abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219802076
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef greysbones het volgende:
rob geus in de loods maandag :+
die arme man die niks won bij het zwaard :')
Weet niet wat erger is, niks winnen of een tijd opgesloten zitten met Sylvia Geersen :X
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 10 januari 2026 @ 20:50:21 #102
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219802904
Rob Geus heeft binnenkort een nieuwe serie vieze keukentjes.
Dus mag even opdraven.
pi_219803224
Recap van 3 minuten. En dan een dik kwartier quiz. Die zaterdag uitzending stelt echt niks voor.
pi_219803318
Wat een zinloze aflevering met een spelletje en het begin van een nieuwe opdracht, niets meer, niets minder. Daarom graag minder spel en meer samenleving!
Rob Geus komt in elke RLS van Talpa langs, bij Utopia ook al meerdere keren langs geweest. Dit keer om zijn terugkeer op SBS te promoten natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219804074
keurmerk oplichter Rob Geus maandag in de loods _O-

Bekijk deze YouTube-video
All those angels with their wings glued on.
pi_219804080
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
lekker geen winnende Julia *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Julia 3e *O*
De zaterdagaflevering is gelukkig te kort om haar oneindig durende 'ja maar die wist ik wel hoor blablabla'' preken aan te horen na afloop. c_/
pi_219804085
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kijk! Je bent gehoord :D
Jippieeeeee!!!
pi_219804954
Leuke aflevering. Een spel met 10 quizvragen vind ik helemaal oke. Jullie afkeer van Julia snap ik niet. Oke, ze heeft wat nare trekjes soms, maar om haar dan zo alles te misgunnen snap ik niet. Sowieso valt me op dat er hier snel iemand totaal de grond in wordt geboord vanwege dingen die je ziet tijden een uurtje of half uurtje tv. Wat mij betreft onbegrijpelijk. Het valt me wel op dat het vooral afkeer is richting vrouwen.
Wat mij betreft mag de zaterdagaflevering ook naar een uur trouwens. Zo snel mogelijk!
pi_219806048
Gisteren keken er er maar 485.000 kijkers naar de lineaire aflevering, het maakt dus niets uit die zaterdagaflevering en voegt inhoudelijks niets toe aan de veel betere doordeweekse afleveringen, er zijn 3 mogelijkheden om het tij te keren. 1. Of je verlengt de aflevering naar de lengte van de doordeweekse aflevering en laat Funiest Home Video's lekker vervallen, Britt Dekker geef je maar een andere functie. 2. Of je komt zondag ook met een aflevering. 3. Laatste mogelijkheid gewoon stoppen met de zaterdagaflevering. Ik opteer voor optie 2... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219807075
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 02:31 schreef Ilja2001 het volgende:
Het valt me wel op dat het vooral afkeer is richting vrouwen.
Dat is onzin. De ene cyclus kunnen er meer irritante vrouwen zitten dan mannen en de andere cyclus meer irritante mannen dan vrouwen. Ik kijk zelf overigens naar het gedrag van iemand in plaats van het geslacht.

Ik wil je wel bedanken voor de opheldering dat Diego, Angelo, Fadi, Thomas en Roland vrouwen blijken te zijn, want dat had ik zelf nog niet in de gaten toen er regelmatig niet positief over hen werd gesproken door mij of anderen. ;)
pi_219808492
Ik lag een beetje achter qua aflevering dus misschien is dit al gezegd, maar ik heb net opgezocht dat Salar 30 jaar is en Mercedes is toch 20? Ik vind dat een beetje viezig verschil in "levensfase", want wanneer ze 30 en 40 waren, had ik hier niks van gevonden. Ook kosmisch dat ze over die jongen (wie noemt zijn kind nu Pepper?!) die thuis zit, wel goed met hem zou zitten maar eerst nog even met wat andere boys wil gaan, dat komt op mij over dat het settelen is en ze fysiek en/of mentaal niet warm van hem word. Een beetje vent weet dan toch genoeg? Dat zou ik eens over mijn vriendin moeten zeggen dan staan mijn koffers op straat.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:01:56 #112
3542 Gia
User under construction
pi_219811646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zit Mercedes lelijk in de make up, ze lijkt zo wel Fred van Leer :o
Is wel vaker. Ze lijkt soms een oranje huid te hebben. Net een Oempa Loempa. Echt lelijk. En heeft ze ook niet nodig zo'n dikke laag plamuur als je 20 bent.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:06:47 #113
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219811680
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:10 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik lag een beetje achter qua aflevering dus misschien is dit al gezegd, maar ik heb net opgezocht dat Salar 30 jaar is en Mercedes is toch 20? Ik vind dat een beetje viezig verschil in "levensfase", want wanneer ze 30 en 40 waren, had ik hier niks van gevonden. Ook kosmisch dat ze over die jongen (wie noemt zijn kind nu Pepper?!) die thuis zit, wel goed met hem zou zitten maar eerst nog even met wat andere boys wil gaan, dat komt op mij over dat het settelen is en ze fysiek en/of mentaal niet warm van hem word. Een beetje vent weet dan toch genoeg? Dat zou ik eens over mijn vriendin moeten zeggen dan staan mijn koffers op straat.
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.
Wat ik wel zie is dat Mercedes in veel opzichten nog een kind is ,
dat zie je ook nu wel in het contact tussen Salar en haar. Ik vind Mercedes een beetje een grote nukkige kleuter :+
Het heeft bij haar een bakvissen gehalte en ik denk dat Salar er ook iets luchtiger in staat dan Mercedes.
Dat vind ik ook wel begrijpelijk. Ik denk dat (zoals ik het interpreteer en zie) ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Dat ze matties zijn in de loods. Hoe het verder gaat blijft vooralsnog de vraag :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219812275
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik snap niet helemaal wat er viezig is aan dat leeftijdsverschil , en het is idd wat hypocriet om hetzelfde leeftijdsverschil bij 40/30 niet als een probleem te zien. Het leeftijdsverschil blijft hetzelfde.
Wat ik wel zie is dat Mercedes in veel opzichten nog een kind is ,
dat zie je ook nu wel in het contact tussen Salar en haar. Ik vind Mercedes een beetje een grote nukkige kleuter :+
Het heeft bij haar een bakvissen gehalte en ik denk dat Salar er ook iets luchtiger in staat dan Mercedes.
Dat vind ik ook wel begrijpelijk. Ik denk dat (zoals ik het interpreteer en zie) ze het goed met elkaar kunnen vinden.
Dat ze matties zijn in de loods. Hoe het verder gaat blijft vooralsnog de vraag :P
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.
  zondag 11 januari 2026 @ 20:01:20 #115
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219812620
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:22 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Het is ook niet het 10 jaar verschil per se, daarom had ik het ook over levensfase, ook ik vind Mercedes erg kinderlijk en een 30 jarige zie ik al een "echte volwassenen" en vind het dus viezig dat hij zich met zo'n kinderlijk typ bezighoudt, tegelijk is Salar ook niet extreem volwassenen voor een 30 jarige.
Niet echt nee :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219812652
Maar even op de zondag teruggekeken maar had ook net zo goed niet kunnen kijken -O- Saaie kwizz en iets met sneeuw. En dat ge-ren naar die brievenbus zouden ze ook moeten verbieden, mooi dat de brief dan wel voor iedereen was :) Morgen weer verder met de sneeuw >:O
you tokkie to me?
pi_219814475
Zullen wel veel sneeuw gerelateerde afleveringen worden de komende week. Salar al 30? Ik schat hem echt halverwege 20 ook in zijn doen en laten. Iets minder jonge hond als in Big Brother en ook wat rustiger, dat verklaard misschien zijn leeftijd inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219815829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 21:19 schreef LionHeart het volgende:
Recap van 3 minuten. En dan een dik kwartier quiz. Die zaterdag uitzending stelt echt niks voor.
in in dat kwartier heeft Julia wel 20 x gezegd
ik weet het niet
genieton dus
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219816062
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,6 Marktaandeel: 12,0 Kijkcijfer: 602.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

Oei, het blijft echt wel een beetje kwakkelen zo aan het begin van het jaar. Marktaandeel toch een stuk minder, net aan boven de 600.000 grens. Het begint een beetje sleets te worden, dus er moet weer even wat gebeuren daar! Get rid of the games en meer drama luid het advies! :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219816561
Man3, wat een armoe weer vanavond.
pi_219816869
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:35 schreef LionHeart het volgende:
ja rob :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219816984
Er zitten gewoon geen leuke mensen in. Te saai.
pi_219817035
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
Er zitten gewoon geen leuke mensen in. Te saai.
het zou fijn zijn als de helft vertrekt ja
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219817179
Met Fadi erbij en Robert eerder waren er gewoon meer uitgesproken types en was er mee dynamiek. En zelfs met Erik was het leuker erbij. Salar is een beetje de good guy voor dit type programma en pasten prima in het deugdelijke Big Brother. In dat geval een wat vreemde move om hem er in te zetten, ik vind het leuk hoor maar een typische Bondgenoten deelnemer vind ik het niet. Het zal me niets verwonderen dat er weer oud gediende terug komen volgende cyclus, ik denk dat El Che weer terug komt. Of dat de kijkers weer gaat opstuwen, denk het niet b.t.w.

[ Bericht 6% gewijzigd door freaky40 op 12-01-2026 13:04:13 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219817343
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:35 schreef LionHeart het volgende:
Toneelstukje met De Geus in z'n labjas en het blauwe lampje :+

Ik sla over, spoel er later wel doorheen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')