SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
It's weird being the same age as old people
A, op die manier, kan ook vervelend zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thx, is hier niet echt bijzonder verder, wel lastig
Ach je weet nooit waar het door komt als het bij vage klachten blijft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:27 schreef mschol het volgende:
[..]
broodjes, oa met ei niks heel raars opzich
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach je weet nooit waar het door komt als het bij vage klachten blijft.
Morgen/straks langzaam proberen met thee en kijken waar je zin in hebt
Thee of bouillon is wel het beste ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achter
misschien had het geholpen als ik was gaan wandelen voordat ik naar bed ging, dunno..
nu gewoon heel vervelend en ik heb echt nooit buikpijn verder
Cola schijnt ook goed te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Thee of bouillon is wel het beste ja.
Kruikje maken evt, hopelijk gauw beterschap!
EEn opgeblazen gevoel is ook een rot gevoelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, zal ook even naar de super moeten want geen thee meer kwam ik daarstraks achter
misschien had het geholpen als ik was gaan wandelen voordat ik naar bed ging, dunno..
nu gewoon heel vervelend en ik heb echt nooit buikpijn verder
Kan ook ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cola schijnt ook goed te zijn.
Cola drink ik als ik last van mijn maag hebt, maar dan moet je wel de echte pepsi hebben en op kamer tempquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:38 schreef mschol het volgende:
thee, cola, kruik....
allemaal niet in huis
Zal ik 112 bellen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:38 schreef mschol het volgende:
thee, bouillon, cola, kruik....
allemaal niet in huis
Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:06 schreef mschol het volgende:
[..]
zullen we dat maar niet doen, ik denk dat ik het wel overleef
De rust wedergekeerd?quote:
gelukkig welquote:
yup maar dat is ieder jaar hetzelfde liedjequote:Hectische dagen geweest he, of weken kan je beter zeggen
Ja, zal ook niet veranderen ook en ik bangquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig wel
[..]
yup maar dat is ieder jaar hetzelfde liedje
nopequote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zal ook niet veranderen ook en ik bang
inprinciepe niet neequote:Vrij nemen met die dagen wordt niet goedgekeurd he denk ik
Dat dacht ik alquote:
Dat kan je aan het inrichten beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:22 schreef bitterbal het volgende:
Alle meubelen in eindelijk bezorgd 🥳
Yes hopelijk kan ik het eind deze week overdragen aan de jongen die het gaat managenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je aan het inrichten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |