Rotterdamse gabber van me.quote:
Je weet tog, gozer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rotterdamse gabber van me.![]()
Dit is dus een voorbeeld van iemand die me nooit laat vallen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet tog, gozer.
[ afbeelding ]
Een krat zonder bier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 01:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben helemaal in de winterstemming. Kijk in een krat en kom kleding tegen waarvan ik niet eens weet dat ik ze had.
Bier staat in de koelkast.quote:
Met dit weer kan je je kratje bier niet eens buiten laten staan.quote:
Dat kan hier soberso al niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:10 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Met dit weer kan je je kratje bier niet eens buiten laten staan.
Ze ruiken het gewoon.quote:
Ach ja, tijdje geleden is zelfs onze deurmat meegenomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:19 schreef EvilSkittle het volgende:
Een man z’n bier jatten…respectloos!
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja, tijdje geleden is zelfs onze deurmat meegenomen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!
Is de moeite wel waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Nog even terugkomend op dit verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Moet dan wel een hele mooie geweest zijn!
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op dit verhaal.
https://www.hln.be/buiten(...)Zk3xbHISQQ&slug_rd=1
Hoe sta jij er nu in ? Ik weet het niet meer.
quote:Waar het hier op neerkomt is dat dit niet gebeurd was als één van de partijen verstandig was geweest. Aangezien je het als burger altijd aflegt tegen gewapende overheidsfunctionarissen is het beter dat jij in ieder geval verstandig handelt. Vecht het beleid aan in de rechtszaal, niet op straat.
We hadden het er eerder over en in een talkshow , weet niet meer welke, werd gewoon hetzelfde gesprek gevoerd. Met exact dezelfde argumenten. Dat vond ik best opvallend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.
Zoals ik in NWS schreef:
[..]
Zijn jullie broers ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:53 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Twee partijen die iets kleins volledig uit de hand laten lopen. Het schieten van die ICE agent snap ik niet, want het is niet alsof daarmee een voertuig abrupt tot stand komt.
Zoals ik in NWS schreef:
[..]
Daar hadden wij dus moeten zitten! Lekker bijverdienen met een beetje ouwehoeren aan zo’n tafel en achter de schermen met de dames van de make-up alles doen wat God verboden heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden het er eerder over en in een talkshow , weet niet meer welke, werd gewoon hetzelfde gesprek gevoerd. Met exact dezelfde argumenten. Dat vond ik best opvallend.
Even aan m’n pa vragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn jullie broers ?
Satan
@:alynak116834
·
3m
Replying to
@:IjtsmaJohan
Als meneer agent tegen mij zegt dat ik de auto uit moet komen, vraag ik hem waar hij me wil hebben.
Dit heeft ervoor gezorgd dat ik weinig gaten in mijn lijf heb.
Als ice fout was had ze het kunnen uitvechten in de rechtbank.
Maar ze koos voor gas geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |