Je staat te pissen in een zittoilet? Wat vies.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:04 schreef Invisibli het volgende:
Iemand die de toiletdeur bijna uit z'n scharnieren trok waardoor die open ging.
Toch wel genant als je tijdens het pissen achterom kijkt en die persoon er dan pas achter komt dat die als een onbehouwen boer de deur open trok die gewoon op slot zat.
En zich dan gaat excuseren.
Door het hele gedoe afgeknepen en moest weer rust en focus verzamelen om de straal op gang te brengen.
De deur achter mij bleef ondertussen open staan met de persoon een meter verderop.
Om daarna het toilet uit te lopen langs die persoon die ineens heel cool en beheerst over probeert te komen alsof er zojuist niets gebeurde.
Dit is raar? Ik doe dit bijna altijdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je staat te pissen in een zittoilet? Wat vies.
Nee, is niet raar. Wel vies.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:44 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit is raar? Ik doe dit bijna altijd
Ik heb ooit geschreven dat een meisje mij een zoen zoende. Kon me drie weken niet vertonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:31 schreef Jdood het volgende:
Met oudejaarsavond zoende een meisje om en nabij 12 uur mij een zoen. Ik kreeg meteen een stijve wat is jullie meest gênante moment ?
1 man 1 glassquote:Op zondag 11 januari 2026 01:18 schreef Treinmeneer het volgende:
Ik durf het nu wel te vertellen.
Ooit eens een tijd een beetje een verwarrende periode gehad. Ook mijn eigen sexualiteit was verwarrend.
Om zeker te weten of ik wel/niet gay was, besloot ik om de achteruitgang eens te gebruiken als ingang.
Helaas ging het mis en brak het drinkglas in mijn darmen en moest ik naar de 1e hulp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |