SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
It's weird being the same age as old people
A, op die manier, kan ook vervelend zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thx, is hier niet echt bijzonder verder, wel lastig
Ach je weet nooit waar het door komt als het bij vage klachten blijft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:27 schreef mschol het volgende:
[..]
broodjes, oa met ei niks heel raars opzich
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach je weet nooit waar het door komt als het bij vage klachten blijft.
Morgen/straks langzaam proberen met thee en kijken waar je zin in hebt
Thee of bouillon is wel het beste ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achter
misschien had het geholpen als ik was gaan wandelen voordat ik naar bed ging, dunno..
nu gewoon heel vervelend en ik heb echt nooit buikpijn verder
Cola schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thee of bouillon is wel het beste ja.
Kruikje maken evt, hopelijk gauw beterschap!
EEn opgeblazen gevoel is ook een rot gevoelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achter
misschien had het geholpen als ik was gaan wandelen voordat ik naar bed ging, dunno..
nu gewoon heel vervelend en ik heb echt nooit buikpijn verder
Kan ook ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cola schijnt ook goed te zijn.
Cola drink ik als ik last van mijn maag hebt, maar dan moet je wel de echte pepsi hebben en op kamer tempquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:38 schreef mschol het volgende:
thee, cola, kruik....
allemaal niet in huis
Zal ik 112 bellen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:38 schreef mschol het volgende:
thee, bouillon, cola, kruik....
allemaal niet in huis
Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zullen we dat maar niet doen, ik denk dat ik het wel overleef
De rust wedergekeerd?quote:
gelukkig welquote:
yup maar dat is ieder jaar hetzelfde liedjequote:Hectische dagen geweest he, of weken kan je beter zeggen
Ja, zal ook niet veranderen ook en ik bangquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig wel
[..]
yup maar dat is ieder jaar hetzelfde liedje
nopequote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zal ook niet veranderen ook en ik bang
inprinciepe niet neequote:Vrij nemen met die dagen wordt niet goedgekeurd he denk ik
Dat dacht ik alquote:
Dat kan je aan het inrichten beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:22 schreef bitterbal het volgende:
Alle meubelen in eindelijk bezorgd 🥳
Yes hopelijk kan ik het eind deze week overdragen aan de jongen die het gaat managenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je aan het inrichten beginnen.
EEn hele onderneming of niet om dit te beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes hopelijk kan ik het eind deze week overdragen aan de jongen die het gaat managen
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hele onderneming of niet om dit te beginnen.
Maar leuk als het eenmaal klaar is en het goed loopt
Als er iemand positief is ben jij het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:38 schreef bitterbal het volgende:
Nou jongens, 2026 kan niet beter beginnen. Hebben we de led donut lampen straks, kan je automatisch de kleur nagellak daar op aanpassen![]()
What a time to be alive![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is altijd fijnquote:
ja kijk nou naar deze nieuwe dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er iemand positief is ben jij het wel.
hmm weet ik nog niet. Eerst maar kijken hoe dit gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn
Ga je nog meer huisjes kopen om te verhuren?
Zou je daar goed van kunnen leven van een huis verhuren of zou je er nog een baantje bij moeten zoeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet ik nog niet. Eerst maar kijken hoe dit gaat
nee met deze woning als ik een minimale bezetting van 20 dagen per maand heb zou ik zo'n 3000 euro omzetten dus dat is niet slecht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je daar goed van kunnen leven van een huis verhuren of zou je er nog een baantje bij moeten zoeken?
Gewoon nog eentje erbij dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
maar moet belasting betalen, mijn 'werknemers' ,schoonmaak kosten etc. Visa kosten, accountant kosten. dus om echt van te leven is misschien wat krap
ja nog even wachten. Het huis zelf is nog niet zo'n probleem om te bouwen maar grond is erg duur hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon nog eentje erbij dan.
Dat is zeker niet slecht, maar daar moet je natuurlijk ook het onderhoud van de woning voor betalenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met deze woning als ik een minimale bezetting van 20 dagen per maand heb zou ik zo'n 3000 euro omzetten dus dat is niet slecht.
Die huur je toch of kun je ook kopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog even wachten. Het huis zelf is nog niet zo'n probleem om te bouwen maar grond is erg duur hier
Yesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker niet slecht, maar daar moet je natuurlijk ook het onderhoud van de woning voor betalen
O dat is dan wel jammer. Maar goed wie weet als die goed loopt er zich nog een gelegenheid voordoet er nog een bij te kunnen kopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
maar moet belasting betalen, mijn 'werknemers' ,schoonmaak kosten etc. Visa kosten, accountant kosten. dus om echt van te leven is misschien wat krap
1000 over dus, daar kan je ook prima van levenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die huur je toch of kun je ook kopen?
Oud collega van me in Bali heeft ook wat vastgoed daar maar na 25 jaar is dat blijkbaar van de grondeigenaar als je niets doet.
Afweging om te maken daar. Denk dat jij er ook voor de lange termijn zit, dus dan gaat dat zich wel uitbetalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.
Dus een vriendin van mij zij huurt een stuk grond aan het strand voor 10 jaar. Heeft ze een huis opgebouwd voor verhuur. Ze weet al dat na 10 jaar het huis weg is maar dan heeft ze de investering er allang uitgehaald.
Waar is dat huisje dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is dat ook zo. ik heb nu deze grond gekocht met een bedrijf wat ik heb opgericht. Andere optie is idd dat je de grond leased en als je niet kan verlengen is alles na einde contract van de grond eigenaar.
Dus een vriendin van mij zij huurt een stuk grond aan het strand voor 10 jaar. Heeft ze een huis opgebouwd voor verhuur. Ze weet al dat na 10 jaar het huis weg is maar dan heeft ze de investering er allang uitgehaald.
ja das het plan en als ik bv minder dan 20 dagen per maand verhuur is er ook niet zoveel aan de handquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afweging om te maken daar. Denk dat jij er ook voor de lange termijn zit, dus dan gaat dat zich wel uitbetalen.
Gaat het voor de korte verhuur zijn of ook langer denk je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das het plan en als ik bv minder dan 20 dagen per maand verhuur is er ook niet zoveel aan de hand
Jouw huisjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die vriendin? Die is dan van de eigenaar van de grond.
ik heb nu voorkeur voor korte verhuur omdat ik denk dat dat meer oplevert. Maar kijken hoe het looptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het voor de korte verhuur zijn of ook langer denk je?
Moet je nu ook vriendjes worden met die mensen zodat ze jouw huisje ook gaan promoten of gaat dat straks vanzelf kopen via Airbnb?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:12 schreef bitterbal het volgende:
haar huis is erg mooi en zit op een geniale plek
https://www.instagram.com/baanchomley/
Lijkt me ook. Neem aan dat er ook genoeg aanloop is van mensen die daar korter verblijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu voorkeur voor korte verhuur omdat ik denk dat dat meer oplevert. Maar kijken hoe het loopt
Die jongen die mijn huis gaat managen heeft ook haar huis gemanaged dus hoop dat hij het goed gaat doen. Heb er wel vertrouwen in. Maar heb al een paar mensen die ik kan vragen om reviews.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nu ook vriendjes worden met die mensen zodat ze jouw huisje ook gaan promoten of gaat dat straks vanzelf kopen via Airbnb?
ja heb nu ook al aanvragen van mensen die er willen slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Neem aan dat er ook genoeg aanloop is van mensen die daar korter verblijven.
Ik zag haar insta, dat zag er ook heel gaaf uit met die sfeerfoto'squote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah je bedoeld locatie?
Koh Phangan in Thailand
[ afbeelding ]
zij kan veel meer vragen omdat ze op het strand zit. zij vraagt in. hoogseizoen dacht ik bijna 300 euro per nacht. Ik zit niet aan het strand maar meer binnenland. Beneden zijn 2 studio's en boven 1 appartement met 2 kamersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag haar insta, dat zag er ook heel gaaf uit met die sfeerfoto's
En dit is jouw huusje? Jij kan ook minder huur vragen denk ik dan zij doet of maakt dat niet veel uit? Jouw huisje is dan weer wat groter
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:24 schreef bitterbal het volgende:
die vriendin heeft helaas de pech dat het met haar business partner helemaal mis is gelopen. Ze waren al 5 jaar bevriend, hij is een italiaan ofzo en zij Thai. Zij had dat stuk grond al omdat ze daar een restaurant had. restaurant heeft ze opgedoekt vanwege te druk. En toen kwam het idee om op dat stuk grond een huis te bouwen voor verhuur. Zij niet genoeg geld en hij wilde wat beginnen in Thailand dus hij heeft een deel geinvesteerd in het project.
Nu was de overeenkomst dat hij de marketing en de boekingen zou doen want daar had hij naar eigen zeggen veel ervaring mee en zij zou de mensen inchecken en bv voor de schoonmaak zorgen.
Nu bleek dus na een paar maanden dat deze jongen dus helemaal geen openheid wilde geven over wat er nou per nacht werd betaald. HIj wilde haar de airb&b en booking.com inlog gegevens niet geven. Hij wilde haar geen bewijs overleggen wat er per maand binnen kwam. en wat bleek hij accepteerde boekingen van mensen buiten de 2 sites om via whatsapp en gaf de gasten een extra korting met de boodschap vertel dit niet tegen mijn partner......
Het vermoeden is dus dat hij een groot deel van het geld wat binnen kwam in zijn zak heeft gestoken![]()
Beide hebben nu advocaat.
3 feb. is laatste zitting van de rechtzaak.
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot de laatste zin dacht ik ook al dit moet een rechtszaak worden.
Wat een lul
Als het huis op beide namen staat moet je ook gegevens aan elkaar laten zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zij gaf aan dat de prijs per nacht best omhoog kon maar dat weigerde hij te doen. Hij bleef express een lage prijs vragen op de sites. Maar omdat ze inlog gegevens maar niet kreeg kon ze ook niets checken. Dus na paar maanden zei ze tegen hem dt ze samenwerking wilde stoppen en dat ze zijn investering terug wilde betalen plus 20 procent ofzo. hij daar niet mee akkoord want hij vindt dat hij de winst over de komende 10 jaar moet krijgen
nou ja hoop dat ze wint. Grote kans wel.
je huid verhuren is denk ik wel wat lastigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef drakin het volgende:
Maar hoe werkt het als je een huidje in Nederland hebt en wil verhuren?
Oudste beroep die er isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je huid verhuren is denk ik wel wat lastig
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je huid verhuren is denk ik wel wat lastig
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef bitterbal het volgende:
ja tegenwoordig mag je vrijwel geen tijdelijke contracten meer geven in NL.
wil je je eigen huis verhuren?
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijn
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik heb niks, maar alleen daar zou dus interessant zijn
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?
moet ik over nadenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
6% is me te weinigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we straks investeren in huisjes in Thailand. Voor 6% rendement.
Dat ging naar Zwitserland.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat er een weefselbank is waar je gewoon huid kunnen leveren.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meeste leveranciers kunne het niet meer navertellen.
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor NL ook maar heb je strengere regelgeving nu
ah ja airb&bquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Minder nachten dat je mag verhuren dat weet ik iig
Ik heb nog wel wat huid, waar kon je dat doen?quote:
Je het het huis gratis gekregen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
In Amsterdam 16 nachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja airb&b
geloof den haag max 2 maanden per jaar ?
Eigen investering dus, mag ik weten hoeveel dat was of hoeveel iemand nodig zou hebben om het ook te foen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar kon het zelf betalen
Dat is niet een vakantiehuisje danquote:
Dit was 5.5 miljoen baht dus ongeveer ¤148.000 tot ¤150.000 afhankelijk van de wisselkoersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigen investering dus, mag ik weten hoeveel dat was of hoeveel iemand nodig zou hebben om het ook te foen?
Nee sorry, 30.quote:
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was 5.5 miljoen baht dus ongeveer ¤148.000 tot ¤150.000 afhankelijk van de wisselkoers
Overwaarde op mijn huis financieren en dan meteen overmaken naar bal bvquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook niet
misschien wil @Citizen.Erased wel investeren voor 6%quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heeft niet iedereen even liggen, ik helaas ook niet
Is ook wel iets om trots op te zijn tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt zo blij dat ik dit zonder investering van andere kan doen want je ziet dus hoe het mis kan gaan
ja vooral blijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook wel iets om trots op te zijn toch
Ja dat snap ikquote:
Handig en slim gedaan dusquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwaarde op mijn huis financieren en dan meteen overmaken naar bal bv
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wil @:citizen.erased wel investeren voor 6%
En hij geeft het goede voorbeeld door zijn spaargeld uit te geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
Kanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? Ga je zelf weg met een wond?
hmmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KanEr gaat ook huid naartoe van mensen die operaties hebben waarbij overtollige huid wordt weggehaald.
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens Elon Musk hoeven we niet meer te sparen. Dus kan het gewoon uitgeven.
KOH PHANGANquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
ik ga spelletjes spelen met de duitsersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
Dat soort problemen heb ik niet als modale Nederlander.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, zal toch maar niet ineens al m'n spaargeld uit het raam gooien omdat Elon weer één of andere gedachtenkronkel heeft.
Ben nog steeds op zoek naar een 2e appartement of huisje om ervan te kopen, maar kom er niet uit waar ik het wil hebbenLuxe problemen.
Kun je je straks belonen met een warme chocolademelkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Moet hardlopen maar heb geen zin. Kom op kwiwi, je kunt het.
Nog niet maar ik ben motivatie aan het zoeken om zo naar de winkel te gaan.quote:
Return to Castle Wolfenstein?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga spelletjes spelen met de duitsers
Ik lig nog in bed. Is het wit buiten?quote:
Al in je laadjes gekeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ben motivatie aan het zoeken om zo naar de winkel te gaan.
Daarom begon ik pas woensdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Valt toch tegen zo'n eerste werkweek.
Weekend is om uit te rustenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Valt toch tegen zo'n eerste werkweek.
Bizarre occult rituals taking place there.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein?
Je mag wel wat van ons hebben haha.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles was hier gisteren weg geregend, nu ligt er weer 5cm
Goed aankleden, prima te doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denk dat ik ieder moment naar buiten ga.
Ja en als ik terug ben spring ik lekker onder een warme douche.quote:
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en als ik terug ben spring ik lekker onder een warme douche.
Ik zal voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets inderdaadWel oppassen, kan verraderlijk glad zijn.
Hier was de 20+ cm ook vrij vlot weg, gisterenavond net 0,5 mm erbij gevallen ofzo, echt een minimaal laagjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja.quote:
Hier ligt een paar millimeter. Maar allemaal opgevroren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Ben ook zonder problemen naar Utrecht gereden.
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Pff het is te vroeg voor ruzie met de zelfscan bij de Lidl.
Ruzie met jezelf bij de zelfscan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Pff het is te vroeg voor ruzie met de zelfscan bij de Lidl.
👀quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruzie met jezelf bij de zelfscan?
Hier kon ik niks aan doen want hij bleef zeggen dat het niet goed op de weegschaal lag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het idee dat zelfscan voor veel mensen te moeilijk is. Sowieso vele mensen die verdwaald en verdwaasd rondlopen laatste tijd.
Gelukkig hier in de AH geen zelfscan, kan het ook niet te moeilijk wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het idee dat zelfscan voor veel mensen te moeilijk is. Sowieso vele mensen die verdwaald en verdwaasd rondlopen laatste tijd.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Ik krijg al koude rillingen als ik er aan denk dat ik ieder moment naar buiten ga.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef Ama het volgende:
Morgenvroeg rond deze tijd is het gewoon nog -10.
Ja in Rovaniemi is het vast min TAGTUG nuquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij woont eigenlijk ook op de verkeerde plek hè, lapland was beter geweest
Verse sneeuw, beste sneeuwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef kwiwi het volgende:
Had eerst geen zin om te gaan hardlopen, maar toen ik zag dat het sneeuwde stond ik in 5 minuten startklaar buitenHdP, door de verse sneeuw rennen in het bos
![]()
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.
Ik loop altijd te kloten bij de Tesco als een echte toerist.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.
Woont jouw dorp nog in 1990 ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hier in de AH geen zelfscan, kan het ook niet te moeilijk worden
UNEXPECTED ITEM IN BAGGING AREA.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In London is het soms ook wel nextlevel om uiteindelijk bij een scherm te komen waar je mag betalen.
Ben je niet op je plaat gegaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:27 schreef kwiwi het volgende:
Had eerst geen zin om te gaan hardlopen, maar toen ik zag dat het sneeuwde stond ik in 5 minuten startklaar buitenHdP, door de verse sneeuw rennen in het bos
![]()
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. Is het wit buiten?
die dingen met een weegschaal zijn wel uitgevonden op maandagochtend. die werken nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de Lidl is wel nextlevel hoor.
Moet je zeker een uk adres hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n Tesco-kaart maar die kan ik niet aanvragen.
Soms wel jaquote:
En dan dacht ik dat ik in de ghetto woondequote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms wel jaMaar er is ook gewoon geen ruimte voor, plus een nog hoger risico op diefstal met alle gastarbeiders. Er geldt niet voor niets een verplichting om een karretje of mandje te hebben, nadrukkelijk in oostblok talen aangegeven
Het vriest ook maar net 2 graden, uit de wind is dat prima te doenquote:
Ik vond het ook nog wel meevallen maar misschien helpt het omdat ik het me heel ernstig had voorgesteld.quote:
Het is nog steeds te koud om Pokemon te spelen zonder dat m'n vingers eraf vriezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het vriest ook maar net 2 graden, uit de wind is dat prima te doen
Bij jou steken ze het winkelpersoneel neer als ze wat willen jatten en steken vervolgens de gevel in brand, dat doen ze hier dan weer nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik in de ghetto woonde
Ja precies. We hebben dat ook geprobeerd toen we in Scotland zaten vorig jaar. Want met zo'n kaart kun je best veel korting krijgenquote:
Handig. Hoeft @4EverBlackEyed niet zo te kauwenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
Parkeerplaats bij de Jumbo hier kan je goed je enkels breken momenteel.
Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dusquote:Een Russische journalist die naar Frankrijk vluchtte, is uit het raam van zijn appartement gevallen en zeven verdiepingen naar beneden gestort. Dat melden Franse media. De man overleefde de val niet. Het is onduidelijk of het zijn eigen keuze was.
https://www.bndestem.nl/b(...)-en-sterft~a2480f3c/
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dus
Luchten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie ze dat wel vaker doen maar ik vraag me echt af waarom. Die katten hebben een luikje dus daar doen ze het niet voor.
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?quote:
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
allemaal enkelbijters? @4EverBlackEyedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:44 schreef Ama het volgende:
Parkeerplaats bij de Jumbo hier kan je goed je enkels breken momenteel.
Leugens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou steken ze het winkelpersoneel neer als ze wat willen jatten en steken vervolgens de gevel in brand, dat doen ze hier dan weer niet
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?
Ja echt creatieve oplossingen kunnen ze niet bedenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ik
Uit ramen vallen en vergiftigen en daar houdt het wel mee op volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt creatieve oplossingen kunnen ze niet bedenken
Cursusje van de LOI.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uit ramen vallen en vergiftigen en daar houdt het wel mee op volgens mij
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook matig kozijnonderhoud in Frankrijk dus
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben je niet op je plaat gegaan?
Waarschijnlijk teveel cursusmapjes gedrukt tijdens de Koude Oorlog die ze eerst willen opmaken voordat ze een nieuwe cursus gaan verzinnenquote:
Wie zou dat nou doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.
Maar het werkt wel, want het had altijd zelfmoord of een ongeluk geweest kunnen zijn. Plus je laat weinig tot geen sporen achter en hoeft de rotzooi niet op te ruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het college hoe pleeg je een moord bij de Stasi is wel heel erg matig geloof ik
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduwd natuurlijk, dat snapt een kind.
quote:In zijn flat ontdekte de politie een stoel vlak bij de vensterbank en medicijnen in een vuilnisbak.
Plausible deniability cursus van de KGBquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, want het had altijd zelfmoord of een ongeluk geweest kunnen zijn. Plus je laat weinig tot geen sporen achter en hoeft de rotzooi niet op te ruimen
Voor een half uurtje? Ja waarom nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zet je dan midden in de winter je achterdeur helemaal open?
Sjeurlok hoomz voor dummiesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neenee, duidelijk een eigen keuze, kan haast niet anders met zulke duidelijke bewijzen
[..]
Comrad micromausquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm miss ook eens zo'n cursusje doen
Mist alleen nog een handgeschreven briefje dat ze met exact dezelfde tekst al bij tientallen anderen hebben gevondenquote:
quote:Donald Trump (79) heeft tegenover The New York Times bevestigd dat de Amerikaanse rapper Sean 'Diddy' Combs (56) bij hem een verzoek om gratie heeft ingediend. De president van de Verenigde Staten heeft het verzoek afgewezen. Diddy werd in oktober vorig jaar veroordeeld voor meerdere zedendelicten.
Volgens mij is het echt random wie er wel en geen gratie krijgen van hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Als zij dan wat warmte terug sturenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we wat van onze sneeuw opsturen?
dan maar niet doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als zij dan wat warmte terug sturen
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:44 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is dit het eerste positieve wat ik lees over Trump.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:01 schreef Nizno het volgende:
Bosbranden in Australië en 43 graden op sommige plekken.
Kunst.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
zichzelf omgebrachtquote:
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missenquote:
Definieer we.quote:
WIJquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar. Als ze 43 graden hebben kunnen ze er best 20 missen
[..]
Definieer we.
Ik was laatst in Berlijn en eerste deel van Topography of Terror museum had net zo goed over Trump kunnen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Hitler heeft goede dingen gedaan.
Iedereen een auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanleg Duitse snelweginfrastructuur.
Ik voel me niet aangesproken.quote:
boeiequote:
neequote:
Ja wacht nog ff okequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wacht nog ff oke
Mijn vriezerzooi staat buiten
Ff de vriezer ontdooienquote:
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruikenquote:
Ook een ideequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al... dat je het niet deed om je energierekening omlaag te krijgen door de vriezer niet meer te willen gebruiken
Ik hang die straks in de kamer op te drogerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
ik heb de handdoeken die ik gebruikt heb voor de vriezer weer allemaal droog. gewoon elke keer een droge in het onderste vak gelegd.
ik had ze meteen bij de was gegooid, had nog wat witte was dus heb alleen van die witte joekels van handdoeken gepakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang die straks in de kamer op te droger
Luchtvochtigheid in de kamer is wat aan de lage kant
Slim van onsquote:
Nee ik had al eerder gezegd dat ik dat in de zomer doequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
kan ook wel eens handig zijn om te doen iddquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedenk mij wel dat dingen moet gaan doen ja. Zoals een wasmachine aanzetten
is dat handig?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
joh de hele KSC bedenkt ineens dat t handig is om die vriezer eens te ontdooien
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
dan moet ik hard dooreten
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ut vriest buiten. wrom zou je door moeten eten ?
okquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het hier helemaal niet vriezer temperaturen vriest
Hwt vriest niet zo hard als in de vriezer neequote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
En wat ga je daar mee doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:45 schreef gianni61 het volgende:
stoep vrij geschept
auto vrij geschept.
naar hornbach gereden, kraan gekocht
naar lidl gereden, broodjes gekocht
goed busy
En die kraan zit op een normale plek?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn keukenblad inbouwen op de plek waar nu een lekkende kraan zit
ja, bij de wasbak, waar die hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die kraan zit op een normale plek?grmbl disapproves.
Zet je hem toch gewoon ergens anders neerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bij de wasbak, waar die hoort.
ik verheug me nu al om in mn keukenkastje te kruipen
...inbrekers?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je daarna uit de kast komen. wie weet zie je allemaal leuke mannen
bijvoorbeeldquote:
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Nou hier wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Nou, waarom de KNZB zo paniekerig heeft gedaan met het hele waterpoloweekend afblazen is mij een enorm raadsel. Er is echt helemaal niets meer hier. Geen sneeuw, geen gladheid, niets.
En al besloten wat het wordtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel lekker auto's uit kunnen proberen
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn de opties? Een goede duitser hoop ik?
Nee want er is weer een auto bij gekomen...quote:
Mon dieu!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee want er is weer een auto bij gekomen...
Maar de Fransen hebben vandaag gewonnen.
Er is nog hoop voor Opelquote:
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog hoop voor Opel
Heb ook de Corsa gereden, maar die was echt waardeloos. Als de Mokka beter is, gaat het echt tussen groot of klein.
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb goede trail running schoenen en als de sneeuw te hard is schoenen met spikes.
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel een diehard loopster.
Whehe, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee hoor, het sneeuwt en vriest hier gewoon vaak
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Peugeot 208 staat op dit moment bovenaan, maar de Opel Mokka is zojuist ook nog op m'n radar verschenen. Ik ga even kijken of ik daarmee nog kan rijden aankomende week.
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
De verkoper is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Mokka, althans het vorige model, was echt totaal niet te vergelijken met een Corsa. Vond het een fijne auto.
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tjaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een klein autootje. Wil je niet wat groters.
Leuk topic wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijgen we dan niet parkeerperikelen erbij?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij nu een Suzuki Alto. Dus tja
Al weer wat beter?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat handig?
Fijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, in de loop van de ochtend verdween het helemaal
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzoquote:
en heb je nu ook ruimte over?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
Jaquote:
Ja, himmel strak ingedeeld en allesquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb gewoon standaard darmproblemen, komt en gaat enzo
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
IJsvrij, schoon, droog
En weer terug op zijn plek met de inhoud er weer in.
Hopelijk kan ik het nu wat beter bijhouden en komt er niet weer 4 jaar aan ijsvorming in
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
De plannen zijn goed, nu de uitvoering nog
Dat is ook zo, het was geen luiheid bij jouquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik nu überhaupt zover ben dat ik dit kán doen
Als het ff meezit kan ik dit nu jaarlijks doen en dan is het ook veel sneller klaar
nou kiek an! helemaal blij essjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, himmel strak ingedeeld en alles
En er lag op het bovenste stuk zo'n plakkaat ijs dat ik er mer moeite 4 pizzas in kon doen.
Nu kan er nog makkelijk een 5e bovenop zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |