nouja nu dat duidelijk is, zocht nog naar muziekje, maar kan hem hiet vindennnnquote:
ik ben er te oud voor, naja niet zozeer van niet vruchtbaar meer denk. Maar ik zie het allemaal niet meer zo gebeuren dat huisje boompje beestje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
ik was soort van net op tijd. Toen ik 15 was wilde ik met 23 vader worden, toen ik 24 was kreeg ik een relatie met nu vrouwlief, dus schoof ik de kinderwens naar 30, toen wilde ik dat mijn kind 18 zou zijn als ik 50 zou worden en later weer werd het 35, toen waren we proberen kinderen te krijgen, toen ik 37 was de hoop laten vliegen en bij 38 was het raak
Zelfs een 70 jarige man kan vader worden. De vrouwen moeten in die zin er vroeg bij zijn, zeg voor hun 40e, liefst 35e. Dus wie weet sla je je slag nogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er te oud voor, naja niet zozeer van niet vruchtbaar meer denk. Maar ik zie het allemaal niet meer zo gebeuren dat huisje boompje beestje.
Tja hmmmmm tis best wel wat om te denken, want niet samen etc etc. en ja dat mis ik. aan andere kant alleen zijn ben ik onderhand ook goed in. maaarrrre he in mijn hartje diep van binnen vind ik het erg om alleen te zijn.
Wel zielig voor een kind, dan weet je bijvoorbaat al dat het snel zonder vader door het leven moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zelfs een 70 jarige man kan vader worden. De vrouwen moeten in die zin er vroeg bij zijn, zeg voor hun 40e, liefst 35e. Dus wie weet sla je je slag nog
Same, daarom wilde ik niet te oud vader worden. Ging (mij) er nu meer om dat je biologisch als man niet snel te oud zal zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel zielig voor een kind, dan weet je bijvoorbaat al dat het snel zonder vader door het leven moet.
Vind dat altijd best sneu
Dat is waar, bij een man kan het eeuwig doorgaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, daarom wilde ik niet te oud vader worden. Ging (mij) er nu meer om dat je biologisch als man niet snel te oud zal zijn.
Bij KW is het altijd verschillende wanneeer hij komtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
ik moet zeggen dat KW ook laat is voor zijn doen, dat kan een goed teken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |