Ik heb niet gevraagd om weer mee te mogen doen hoor. Ben er ongevraagd weer ingezet omdat men klaagde.quote:
En als just er is gaan ze nog meer klagenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om weer mee te mogen doen hoor. Ben er ongevraagd weer ingezet omdat men klaagde.
En nu wordt er weer geklaagd dat ik mee doen![]()
Maar goed is het niet tegen of over mij dan is het wel tegen een ander die wint.
Ik heb een brede rug en laat er alles van afglijden wat m en ook zegt of doet
nouja niet altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Nee Kree, Ja Kree, we weten het Kree
Je zegt dit ieder weekend
Die bolkt nog harder dan ik dat is de bovenste beste bolker daar ga ik het niet eens tegen proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:47 schreef drakin het volgende:
[..]
En als just er is gaan ze nog meer klagen
Oke je hebt af en toe een uurtje dat je het er niet over hebtquote:
niet overdrijven, tis niet dat ik er elke dag over zeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke je hebt af en toe een uurtje dat je het er niet over hebt
Ik ben korter aanwezig, kijk maar erns naar de puntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolkt nog harder dan ik dat is de bovenste beste bolker daar ga ik het niet eens tegen proberen
Ik geniet er wel van als hij bezig is.![]()
Hij is voor mij de enige echte BolkKIng
Kijk alleen naar de punten van GG en Mario dat vind ik een leuke strijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben korter aanwezig, kijk maar erns naar de punten
en jij ging ook veel te laat slapen. volgens je eigen zeggen volgens mij 5x ofzo. en nu alweer wakker.quote:
Hey Blubkequote:
Ik heb het ook over de weekendenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven, tis niet dat ik er elke dag over zeur.
Beetje goed geslapen, zie je nogal eens voorbij komen blubbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |