Weet niet wat erger is, niks winnen of een tijd opgesloten zitten met Sylvia Geersenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
rob geus in de loods maandag![]()
die arme man die niks won bij het zwaard
quote:
De zaterdagaflevering is gelukkig te kort om haar oneindig durende 'ja maar die wist ik wel hoor blablabla'' preken aan te horen na afloop.quote:
Dat is onzin. De ene cyclus kunnen er meer irritante vrouwen zitten dan mannen en de andere cyclus meer irritante mannen dan vrouwen. Ik kijk zelf overigens naar het gedrag van iemand in plaats van het geslacht.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:31 schreef Ilja2001 het volgende:
Het valt me wel op dat het vooral afkeer is richting vrouwen.
Is wel vaker. Ze lijkt soms een oranje huid te hebben. Net een Oempa Loempa. Echt lelijk. En heeft ze ook niet nodig zo'n dikke laag plamuur als je 20 bent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zit Mercedes lelijk in de make up, ze lijkt zo wel Fred van Leer
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik lag een beetje achter qua aflevering dus misschien is dit al gezegd, maar ik heb net opgezocht dat Salar 30 jaar is en Mercedes is toch 20? Ik vind dat een beetje viezig verschil in "levensfase", want wanneer ze 30 en 40 waren, had ik hier niks van gevonden. Ook kosmisch dat ze over die jongen (wie noemt zijn kind nu Pepper?!) die thuis zit, wel goed met hem zou zitten maar eerst nog even met wat andere boys wil gaan, dat komt op mij over dat het settelen is en ze fysiek en/of mentaal niet warm van hem word. Een beetje vent weet dan toch genoeg? Dat zou ik eens over mijn vriendin moeten zeggen dan staan mijn koffers op straat.
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.
Wat ik wel zie is dat Mercedes in veel opzichten nog een kind is ,
dat zie je ook nu wel in het contact tussen Salar en haar. Ik vind Mercedes een beetje een grote nukkige kleuter![]()
Het heeft bij haar een bakvissen gehalte en ik denk dat Salar er ook iets luchtiger in staat dan Mercedes.
Dat vind ik ook wel begrijpelijk. Ik denk dat (zoals ik het interpreteer en zie) ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Dat ze matties zijn in de loods. Hoe het verder gaat blijft vooralsnog de vraag
Niet echt neequote:Op zondag 11 januari 2026 19:22 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.
in in dat kwartier heeft Julia wel 20 x gezegdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef LionHeart het volgende:
Recap van 3 minuten. En dan een dik kwartier quiz. Die zaterdag uitzending stelt echt niks voor.
het zou fijn zijn als de helft vertrekt jaquote:Op maandag 12 januari 2026 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
Er zitten gewoon geen leuke mensen in. Te saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |