hebben gevondenquote:
quote:Donald Trump (79) heeft tegenover The New York Times bevestigd dat de Amerikaanse rapper Sean 'Diddy' Combs (56) bij hem een verzoek om gratie heeft ingediend. De president van de Verenigde Staten heeft het verzoek afgewezen. Diddy werd in oktober vorig jaar veroordeeld voor meerdere zedendelicten.
Volgens mij is het echt random wie er wel en geen gratie krijgen van hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Als zij dan wat warmte terug sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?
dan maar niet doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als zij dan wat warmte terug sturen
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Kunst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
zichzelf omgebrachtquote:
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missenquote:
Definieer we.quote:
WIJquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missen
[..]
Definieer we.
Ik was laatst in Berlijn en eerste deel van Topography of Terror museum had net zo goed over Trump kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
Iedereen een auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanleg Duitse snelweginfrastructuur.
Ik voel me niet aangesproken.quote:
boeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |