Snoep en koek krijgt Mini-ToT hier ook absoluut niet in overvloede.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou en?
dat is ook met snoepjes en koekjes.
en in de winkel als ze iets lekkers willen en niet krijgen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Snoep en koek krijgt Mini-ToT hier ook absoluut niet in overvloede.
Het dochtertje van mijn Aziatische dame was continu degene die er om zat te drammen, en Mini-ToT zei steeds dat ze moest ophouden met zeuren want dan zou ze het al helemaal niet krijgen!
Alleen was ik vandaag even wat toegeeflijker vanwege de emoties, maar toen hij op een gegeven moment weer om een snoepje vroeg zei ik dat hij zijn geluk niet op de proef moest stellen.quote:
ja nouja dat is iets als je als ouders denk besluit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja niets mis mee. Ik zette mijn kind voor de tv. Foei!
Maar had ik ook even rust. Ze is niet slecht terecht gekomen hoor.
quote:
o ja johquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is iets als je als ouders denk besluit.
Maar dat is mijn hele punt niet, TV was er ook toen ik jong was, maar was er niet zo gekluisterd aan (of verslaafd zou je haast zeggen). aan een schermpje en always connect
Daar verschilde dat in?
Bedoel wij keken ook tv. pipi Langkous enzo en Teletubbies en als die andere Telekids zooi.
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.
je kunt als ouders instellen wat je kinderen wel en niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat is mijn hele punt niet, TV was er ook toen ik jong was, maar was er niet zo gekluisterd aan (of verslaafd zou je haast zeggen). aan een schermpje en always connect
Daar verschilde dat in?
Bedoel wij keken ook tv. pipi Langkous enzo en Teletubbies en als die andere Telekids zooi.
Dat is anders als wat ze nu op tablets zien, want gemanipuleerd is het op ze. en niet de schuld van kinderen, maar wel van de mega companies.
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meerquote:
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Daar verschilde dat in?
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Daar verschilde dat in?
Stoken doe je in de open haard en is nogal afhankelijk van iemands eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meer
Lol je zult toch met wat meer argumenten moeten komen waarom wel en niet.
Alsof het zin heeft om met jou een discussie aan te gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmms ken je onderhand, dat stoken van je heeft op mij niet zo invloed meer
Lol je zult toch met wat meer argumenten moeten komen waarom wel en niet.
Nou ja, toevallig is Noah ook echt gay.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat manipuleren betreft, dat vind ik wel een opvallend dingetje in Stranger Things: als je een beetje gaat letten op hoe veel regenboogjes je overal door de seizoenen heen ziet tot een personage vertelt dat die gay is, niet normaal gewoon!
Op muren, kleding, meubilair, lp's en weet ik wat allemaal nog meer.
Na die coming out heb ik ze niet meer gezien.
Mijn ouders vonden het meestal allemaal wel prima, op wat afleveringen na die ik ook met plaatsvervangende schaamte zat te kijken!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het anders, maar in die tijd vonden ouderen tv ook verderfelijk enz.
Die acteur?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja, toevallig is Noah ook echt gay.
Ik weet niet of het overdreven is, maar acceptatie in Nederland is soms ook nog ver te zoeken dus wat mij betreft mag er best nog wel wat aandacht voor zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die acteur?
Klopt ja idd.
Maar buiten hem ook, mocht je de serie ooit eens weer van voren af aan willen bingewatchen, dan zie je serieus echt overal regenboogjes. (Al dan niet met 1 of 2 ontbrekende kleuren.)
Deels was het wel mode toen en zat het in sommige logo's, maar het is echt overdreven veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |