Excessief zeg ik niet, maar ik ken niet veel fora waar zo snel geband wordt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wordt er zo excessief geband dan?
ja dat zie ik, maar het is toch niet saai nu? Ik bedoel voor mijzelf is de hoeveelheid prima. Bij evenementen en op verloren avonden waai ik hier weleens aan. Ik hoef er ook niet de gehele dag door geëntertaind te worden ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na 2014 is de lijn alleen maar aan het zakken
nee hoor ik vermaak me nog regelmatig prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja dat zie ik, maar het is toch niet saai nu? Ik bedoel voor mijzelf is de hoeveelheid prima. Bij evenementen en op verloren avonden waai ik hier weleens aan. Ik hoef er ook niet de gehele dag door geëntertaind te worden ofzo
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor ik vermaak me nog regelmatig prima.
Alleen zijn er vele subfora en desbetreffende slowchats afgestorven, was destijds meer om uit te kiezen.
KSC blijft bv mijn thuis-SC al sinds 2010, maar destijds was het zeker in de weekenden druk tot diep in de nacht. Nu voornamelijk krekels na 23:00/0:00
Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Excessief zeg ik niet, maar ik ken niet veel fora waar zo snel geband wordt.
klopt, als alle slowchats stilvallen valt hier nog wel wat te ouwehoerenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.
[..]
Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.
is ook zo omdat ik het kijk vanuit mijn perspectiefquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
je hebt een beperkt wereldbeeld
het gaat hier gelijk op met de polarisatie van de hele wereldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
\
[..]
Er zitten ook wel een hoop wappie's op. De laatste jaren meer dan voor 2020 heb ik t idee.
toen ik pas begon in dts was het hele nacht nog druk, nu kan je in de nacht gewoon heel goed scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier daarentegen is het zelfs om half 1 moeilijk punten scoren.
90% post onder een andere naam. En de meeste die anoniem gaan zijn pissig om een lullig bannetje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:32 schreef Shii het volgende:
Er zijn het laatste jaar ook best wel wat leuke users hier op anoniem gegaan helaas. Zou best wel fijn zijn geweest als die toch gebleven waren.
ok goed dat je het inzietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo omdat ik het kijk vanuit mijn perspectief
En op vrijdag of zaterdagnacht? Dan kunnen mensen in principe net wat later gaan slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toen ik pas begon in dts was het hele nacht nog druk, nu kan je in de nacht gewoon heel goed scoren
er zijn mensen bij die het niet boeit of het vrijdag of zaterdagnach is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En op vrijdag of zaterdagnacht? Dan kunnen mensen in principe net wat later gaan slapen
Ik heb gewoon werk doordeweeksquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn mensen bij die het niet boeit of het vrijdag of zaterdagnach is hoor
Ik snap het wel, een bannetje, lullig of niet, is nooit leuk. Ik heb ook wel een paar keer op het punt gestaan hoor om definitief te vertrekken, maar toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
90% post onder een andere naam. En de meeste die anoniem gaan zijn pissig om een lullig bannetje.
niet iedereen en ik hoorde daar voor corona ook bijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk doordeweeks
Batterij van je muis vervangen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel een terechte klacht, en dat is dat mijn cursor/pijltje verdwijnt bij een invoerveld en dat is niet alleen hier, en ik weet niet waarom
ah daar is onze kretenman weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:46 schreef mario390 het volgende:
singaaaaaaaa saaaaaa songggggggg ...piano man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |