DaS toG Zo'n DriEHoek?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
ok als je niet weet wat een bermuda is
schort er wel wat aan je algemene ontwikkeling
Valt me nu ook op dat die bril gewoon vensterglas heeft al dan niet dubbele beglazingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef greysbones het volgende:
Julia die zegt geen idee
en bij een goed antwoord heel trots rondkijkt
dat zal Roxy helemaal niet wetenquote:
bijzonder welquote:
en als ze het dan wel goed heeft kijkt ze of ze helemaal geweldig isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Julia moet elke keer vermelden dat ze het niet weet, irritant mens.
En dan straks weer 'Ja maar die en die wist ik eigenlijk ook wel, maar ja'quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder wel
ik hoor constant geen idee
ik hoop dat ze derde blijftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan straks weer 'Ja maar die en die wist ik eigenlijk ook wel, maar ja'
Mooi ! kijken wat er achteraf haar excuus is. "Had mijn dag niet, ben ongesteld, het sneeuwt" ???quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder wel
ik hoor constant geen idee
4e zou ik leuker vindenquote:
lisa stond 1ste 2 vragen geledenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
4e zou ik leuker vinden![]()
(als dat nog kan, heb niet meer op de stand gelet eigenlijk)
Kijk! Je bent gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Jammer dat ze bij regie niet flexibel zijn en geen spel met de sneeuw maken.
Ja, waar maakt ze zich druk om, niet haar bondje, net als vorige keer met die foto-opdracht. Ze zou net als toen blij moeten zijn dat ie maar wat aan lijkt te kloten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Deisy zich immer en altijd overal mee bemoeien
Omdat Daisy zich de mama van de groep voelt, soort van compensatie omdat ze niet thuis is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
waarom moet Deisy zich immer en altijd overal mee bemoeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |